بررسی ویدیویی آیفون Xs و Xs مکس


بررسی ویدیویی آیفون Xs و Xs مکس

بررسی دو گوشی اپل آیفون Xs و Xs مکس را با توضیحاتی درباره این دو محصول جدید آغاز می‌کنیم، اسمارت‌فون‌هایی که با توجه به بالا رفتن نرخ ارز در کشور، قیمت بالایی را در مقابل خود می‌بینند. سال گذشته طراحی آی‌فون X مهم‌ترین ویژگی آن به‌شمار می‌رفت، در حدی که در زمان معرفی تمام نگاه‌ها را به خودش خیره ساخته بود. مطابق سنت هرساله اپل، امسال نیز ما...

بررسی دو گوشی اپل آیفون Xs و Xs مکس را با توضیحاتی درباره این دو محصول جدید آغاز می‌کنیم، اسمارت‌فون‌هایی که با توجه به بالا رفتن نرخ ارز در کشور، قیمت بالایی را در مقابل خود می‌بینند.

سال گذشته طراحی آی‌فون X مهم‌ترین ویژگی آن به‌شمار می‌رفت، در حدی که در زمان معرفی تمام نگاه‌ها را به خودش خیره ساخته بود. مطابق سنت هرساله اپل، امسال نیز ما انتظار تغییر چندانی را در طراحی نداشتیم اما حداقل به‌دنبال رفع نواقص که بودیم! کاری که اپل هیچ توجهی به آن نداشت. تقریبا به‌جز یک رنگ طلایی جدید و زیبا، از لحاظ ظاهری آی‌فون Xs با آی‌فون X که سال گذشته کلی سر و صدا به راه انداخت، هیچ تفاوت دیگری ندارد!

آی‌فون Xs مکس هم از نظر طراحی مشابه است و تنها سایز نمایشگر آن بزرگ‌تر شده است و دقیقا مشابه همان نسخه پلاس در محصولات قبلی بوده که این بار با واژه مکس جایگزین شده است!

این رو هم بخون:

بررسی ویدیویی آیفون Xs و Xs مکس

هر دو محصول هم مجهز به چیپست A12 بایونیک و دوربین‌های دوگانه هستند اما از آنجایی که قصد داریم تا بررسی این دو محصول را به‌صورت ویدیویی برای شما انجام دهیم، پس سخن را کوتاه کرده و دعوت می‌کنیم تا ویدیوی اختصاصی زیر که با همکاری آی‌تی‌رسان و کلیپو تهیه شده است، تماشا نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین