آغاز پیش ثبت‌نام شرکت در نشست‌‏ها و کارگاه‏‌های جشنواره اسباب‌بازی


آغاز پیش ثبت‌نام شرکت در نشست‌‏ها و کارگاه‏‌های جشنواره اسباب‌بازی

پیش‌ثبت‌نام اینترنتی شرکت در نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در وب‌سایت انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی آغاز شد.

آغاز پیش ثبت‌نام شرکت در نشست‌‏ها و کارگاه‏‌های جشنواره اسباب‌بازی

به‌ گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی کانون، علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران صنعت اسباب بازی ایران می‌توانند برای شرکت در این نشست‌ها و کارگاه‌های علمی تخصصی به نشانی اینترنتی www.irantoyassociation.com و بخش رویداد‌های سایت انجمن مراجعه و ثبت‌نام کنند.

این کارگاه‌ها و نشست‌ها در ۴ موضوع تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، روان‌شناسان و طراحان برنامه‏‌ریزی شده و از ۲۷ تا ۳۰ آبان ۱۳۹۷ هم‌زمان با برگزاری چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزار برپا می‌شود.

عنوان پیشنهادی برای کارگاه ها، مهارت‌های یک فروشنده اسباب بازی، چالش‌های قیمت‌گذاری در تولید و فروش اسباب بازی، بازار‌های نو در صنعت اسباب‌بازی، حقوق مالکیت فکری در صنعت اسباب بازی، تعامل صنعت چاپ و صنعت اسباب بازی، طراحی و ساخت اسباب‌بازی‌های علمی، طراحی فرایند و مکانیک بازی در اسباب‌بازی‌های رومیزی، چالش‌های مالیاتی در دنیای اسباب‌بازی، پیوند کتاب‌ها و اسباب‌بازی‌ها، نقش اسباب‌بازی‌ها در الگوی‌های نوین تدریس، طراحی و اجرای رویداد‌های بازی محور، کارگاه مرچندایزینگ؛ بازارپردازی شخصیت در اسباب‌بازی، و کارگاه طراحی بازی‌ها و اسباب بازی‌های حرکتی است که در صورت رسیدن به حد نصاب هر کارگاه به مدت ۴ ساعت آموزشی از ساعت ۹ تا ۱۳ و برنامه نشست‏‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ روز‌های برگزاری جشنواره در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر درباره برنامه نشست‏‌ها و کارگاه‏‌ها و شرایط پرداخت هزینه ثبت‌نام می‌‏توانند با شماره ۰۹۳۹۴۹۳۹۲۵۳ تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022