بازی Red Dead Redemption 2 حدود 200 نوع گونه زنده در دنیای خود دارد


بازی Red Dead Redemption 2 حدود 200 نوع گونه زنده در دنیای خود دارد

به تازگی اعلام شده که در دنیای وسیع و پرجزئیات بازی Red Dead Redemption 2 ، حدود 200 نوع گونه جانوری وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید. به تاریخ انتشار مورد انتظارترین عنوان سال 2018، یعنی بازی Red Dead Redemption 2 نزدیک می‌شویم و هیجان برای بازی‌ بازان هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. این انتظار و هیجان زمانی بیشتر...

به تازگی اعلام شده که در دنیای وسیع و پرجزئیات بازی Red Dead Redemption 2 ، حدود 200 نوع گونه جانوری وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید.

به تاریخ انتشار مورد انتظارترین عنوان سال 2018، یعنی بازی Red Dead Redemption 2 نزدیک می‌شویم و هیجان برای بازی‌ بازان هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. این انتظار و هیجان زمانی بیشتر می‌شود که شرکت راک استار، اطلاعات و نمایش‌های جدیدی را از بازی فوق‌العاده خود منتشر می‌سازد.

همه ما می‌دانیم که راک استار، استاد طراحی و ساخت محیط‌ها و دنیاهای وسیع، عظیم و فوق‌العاده پر جزئیات است که در هر نقطه آن، اتمسفر و جو خاصی وجود دارد و همین باعث می‌شود تا این جهان‌ها، بسیار باور پذیر و زنده به نظر برسند. حال، با بازی Red Dead Redemption 2، راک استار قصد دارد تا این تعاریف را به درجه و استاندارد جدیدی برساند و این گونه که این شرکت در توییتر اعلام کرده، در دنیای بازی Red Dead Redemption 2، حدود 200 گونه زنده جانوری وجود خواهد داشت که بسیار تاثیر گذار است.

این تنها یک عدد نخواهد بود و راک استار قول داده تا هر کدام از گونه‌های جانوری موجود در دنیای بازی Red Dead Redemption 2، رفتارها و الگو‌های مخصوص به خود را داشته باشند و همه آن‌ها به محیطی که در آن قرار گرفته‌اند، واکنش نشان خواهند داد. 200 گونه جانوری در حالی در بازی Red Dead Redemption 2 وجود خواهند داشت، که قطعا بسیاری از بازی‌بازان به کشف خیلی از آن‌ها اقدام نمی‌کنند یا برخی از افراد، حتی بسیاری از این حیوانات را ملاقات نمی‌کنند. با این حال، کار راک استار برای به تصویر کشیدن یک دنیای بی نقص و فوق‌العاده با جزئیات، ستودنی است و جالب خواهد بود اگر ببینیم که بازی بازان برای شکار یا مشاهده همه موجودات زنده درون بازی، اقدام کنند.

شما عزیزان می‌توانید در زیر، توییت و تصاویر منتشر شده از شرکت راک استار را در این خصوص مشاهده کنید:

زیستگاه ها و اقلیم‌های مختلف Red Dead Redemption 2، خانه‌ی حدود 200 گونه حیوان خواهند بود، پرندگان و ماهی‌ها، همه نسبت به محیطی که در آن قرار گرفته‌اند، رفتار و واکنشی منحصر به فرد دارند.

بازی Red Dead Redemption 2 حدود 200 نوع گونه زنده در دنیای خود داردبازی Red Dead Redemption 2 حدود 200 نوع گونه زنده در دنیای خود داردبازی Red Dead Redemption 2 حدود 200 نوع گونه زنده در دنیای خود داردبازی Red Dead Redemption 2 حدود 200 نوع گونه زنده در دنیای خود دارد

— Rockstar Games (@RockstarGames) September 24, 2018

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 ماه اکتبر سال 2018 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. هنوز عرضه بازی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نظر شما در مورد بازی Red Dead Redemption 2 و گونه‌های جانوری دنیای آن چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Red Dead Redemption 2 حدود 200 نوع گونه زنده در دنیای خود دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا