چگونه لیست تماس های حذف شده در گوشی را ببینیم؟


یکی از قابلیت هایی که در گوشی های تلفن همراه وجود دارد، امکان ذخیره و نمایش لیست تماس های گرفته شده یا دریافتی می باشد. این لیست تماس ها نشان می دهد که در ساعات و روز های گذشته، شما با چه کسانی تماس گرفته اید و یا چه کسانی با شما تماس گرفته اند. در این لیست شما می توانید تاریخ و ساعت دقیق تماس ها و همچنین میزان دقایق مکالمه انجام شده را نیز...

یکی از قابلیت هایی که در گوشی های تلفن همراه وجود دارد، امکان ذخیره و نمایش لیست تماس های گرفته شده یا دریافتی می باشد. این لیست تماس ها نشان می دهد که در ساعات و روز های گذشته، شما با چه کسانی تماس گرفته اید و یا چه کسانی با شما تماس گرفته اند. در این لیست شما می توانید تاریخ و ساعت دقیق تماس ها و همچنین میزان دقایق مکالمه انجام شده را نیز مشاهده کنید. این لیست تنها در صورتی که کاربر بخواهد پاک می شود و در صورت پاک شدن، قابلیت بازگردانی آن بسیار کم است. ما در این مطلب قصد داریم تا راهکاری را برای بازگردانی و ریکاوری لیست تماس های حذف شده گوشی ارائه کنیم تا با استفاده از این روش، بتوانید تماس هایی را که به صورت عمدی یا سهوی از لیست گوشی پاک شده اند ریکاوری کنید.

نمایش لیست تماس های حذف شده در SFP

برنامه SFP سال هاست که به عنوان یک برنامه کنترلی و مراقبتی در فضای مجازی مشغول به فعالیت است و تاکنون توانسته هزاران کاربر مختلف را به خود جذب نماید. این برنامه که هدف اصلی آن، ایجاد یک فضای ایمن و کنترل شده برای فرزندان در اینترنت می باشد، قابلیت های فراوانی دارد که از جمله آن ها می توان به امکان ردیابی موقعیت افراد، امکان کنترل پیام های تلگرام، امکان کنترل اینستاگرام، واتس اپ، کنترل گوشی، نمایش پیامک ها، لیست تماس ها و حتی لیست مخاطبین، اشاره نمود.

یکی از قابلیت های کاربردی برنامه SFP امکان نمایش لیست تماس های حذف شده است. از همان لحظه ای که شما اقدام به نصب برنامه SFP روی تلفن همراه هدف یا فرزند خود می کنید، تمام تماس های ورودی و خروجی در پنل SFP قابل مشاهده است و حتی اگر کاربر اقدام به پاک کردن لیست تماس های خود نماید، همچنان شما قادر به دسترسی به لیست کامل تماس ها هستید. به این ترتیب تفاوتی نمی کند که کاربر چه زمانی اقدام به برقراری تماس و حذف لاگ تماس خود نماید، شما در پنل SFP می توانید به سادگی تمامی لیست تماس ها را به همراه تاریخ تماس، مدت تماس، شماره تماس و سایر موارد داشته باشید.

از نکات جالبی که در رابطه با برنامه SFP می توان به آن اشاره داشت، این است که برنامه کاملا مخفیانه اقدام به ثبت اطلاعات می کند و دارنده گوشی به هیچ وجه نمی تواند متوجه عملکرد این برنامه در تلفن همراه خود شود. این برنامه پس از نصب مخفی شده و در لیست برنامه ها نیز قابل مشاهده نخواهد بود و شما می توانید از طریق پنل اقدام به کنترل گوشی مورد نظر خود کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید با شماره های پشتیبانی موجود در صفحه اول سایت تماس گرفته و یا به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود برنامه SFP

چگونه لیست تماس های حذف شده در گوشی را ببینیم؟

قابلیت نمایش لیست تماس های حذف شده در پنل SFP

ریکاوری لیست تماس های حذف شده

برای ریکاوری لیست تماس های حذف شده در گوشی، نیاز است که از برنامه های ریکاوری خاصی استفاده کنید که این برنامه ها می توانند اطلاعات زیادی را از جمله لیست تماس ها، باز گردانند. ما در گذشته در رابطه با چند مورد از این برنامه ها، مفصلا صحبت کرده و حتی لینک دانلود آن ها را نیز خدمت علاقه مندان ارائه داده بودیم. یکی از برنامه هایی که با استفاده از آن می توان به لیست تماس های حذف شده در گوشی های مختلف دسترسی پیدا کرد، برنامه EaseUS MobiSaver می باشد.

برنامه EaseUS MobiSaver یک اپلیکیشن موبایلی است که بسیاری از خدمات آن به صورت رایگان عرضه می شود. شما با استفاده از این برنامه می توانید به سادگی به بسیاری از اطلاعاتی که از روی گوشی شما حذف شده است، دسترسی پیدا کنید. ریکاوری تصاویر گالری، ریکاوری پیامک ها، لیست تماس ها، فایل های ویدیویی و سایر موارد، از جمله قابلیت هایی است که این برنامه به کاربران خود ارائه می دهد.

برای نمایش لیست تماس های حذف شده و ریکاوری تماس ها در گوشی های اندرویدی ابتدا از طریق این لینک ، برنامه EaseUS MobiSaver را دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب می کنیم و سپس به ترتیب مراحل زیر پیش خواهیم رفت. (دقت داشته باشید که برای گوشی های آیفون نیز برنامه EaseUS MobiSaver در دسترس است اما برای کار با آن نیاز است که برنامه را روی کامپیوتر نصب کرده و گوشی خود را از طریق کابل به کامپیوتر خود متصل کنید و سپس عملیات ریکاوری را آغاز کنید. اما برای ریکاوری لیست تماس ها در اندروید، نیازی به نصب برنامه روی کامپیوتر نیست)

دانلود EaseUS MobiSaver

چگونه لیست تماس های حذف شده در گوشی را ببینیم؟

برنامه EaseUS Mobisaver

نکته: اگر تلفن همراه شما روت شده باشد، درصد موفقیت شما در بازگرداندن فایل ها و تماس های پاک شده بسیار بیشتر خواهد بود. بنابراین اگر بازگرداندن فایل ها یا نمایش لیست تماس های حذف شده برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، توصیه می شود قبل از نصب برنامه و اجرای آن، گوشی خود را روت کنید.

مراحل انجام ریکاوری

برنامه EaseUS MobiSaver را روی تلفن همراه خود نصب کرده و آن را اجرا کنید. گزینه Contacts Recovery برای بازگردانی لیست مخاطبین و گزینه Call Logs Recovery برای ریکاوری لیست تماس های حذف شده است که به دلخواه خود یکی را باید انتخاب کنید. اسکن برنامه آغاز شده و پس از چند دقیقه، لیست تماس ها یا مخاطبین حذف شده شما، نمایش داده می شود. پس از پایان اسکن، روی تماس یا مخاطب مورد نظر خود لمس کرده و گزینه Recover را برای بازگردانی آن انتخاب کنید.

چگونه لیست تماس های حذف شده در گوشی را ببینیم؟

ریکاوری لیست تماس های حذف شده با برنامه EaseUS MobiSaver

نکته: تمامی مراحلی که در بالا گفته شد، تنها در صورتی با درصد بالا موفقیت آمیز خواهد بود که اولا گوشی شما روت شده باشد، ثانیا از حذف تماس ها یا اطلاعاتی که قصد بازگرداندن آن ها را دارید، مدت زمان زیادی نگذشته باشد و اطلاعات جدید جای اطلاعات قبلی را در حافظه نگرفته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شمع سفره هفت سین | شمع سفره هفت سین 1403 که سفره هفت سینت رو میلیونی می کنه!