عینک آفتابی مردانه: 10 بهترین برند عینک آفتابی مردانه


عینک آفتابی مردانه: 10 بهترین برند عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی یک اکسسوری ضروری برای همه افراد از هنرپیشه‌های سینما گرفته تا آدم های عادی است. این عینک‌های آفتابی همیشه به روز هستند و از مُد نمی‌افتند. شرکت‌های سازنده عینک آفتابی همیشه در حال تغییر و پیشرفت هستند ولی هرگز از بین نمی‌روند. در این نوشتار با ما همراه باشید تا 10 بهترین برند عینک آفتابی مردانه را بشناسید. 1. ری بن رِی بَن (Ray-Ban)...

عینک آفتابی یک اکسسوری ضروری برای همه افراد از هنرپیشه‌های سینما گرفته تا آدم های عادی است. این عینک‌های آفتابی همیشه به روز هستند و از مُد نمی‌افتند. شرکت‌های سازنده عینک آفتابی همیشه در حال تغییر و پیشرفت هستند ولی هرگز از بین نمی‌روند. در این نوشتار با ما همراه باشید تا ۱۰ بهترین برند عینک آفتابی مردانه را بشناسید.

۱. ری بن

عینک آفتابی مردانه: 10 بهترین برند عینک آفتابی مردانه

رِی بَن (Ray-Ban) به احتمال فراوان نمادین‌ترین برند عینک آفتابی در دنیا است. این برند کار خود را با پوشش‌هایی برای چشم که به خلبان‌های نیروی هوایی آمریکا کمک می‌کرد تابش نور خورشید را از چشم‌هایشان دور نگه دارند شروع کرد و از همین جا بود که شکل خلبانی کلاسیک این برند به وجود آمد – شکلی که در گذر سالیان سال هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده است و بهترین برند عینک آفتابی مردانه شده است.

مدل ویفرر توسط هالیود، و به خصوص اسطوره‌‌های سینما جیمز دین و آدری هپ‌برن در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ به اوج محبوبیت رسید. این سبک دیگری است که هنوز هم مد روز محسوب می شود. هرچند ری بن بیشتر به خاطر دو سبک و مدل یاد شده محبوبیت دارد، اما این برند طرح‌های دیگری را نیز ارائه می‌دهد که سبک، کیفیت، و دوام را با هم تلفیق کرده‌اند. هر کسی که ری بن دارد می‌تواند انتظار لذت بردن از فریم‌هایی مد روز و راحت را داشته باشد که هر جایی و در هر زمانی می‌تواند آن را بپوشد.

مطلب مرتبط: ۳۲ بهترین برند عینک آفتابی دنیا

۲. اوکلی

عینک آفتابی مردانه: 10 بهترین برند عینک آفتابی مردانه

اوکلی، که مرکز آن در لیک فورست کالیفرنیا واقع شده است، برندی محبوب در عرصه‌ی تولید لوازم ورزشی و اسباب و اثاثیه زندگی است. به احتمال فراوان محبوب‌ترین محصول آن خط تولید عینک‌های آفتابی است. این که توسط اکثر – اگر نگوییم همه‌ی – ورزشکاران نخبه تایید شده است برای آنکه عینک‌های آفتابی‌شان را به محصولی عامه پسند تبدیل کند کافی است و دلیل اصلی این که مردم عاشق خریدن اوکلی هستند توانایی آن‌ها در تلفیق کارایی و سبک است. آن‌ها نه تنها ظاهری باحال دارند، بلکه کارکرد خوبی هم دارنند.

بعضی از آن‌ها شیشه‌هایی دارند که جلوی عرق کردن و آب را می‌گیرند در حالی که بقیه شیشه‌هایی دارند که تقریبا نشکن هستند. با خرید عینک‌های اوکلی، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که با یک تیر دو نشان زده‌اند و هم از شکل و فرم برخوردار شده‌اند و هم از کارایی.

۳. مائوئی جیم

عینک آفتابی مردانه: 10 بهترین برند عینک آفتابی مردانه

همان طور که از نام آن بر می‌آید، مائوئی جیم طرح‌های عینک آفتابی با حال‌اش را به زیبایی و فرهنگ خود جزیره اختصاص داده است. این برند با فناوری لنز و شیشه‌ی عینک با کیفیت‌شان ماموریت دارد بهترین دید ممکن را برای شما فراهم آورد که از این رو محصولات آن باعث می‌شود رنگ‌ها را واقعی‌تر و محیط اطراف‌تان را شفاف‌تر ببینید.

۴. پرسول

عینک آفتابی مردانه: 10 بهترین برند عینک آفتابی مردانه

پرسول یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده‌ی عینک و لوازم چشمی جهان است، که کار خود را در سال ۱۹۱۷ آغاز کرد. عینک‌های آفتابی آن در ایتالیا ساخته می‌شوند و از چنان ویژگی خوبی برخوردار است که در بین افراد مشهوری مانند استیو مک‌کوئین، تام کروز، رایان گاسلینگ، و پاتریک دمپسی به محبوبیت رسید. این برند آن قدر نمادین و شکیل است که در چند مورد از فیلم‌های جیمز باند استفاده شده است (پیرس بروسنان و دنیل کریگ پوشیده شده است). اگر می‌خواهید محصول یا چیزی کلاسیک داشته باشید، در آن صورت پرسول برند مناسبی برای شما خواهد بود و عینک‌های فراوانی با سبک ویفرر، خلبانی، و کلاب دارد.

۵. پرادا

عینک آفتابی مردانه: 10 بهترین برند عینک آفتابی مردانه

پرادا خانه‌ی مد دیگری است که خط تولید لباس‌های اعیانی، کالاهای چرم، کفش، عینک، و عطر دارد. خط تولید عینک‌های آفتابی آن از طرح‌های پیچیده تا عینک‌های آفتابی عجیب و غریب و قدیمی با ابتکارات ظریف را در بر می‌گیرند. سبک‌هایی که آن‌ها ارائه می‌دهند چشم گربه‌ای، پروانه‌ای، و قالب‌های بیضی شکل هستند.

۶. گوچی

عینک آفتابی مردانه: 10 بهترین برند عینک آفتابی مردانه

گوچی یک برند لوکس ایتالیایی است که در تملک شرکت هلدینگ فرانسوی کرینگ است. دفتر اصلی این شرکت در فلورانس ایتالیا است. اگرچه طیف محصولات برند گوچی زیاد است، ولی این برند بیشتر به خاطر عینک‌های آفتابی‌اش شناخته شده است. درخواست برای عینک‌های آفتابی گوچی در دنیا زیاد است.

۷. ورساچه

عینک آفتابی مردانه: 10 بهترین برند عینک آفتابی مردانه

ورساچه یکی از شناخته شده‌ترین برندهای فعال در زمینه‌ی محصولات لوکس مُد است. این شرکت در ۱۹۷۸ تأسیس شد. ورساچه به تولید محصولات مُد و زیبایی برای زنان و مردان می‌پردازد. محصولات این برند را به سادگی می‌توان از برندهای دیگر تفکیک کرد.

مطلب مرتبط: ۱۰ بهترین برند پوشاک دنیا که باید بشناسید

۸. تام فورد

عینک آفتابی مردانه: 10 بهترین برند عینک آفتابی مردانه

جذاب، عجیب، با ابهت، و زیبا – چهار کلمه‌ای هستند که به خوبی مجموعه‌ عینک‌های تام فورد را توصیف می‌کنند. اصلا امکان ندارد با این عینک‌های محبوب جیمز باند جذاب و باحال به نظر نرسید. سبک ستاره‌ای برند تام فورد –کلاسیک است و از کمی شیکی مدرن هم برخوردار است؛ چه مدل خلبانی پوشیده باشید، چه فریم چشم گربه‌ای یا مدل شیشه‌های پهن.

۹. امپریو آرمانی

عینک آفتابی مردانه: 10 بهترین برند عینک آفتابی مردانه

آرمانی نام یک برند طراحی است که طرح‌های مد روز را با پیچیدگی ساده در هم می‌آمیزد. برند فرعی آن، امپریو آرمانی، عینک‌های آفتابی ارائه می‌کند که برای بازار جوان‌پسند (یا کسانی که دلشان می‌خواهد جوان بمانند) مناسب هستند. خط تولید عینک‌های مردانه‌ی آن کسانی را که سبک زندگی‌ فعالی دارند هدف قرار می‌دهد – فریم‌هایی که مد روز و در عین حال راحت و کاربردی هستند (فریم‌های خلبانی، شیشه بزرگ، و محافظ). خط عینک‌های زنانه بیشتر از طرح کلاسیک الهام گرفته است و پیچیدگی مدرن منحصر به فردی دارد (چشم گربه‌ای، پروانه‌ای، و گرد).

۱۰. دولچه و گابانا

عینک آفتابی مردانه: 10 بهترین برند عینک آفتابی مردانه

برند دولچه و گابانا در ۱۹۸۵ توسط طراحان ایتالیایی دومنیکو دولچه و استیفانو گابانا طراحی شد. این برند یکی از مشهورترین برندهای مد در جهان است. این برند یکی از محبوب‌ترین و پرمتقاضی‌ترین برندهای دنیا است که محصولات خوبی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. و به عنوان بهترین برند عینک آفتابی مردانه در جهان شناخته می شود.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده- کامروا ابراهیمی

منبع: awebtoknow و thetrendspotter و trendingtopmost

عینک آفتابی مردانه: ۱۰ بهترین برند عینک آفتابی مردانه

نوشته های مرتبط

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !