اجتماع بزرگ زنان عاشورایی در آستان مقدس امامزاده سیده ملک خاتون (س)


اجتماع بزرگ زنان عاشورایی در آستان مقدس امامزاده سیده ملک خاتون (س)

گروه جهاد و حماسه ـ سه‌شنبه سوم مهرماه روزی بزرگ برای بانوان ایثارگر، فرهیخته، بسیجی و عموم زنان پایتخت بود که در آستان مقدس امامزاده سیده ملک خاتون(س) گردهم آمدند.

اجتماع بزرگ زنان عاشورایی در آستان مقدس امامزاده سیده ملک خاتون (س)

به گزارش ایکنا؛ خادمین آستان مقدس امامزاه سیده ملک خاتون(س)همت گماشتند تا در تلفیق هفته دفاع مقدس و ایام عزاداری امام حسین(ع) روزی برای اجتماع بانوان مهیا کنند. صبح به همراه کثیری از زنان زینبی(س) در کنار خانم مجتهدزاده؛ رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در حرم امام خمینی(ره) حاضر شده و خادمین امامزاده سیده ملک خاتون(س) با اهدای گل و ادای احترام، با امامزاده روح الله(ره) تجدید بیعت کرده و میثاق‌نامه را قرائت کردند.

سپس از ساعت ۱۵ خدمتگزار خیل انبوه زائران و میهمانان حرم سیده ملک خاتون(س) در اجتماع بزرگ زنان عاشورایی بودند. گردهمایی با شکوه و کم‌نظیر که با سخنرانی استاد رائفی‌پور و مدح‌خوانی حاج صاق آهنگران و حاج امیر عباسی بر صلابت و تثبیت مراسم افزوده شد.

بانوان پیرو خاندان اهل بیت(س) از هر نقطه شهر خود را رساندند تا صدای لبیک یا زینب(س) مجری مراسم سیدرضا نواب را کوبنده و حیدری پاسخ بگویند و هزاران صدای یا حسین(ع) که مرهم زخم اسرای کربلا شد.

در پایان توسط استاد رائفی‌پور، حاج صادق آهنگران، سرکار خانم مجتهدزاده، علی‌اکبر مداحی؛ مسئول اجرایی هیئت رزمندگان اسلام و محمد قیصری؛ تولیت امامزاده از مادر سه شهید قربانی، خانم عزیزی همسر و خواهر شهید و نیز دختر شهید لاجوردی تجلیل صورت پذیرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...