گوشی ویوو V11 مجهز به پردازنده هلیو P60 معرفی شد


گوشی ویوو V11 مجهز به پردازنده هلیو P60 معرفی شد

رسانه کلیک – شرکت ویوو از یک اسمارت فون میان رده جدید رونمایی کرد. گوشی ویوو V11 دارای دوربین اصلی دوگانه و برش نمایشگر قطره ای است. هفته های گذشته با گوشی ویوو V11 پرو به صورت رسمی ملاقات کردیم (رونمایی از گوشی Vivo V11 پرو مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر). این کمپانی چینی […] نوشته گوشی ویوو V11 مجهز به پردازنده هلیو P60 معرفی شد اولین بار...

رسانه کلیک – شرکت ویوو از یک اسمارت فون میان رده جدید رونمایی کرد. گوشی ویوو V11 دارای دوربین اصلی دوگانه و برش نمایشگر قطره ای است.

هفته های گذشته با گوشی ویوو V11 پرو به صورت رسمی ملاقات کردیم (رونمایی از گوشی Vivo V11 پرو مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر). این کمپانی چینی به تازگی یک گوشی میان رده جدید را معرفی کرده است. گوشی ویوو V11 در مقایسه با برادر بزرگتر خود قدرت کمتری دارد.

در حالی که قدرت گوشی Vivo V11 پرو را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 تامین می کند، ویوو V11 به چیپست مدیاتک هلیو P60 مجهز شده است. این دستگاه از سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود بهره می برد.

ویوو برای جدیدترین اسمارت فون میان رده خود نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس در نظر گرفته که توسط شیشه 2.5D محافظت می شود. این محصول از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و از درگاه کارت حافظه خارجی نیز پشتیبانی می کند.

گوشی ویوو V11 به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده که دارای سنسورهای 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و سنسور 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 است. در بخش جلویی این گوشی هوشمند یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارد.

گوشی ویوو V11 مجهز به پردازنده هلیو P60 معرفی شد

گوشی ویوو V11 مجهز به پردازنده هلیو P60 معرفی شد

این دستگاه از دو سیم کارت و شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات گوشی ویوو V11 می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 با رابط کاربری FunTouch 4.5، باتری 3400 میلی آمپر ساعتی، پورت microUSB 2.0، قابلیت فیس آنلاک و بلوتوث نسخه 5.0 اشاره کرد.

خریداران می توانند این گوشی هوشمند را در رنگ های مشکی و بنفش سفارش دهند. گوشی Vivo V11 از تاریخ 27 سپتامبر در کشور هند عرضه می شود. برای تصاحب این دستگاه باید 317 دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان