اطلاعات جدید از تراژدی سقوط ایل-20: اسرائیل مقصر است


اطلاعات جدید از تراژدی سقوط ایل-20: اسرائیل مقصر است

داده های جدید وزیر دفاع روسیه نشان می دهد که مقصر تراژدی سقوط IL-20 در سوریه اسرائیل بوده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سخنان ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه، داده های جدید نه تنها نشان می دهد بلکه ثابت می کند که فاجعه سقوط هواپیمای IL-20 در سوریه به طور کامل بر عهده نیروی هوایی اسرائیل است.


وی گفت: " داده های جدید نه تنها نشان می دهد بلکه ثابت می کند که فاجعه سقوط هواپیمای IL-20 در سوریه به طور کامل بر عهده نیروی هوایی اسرائیل است. فاجعه سقوط ایل 20 به طور کامل بر عهده نیروی هوایی اسرائیل است، و کسانی که در خصوص این ضربه تصمیم گرفته اند".
او اشاره کرد که تمام اظهارات مقامات نظامی اسرائیل در خصوص عدم ارتباط با تراژدی مرگ 15 سرباز روسی نادرست است. روسیه در تاریخ 17 سپتامبر در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه، در هنگام بازگشت به پایگاه هوایی خمایم، روسیۀ ایل-20 را بمباران کرد. همزمان، چهار جنگجوی فلسطینی اسراییلی حمله به اهداف سوریه در لاتکیا را انجام دادند. به گفته وزارت دفاع، اسرائیل اطلاع طرف روسی در مورد حمله هوایی تنها یک دقیقه قبل از آن شروع می شود، در مورد منطقه گمراه و محل نگهداری از F-16 فاش نمی کند. همانطور که در وزارت دفاع اعلام شده است، تحت پوشش یک هواپیمای روسی، خلبانان اسرائیلی تحت حمله دفاع هوایی سوریه قرار گرفتند. 15 سرباز روسی کشته شدند همه مسئولیت فاجعه وزارت دفاع فدراسیون روسیه در مورد نیروی هوایی اسرائیل و کسانی که تصمیم به اعتصاب گرفتند. اسراییل این حادثه را سرزنش می کند. در تل آویو ادعا شده است که در زمانی که IL-20 مورد ضرب و شتم قرار گرفت، هواپیماهای اسرائیلی در حال حاضر در فضای هوایی اسرائیل بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس