چگونه تیپ مشکی شیک داشته باشیم؟


چگونه تیپ مشکی شیک داشته باشیم؟

چگونه تیپ مشکی جذاب داشته باشیم ؟ در هنگام تیپ مشکی چه نکاتی باید رعایت شود ؟ در اینجا با مقاله ای درباره تازه های مد ، نکات مهم تیپ سیاه در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید. چگونه سر تا پا مشکی بپوشیم و خوشتیپ باشیم؟ مشکی رنگی کلاسیک است که اعتماد به نفس فرد را بالا می برد. مهم نیست که در چه شرایطی هستید، یک تیپ تماما مشکی نه تنها هیچوقت از مد...

چگونه تیپ مشکی جذاب داشته باشیم ؟ در هنگام تیپ مشکی چه نکاتی باید رعایت شود ؟ در اینجا با مقاله ای درباره تازه های مد ، نکات مهم تیپ سیاه در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

چگونه سر تا پا مشکی بپوشیم و خوشتیپ باشیم؟

مشکی رنگی کلاسیک است که اعتماد به نفس فرد را بالا می برد. مهم نیست که در چه شرایطی هستید، یک تیپ تماما مشکی نه تنها هیچوقت از مد نمی افتد، بلکه شما را جذاب تر از همیشه نیز نشان می دهد. با این حال، خیلی ها از پوشیدن لباس های مشکی ترس دارند، از این رو که احساس می کنند به ظاهرشان حالتی غمزده و کسل کننده می دهد. اما اگر بدانید که این رنگ را چگونه در ظاهرتان به کار برید، دیگر همچین فکری به ذهن تان خطور نخواد کرد.

برای این که در لباسی تمام مشکی جذاب به نظر آیید، لازم نیست که به دنیال لباس هایی خاص باشید، شما می توانید با انتخاب چند لباس ساده مشکی به هدف تان برسید.

بلوز

بلوز مشکی، یکی از کاربردی ترین لباس هایی ست که می توانید در کمد لباس هایتان داشته باشید. سعی کنید از لباس های طرح دار بپرهیزید، یک تی شرت ساده مشکی که کاملا فیت تن تان باشد، بهتر از هر لباس دیگری بر تن شما عمل خواهد کرد.

پیراهن مشکی

علاوه بر تی شرت، که لباسی اسپورت است، شما باید چند پیراهن مشکی، از آستین کوتاه گرفته تا بلند، را در کمد لباس تان داشته باشید. پیراهن مشکی، از این جهت که هم به تنهایی پوشیده می شود و هم زیر کت، بسیار کاربردی و در عین حال شیک است.

سویشرت

در فصل های سرد سال، شما باید به فکر یک سویشرت مشکی نیز باشید. در فصل هایی چون پاییز، که یک ساعت هوا خوب و ساعتی دیگر هوا سرد و بارانی ست، شما باید همیشه یک سویشرت به همراه داشته باشید. سویشرت های مشکی، از این جهت که با هر رنگی به سادگی ست می شود، می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

کت مشکی

اگر می خواهید در بیرون از خانه ظاهری کلاسیک و رسمی داشته باشید، سویشرت انتخاب خوبی برایتان نخواهد بود، به جای آن یک کت مشکی به همراه داشته باشید. شما می توانید با خیال راحت آن را روی هر رنگ پیراهنی که به تن دارید، بپوشید.

شلوار

آیا می شود کمد لباس را بدون وجود شلوار مشکی تصور کرد؟ مطمئنا شما این گزینه را دارید اما دقت کنید که کاملا فیت تن تان باشد. از پوشیدن شلوارهای خیلی بلند که در انتهای آن چروک شود یا خیلی کوتاه نیز بپرهیزید.

کفش

ست کردن رنگ کفش با دیگر لباس ها کار دشواری است. اما اگر یک جفت کفش مشکی در خانه داشته باشید، خیال تان راحت خواهد بود. سعی کنید کفش مشکی تان نسبتا رسمی و کلاسیک باشد تا اسپورت و کژوال.

به نکاتی که در ادامه برایتان آورده ایم نیز دقت کنید:

ست کردن لباس های مشکی، آنقدرها هم که شما فکر می کنید کار سختی نیست. تنها کافی ست مطمئن شوید که لباس هایتان دقیقا به رنگ مشکی اند، نه خاکستری یا قهوه ای متمایل به مشکی.

با توجه به موقعیت تان، شما می توانید به راحتی با پوشیدن پیراهنی مشکی تیپی رسمی و با پوشیدن یک تی شرت به همراه شلوار، تیپی اسپورت بزنید. برای تیپ رسمی کفش های بروژ، لوفر و دربی انتخاب خوبی هستند. اما اگر می خواهید چیز دیگری مانند کت را به آن بیافزایید، توصیه می کنیم که تیپ رسمی و غیر رسمی را با هم ترکیب کنید. به عنوان مثال یک کت کلاسیک را روی تی شرت تان بپوشید و از جذابیتی که این تضاد به ظاهرتان داده، نهایت لذت را ببرید.

سعی کنید که تن های مشکی لباس هایتان یکسان باشد.

برای این که ظاهرتان از یکنواختی بیرون آید، می توانید از پارچه هایی با جنس های مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال شلوارتان کتان و پیراهن تان نخی باشد. این روش تنوع و جذابیت خاصی به ظاهرتان می بخشد.

در ادامه نمونه هایی از تیپ های مشکی مردانه را برایتان آورده ایم تا راحت تر ایده بگیرید.

چگونه با لباس های مشکی شیک پوش شویم؟

بعضی ها هنوز هم به پوشیدن شلوارهای جین مشکی علاقه دارند. اگر دوست دارید ظاهرتان روی اصول باشد و حسن سلیقه شما را نشان بدهد باید پوشیدن شلوار جین های مشکی را کنار بگذارید.

مشکی رنگ محبوب خیلی از آدم های دنیا به خصوص ایرانی هاست. دلیلش هم شاید در دسترس بودن این رنگ به نسبت رنگ های دیگر در بازار باشد. از طرف دیگر مشکی رنگی است که به راحتی با بقیه لباس ها هماهنگ می شود؛ پس می تواند انتخاب خوبی باشد.

روان شناسی مشکی

سیاه رنگ اقتدار و قدرت است و معمولا آدم هایی که سیاه می پوشند از نوعی ابهت برخوردارند. این رنگ در دنیای مد به یک دلیل عمده محبوبیت دارد؛ با پوشیدن مشکی لاغرتر به نظر می رسید. بنابر این در صورت داشتن اضافه وزن از این رنگ استفاده کنید و اگر لاغر اندام هستید سراغ رنگ های روشن بروید. افرادی که لباس های مشکی می پوشند به نظر مرموز و پیچیده می آیند و ذهن به صورت ناخودآگاه وقار خاصی را به آن ها نسبت می دهد.مشکی در عین حال رنگ افرادی است که دوست ندارند خیلی به چشم بیایند؛ آدم هایی که ناشناخته ماندن را به توی چشم بودن ترجیح می دهند و اغلب شخصیت های آرامی دارند.

زیورآلات
به جز مراسم عزاداری در سایر موارد مجاز هستید که از زیورآلات در کنار لباس مشکی تان استفاده کنید. برای این کار به سراغ زیورآلاتی که به اصطلاح متالیک هستند بروید. یعنی رنگ شان هر چه براق تر باشد بهتر است. معمولا ترکیب طلایی به عنوان یک قطعه از زیورآلات در کنار مشکی زیبا می شود اما این طلایی بهتر است روشن باشد و به زردی نزند. از طرف دیگر همانطور که گفتیم، مشکی باعث ایجاد سایه روی پوست می شود. سعی کنید از زیورآلات براق و روشن، ترجیحا آن هایی که سنگ هایی مثل کریستال یا برلیان دارند، استفاده کنید. این سنگ ها باعث انعکاس نور روی سطح پوست شما خواهند شد و تا حدود زیادی سایه ها را از بین خواهند برد.

مروارید یکی از زیورآلاتی است که اگر به همراه لباس مشکی تان استفاده شود لباس تان آراسته تر خواهد شد. پس اگر یک ست دستبند و به خصوص گردنبند مروارید دارید به همراه لباس مشکی تان استفاده کنید.

چگونه تیپ مشکی شیک داشته باشیم؟

تیپ مشکی زنانه ایرانی

بور نپوشید

این روزها اگر برای خرید لباس های پاییزه و زمستانه مشکی بیرون می روید احتمالا یک جمله خیلی خنده دار را از بعضی فروشندگان خواهید شنید؛ این مشکی کمی به بوری می زند اما اشکالی ندارد چون مشکی فلان کشور این طوری است! تمام زیبا بودن رنگ مشکی به پر رنگ بودن آن است پس گول فروشنده ها را نخورید.

اگر قرار است لباس مشکی بپوشید باید از پررنگ ترین تناژ آن استفاده کنید. برای این کار، به خصوص در این فصل می توانید از پارچه های پشمی استفاده کنید چون این پارچه ها مشکی ترین حالت ممکن را دارند. پارچه های کتان اغلب به میزان کمتری مشکی به نظر می رسند که دلیل آن هم ساده است؛ روی هم افتادن لایه های متعدد پشم و نگه داشتن رنگ بین تار و پودهای این پارچه بهتر از کتان است، در حقیقت پشم رنگ را در خودش نگه می دارد. اگر قرار است به هر دلیلی از لباسی با پارچه کتان مشکی استفاده کنید پارچه ای را با رگه هایی از جنس لاکرا تهیه کنید. زیرا لاکرا به حفظ و ثبات رنگ کمک می کند.

زیاد عرق می کنید؟

یکی از مشکلاتی که در رابطه با لباس های مشکی پیش می آید رد شوره روی لباس است که در عرض یک ثانیه می تواند کل تصور شخص بیننده را راجع به شما عوض کند. عرق بدن شامل مقداری نمک است که به صورت شوره روی رنگی مثل مشکی خودش را نشان می دهد. دور یقه (به خصوص در پیراهن های مردانه) پشت کتف ها و زیر بغل ها این رد را بیشتر از هرجایی نشان می دهند. برای جلوگیری از این کار چاره ای جز استفاده از دئودورانت های ضد لک سفید ندارید. این دئودورانت ها ضمن این که مانع بدبو شدن بدن می شوند از ایجاد شوره هم جلوگیری می کنند.

برای جلوگیری از شوره زدن دور یقه و پشت کتف ها می توانید ۲ کار انجام دهید. اول این که قبل از پوشیدن لباس های مشکی حتما دوش بگیرید. آقایان حتما از زیرپیراهنی استفاده کنند و درصورت عرق کردن دور گردن را سریعا خشک کنند. بهترین و ساده ترین راه هم قرار نگرفتن در معرض گرما و فعالیت است. سعی کنید لباس های مشکی تان را تا دقیقه ۹۰ نپوشید زیرا این کار به هرچه تمیزتر ماندن شما کمک می کند. در نهایت اگر باز هم خیلی عرق می کنید مشکی نپوشید!

مشکی با تناژ متفاوت ممنوع

اگر از یک کارشناس مد راجع به پوشیدن تیپی سراسر مشکی سوال کنید به شما یک راهنمایی خیلی خوب خواهد کرد که می تواند ظاهرتان را بسیار منظم و آراسته کند. او به شما خواهد گفت که از پوشیدن لباس های مشکی که سیر و روشن هستند خودداری کنید. مثلا این طور نباشد که پیراهن تان مشکی بور باشد و کت تان مشکی سیر. این کار باعث می شود ظاهرتان نامرتب به نظر بیاید و آدمی دمدمی و شلخته جلوه کنید.

شست وشوی لباس های مشکی

باید تمام تلاش تان را بکنید تا لباس مشکی تان بور نشود. برای این کار در اولین شست وشوی لباس تان، از یک فنجان سرکه به همراه آبی که لباس را با آن می شویید استفاده کنید، این کار باعث می شود تا حدی رنگ لباس ثابت شود. همیشه از آب سرد برای شستن این لباس ها استفاده کنید و هیچ وقت لباس های مشکی تان را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید، چه زمانی که قرار است خشک شوند و چه زمانی که آن ها را بیرون از منزل پوشیده اید، سایه گزینه ای مناسب برای پارچه های مشکی است.

هماهنگ کردن

از آنجایی که هر خانم و آقایی حد اقل یک لباس مشکی در کمدش دارد بد نیست بدانیم مشکی معمولا با چه رنگ هایی هماهنگ می شود:

۱ – آبی سیر :

امسال ترکیب آبی سیر با مشکی یکی از ترکیب های مورد علاقه طراحان لباس است. این ترکیب حالتی با شکوه را برای فرد خلق می کند و تداعی کننده ثروت و آراسته بودن است.

۲ – قهوه ای :

یکی از زیباترین ترکیب رنگ های دنیا روی پوست پلنگ ها دیده می شود. خال های مشکی و زمینه قهوه ای یک ترکیب زیبا را به وجود می آورد. دقت داشته باشید که رنگ غالب باید قهوه ای باشد و مشکی به عنوان رنگ مغلوب به کار برود.

۳ – سفید :

ترکیب سفید و سیاه یکی از بهترین ترکیب رنگ های دنیاست. افرادی که در هماهنگ کردن لباس های شان از این ۲ رنگ استفاده می کنند جزو خوش پوش ترین آدم ها به حساب می آیند. ترکیب یک پیراهن سفید با یک ژیله مشکی یکی از ست های پرطرفدار است که هیچ وقت هم قدیمی و از مد افتاده نمی شود، همه جا پوش هم هست پس تا می توانید این ترکیب را مد نظر داشته باشید.

۴ – نقره ای :

مشکی و نقره ای یک ست کاملا رسمی را ارائه خواهد داد. شاید بتوان گفت بیش از حد رسمی! هر دوی این رنگ ها به تنهایی تداعی کننده مراسم مهم هستند و وقتی با هم ترکیب شوند دیگر خیلی مهم می شوند! سعی کنید اگر واقعا نیازی به خیلی رسمی بودن ندارید طرف این ترکیب نروید.

۵ – طوسی :

شاید بعد از سفید بهترین رنگی که می تواند در کنار مشکی بنشیند طوسی باشد. طوسی ابهت مشکی را تا حد زیادی کم و به آراسته شدنش کمک می کند، به شرطی که رنگ غالب باشد. مثلا یک دامن طوسی با کمربند و حاشیه مشکی می تواند یک لباس زیبا را درست کند.

نکته : سرتاسر مشکی / تیپ مشکی

جالب است بدانید سال های خیلی دور نوشیدنی عزای ایرانیان قهوه بود، آن هم به خاطر رنگش؛ مشکی. مشکی در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران رنگ عزاداری است و این سنت باعث شده که خیلی وقت ها این رنگ تداعی کننده احساس خوبی نباشد. بنابر این سعی کنید به جز مراسم عزاداری _ که پوشیدن این رنگ به عنوان ادای احترام بسیار پسندیده است_ در شرایط دیگر سر تا پا مشکی نپوشید.

● نکات جالب درباره رنگ مشکی / تیپ مشکی

در بسیاری از فرهنگ ها مشکی به عنوان رنگ بد شانسی درنظر گرفته می شود. مثلا اگر یک گربه سیاه از خیابان رد شود بد شانسی می آورد. البته به جز انگلستان! در انگلیس گربه سیاه نماد خوش شانسی است.
به عقیده مردم یک جعبه مشکی کم وزن تر از یک جعبه سفید با همان وزن به نظر می رسد. در مد هم از همین نکته برای طراحی لباس استفاده می کنند.

در اجرای ارکسترهای مختلف، نوازندگان به این دلیل تمام مشکی می پوشند که توجه بینندگان به جایی خارج از صحنه معطوف نشود. تمام مشکی می تواند توجه را معطوف به خود کند.

در دنیای مد، مشکی به عنوان یک رنگ سوفسطایی در نظر گرفته می شود و با احترام زیادی با آن برخورد می شود. حتی اصطلاحی هم برای برندهایی که مشکی ارائه می دهند ساخته شده؛ « سیاه جدید ». این عبارت نشان دهنده شایستگی طراح لباس است.

جین مشکی

بعضی ها هنوز هم به پوشیدن شلوارهای جین مشکی علاقه دارند. اگر دوست دارید ظاهرتان روی اصول باشد و حسن سلیقه شما را نشان بدهد باید پوشیدن شلوار جین های مشکی را کنار بگذارید. این شلوارها متعلق به گذشته هستند و با دوره جدید هیچ سنخیتی ندارند. اگر به پوشیدن شلوار مشکی علاقه دارید، می توانید به جای جین از جنسی مثل لاکرا استفاده کنید. مطمئن باشید تاثیر بهتری روی ظاهرتان خواهد داشت.

رنگی که سن را بالا می برد

درست است که خانم ها عاشق مشکی هستند چون لاغرتر نشان شان می دهد اما شاید خیلی های شان ندانند که این رنگ سن شان را بالا می برد. استفاده از مقنعه، روسری و حتی بلوزهای یقه اسکی مشکی رنگ، باعث ایجاد خطوطی زیر چانه و چشم ها می شود که همین مسئله سن افراد را بالاتر از آنچه هست نشان می دهد.

مشکی رنگ طبیعی و نشانه های سلامت و شادابی پوست را از بین می برد. به خصوص افرادی که پوست شان خیلی روشن است باید استفاده از این رنگ را برای خودشان ممنوع کنند. البته استفاده از مواد آرایشی با تناژهای برنزه می تواند تا حدود زیادی این مشکل را حل کند.

ترکیب جین روشن و مشکی

شاید زیباترین و همه جا پوش ترین ترکیبی که می شود با مشکی خلق کرد ترکیب شلوارهای جین و بلوز یا شومیزهای مشکی باشد. فرقی نمی کند شلوار جین تان برفی باشد یا آبی نسبتا تیره، هر دوی این رنگ ها وقتی با یک شومیز یا پیراهن مشکی همراه شوند یک ترکیب زیبا را می سازند. ترکیبی که نیمه رسمی است و به درد اغلب مراسم ها می خورد.
یادتان باشد از مشکی برای فصل های سرد سال استفاده کنید. پوشیدن این رنگ در تابستان جز گرما و دردسر چیزی برای تان نخواهد داشت.

کیف و کفش

حتی اگر رنگ مشکی را برای لباس های تان دوست نداشته باشید قطعا از داشتن یک ست کیف و کفش مشکی ضرر نخواهید کرد. به خصوص در فصلی که بارندگی و گل و لای می تواند ظاهر هر رنگی به جز مشکی را خراب کند.

برای لباس های مشکی باید کیف و کفش مشکی داشته باشید تا ست شما تکمیل شود. استثنائا می توانید از تناژهای مختلف مشکی در کیف تان استفاده کنید اما به خاطر داشته باشید اگر کیف شما از جنس جیر تهیه شده کفش تان هم باید از همین جنس باشد و اگر کیف تان از جنس ورنی است کیف تان هم باید همین طور باشد. در غیر این صورت همان خطر شلخته به نظر آمدن تهدیدتان خواهد کرد.

چگونه تیپ مشکی شیک داشته باشیم؟

منبع

چگونه تیپ مشکی شیک داشته باشیم؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا