دستگیری سارق خودروهای مسافربری در مشیریه/ اعتیاد بهانه‌ای برای سرقت


دستگیری سارق خودروهای مسافربری در مشیریه/ اعتیاد بهانه‌ای برای سرقت

رئیس کلانتری 169 مشیریه از دستگیری یک‌سارق خبر داد که از رانندگان تاکسی‌های عبوری سرقت می‌کرد.

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه از دستگیری یک‌سارق خبر داد که از رانندگان تاکسی‌های عبوری سرقت می‌کرد.

به گزارش ایلنا، سرگرد فرهاد واقعی درباره جزئیات خبر گفت: با شکایت تعدادی از رانندگان مسافربر محدوده مشیریه درباره سرقت‌های مکرر از داخل خودروهای‌شان، تیمی از ماموران به بررسی موضوع پرداختند.

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه عنوان داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد سارق تمامی دستبرد‌ها مشترک است و همه مالباختگان از یک فرد به عنوان سارق صحبت می‌کنند.

به این ترتیب، مشخصات چهره و ظاهر متهم به دست آمد و میان ماموران گشت‌های انتظامی توزیع شد تا در صورت برخورد با متهم وی را دستگیر کنند.

کلانتر محله مشیریه عنوان داشت: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته یکی از رانندگان مسافربر ضمن تماس با پلیس اظهار داشت که سارق را در یکی از میادین فرعی این محله مشاهده کرده است.

بلافاصله ماموران به محل اعزام، سارق را دستگیر و برای بازجویی به کلانتری منتقل کردند که در نتیجه متهم به جرم خود اعتراف و اظهار داشت: به خاطر تامین هزینه‌های اعتیاد خود دست به سرقت از رانندگان می‌زند.

سرگرد واقعی با اشاره به شگرد این متهم در سرقت‌ها گفت: متهم به‌عنوان مسافر سوار بر خودرو می‌شده و در فرصتی مناسب هنگام پیاده‌شدن اقدام به سرقت تلفن‌همراه، وجه نقد یا تجهیزات دیگر راننده می‌کرده است.

گفتنی است، در بازرسی از متهم نیز یک‌دستگاه دوربین مداربسته کشف شد که به احتمال سرقت منزل برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها