فیلم لحظه تیراندازی و تعقیب و گریز شبانه 2 تبهکار در آبادان


حوادث رکنا: 2 سارق حرفه ای پس از یک تعقیب و گریز شبانه در تیراندازی پلیس زمینگیر شدند.

حجم ویدیو: 11.30M | مدت زمان ویدیو: 00:01:47

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده، رییس پلیس Police آبادان با توجه به افزایش سرقت Stealing های داخل خودرو در جلوی بازار Store ماهی فروشان که باعث نارضایتی مرد و مسافران به شهر شده بود دستور داد تا تیمی از ماموران برای دستگیری عاملان این سرقت ها وارد عمل شوند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 16 امیرکبیر تحقیقات پلیسی را آغاز کردند و در گام نخست تحقیقات پی بردند که دزدان سوار بر خودروی پراید وانت با پلاک مخدوش اقدام به سرقت می کنند.

ماموران در این مرحله به صورت محسوس و نامحسوس شروع به گشت زنی کردند تا اینکه ساعت 23:30 دقیقه شامگاه دوشنبه 2 مهرماه سال جاری، خودروی پراید وانت در حالیکه در جلوی بازار ماهی فروشان پارک شده بود شناسایی شد.

تیم پلیسی در این شاخه از تحقیقات پی بردند که 2 مرد جوان قصد دستبرد از خودروی پرایدی را دارند و در حالیکه حرکات دزدان تحت نظر ماموران بود، 2 سارق جوان متوجه حضور پلیس در محل شدند.

دزدان خیلی زود سوار بر خودروی پراید وانت خود شده با سرعت پا به فرار Escape گذاشتند که همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی آغاز شود.

سارقان که با حرکات مارپیچ و نمایشی سعی بر داشتند در چند مرحله تا زیرگرفتن چند عابرپیاده پیش رفتند که ماموران برای دور شدن عابران از خودروی در حال فرار شروع به شلیک چند تیر هوایی کردند.

تیم پلیسی دستور ایست را برای دزدان صادر کرد اما آنها بی تفاوت سعی بر فرار داشتند که ماموران درخواست نیروی کمکی کردند و برای توقف خودروی پراید لاستیک آن را هدف قرار دادند تا اینکه خودروی دزدان در خیابان ذوالفقاری متوقف شد.

تیم های پلیسی خیلی زود 2 سارق را که سعی داشتند با پای پیاده فرار کنند دستگیر کردند که در این مرحله تیراندازی های زیادی برای دور کردن مردم از صحنه دستگیری 2 سارق جوان صورت گرفت.

فیلم زمان دستگیری

در صحنه دستگیری 2 سارق جوان تیراندازی های زیادی صورت گرفت که یک منبع پلیس به خبرنگار رکنا درباره این تیراندازی ها گفت: در زمان تعقیب و گریز دزدان افرادی سعی بر فراری دادن متهمان داشتند و وقتی خودروی دزدان متوقف شد چند نفر برای فراری دادن دزدان پای در صحنه گذاشتند که ماموران برای برقراری امنیت و دور کردن مردم به ناچار مجبور به شلیک چند تیرهوایی شد.

بنا به این گزارش، دزدان پس از دستگیری به سرقت های زیادی اعتراف کردند و برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته اند.

علی رنجکش

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فتوای مرگ این مُلا صادر شد / او با زنان چه کرد؟! + عکس مرد فراری

دست درازی هوشنگ به دخترم را دیدم! / عاشق مادرش بودم!

تصویر سربازان رژیم صهیونیستی در بیلبورد مناسبتی دفاع مقدس در شیراز! + تصاویر

تصادف پر حاشیه مرد بازنشته با یک زن در مشهد

فیلم دیده نشده از حادثه تروریستی اهواز / 4 داعشی 12 دقیقه شلیک کردند و حتی تیر خلاص هم زدند!

همسرم با هیچ دختری دوست نیست!

این 4 دختر تهرانی داستان عجیبی دارند!

شراره در راه پله های خلوت فریاد زد : خدایا کمکم کن!

تجاوز به دختر کنکوری در خلوتگاه آقای مشاور در تهران!

قتل زن بی نوا پس از خودکشی شوهرش / در بروجرد رخ داد

2 طلاق در شناسنامه عروس 12 ساله مشهدی

لو رفتن فیش های حقوقی در دعوای نماینده مجلس و وزیر نفت + فیلم

تجاوز پزشک جراح به 32 دختر باکره + عکس

همخوابی عاشقانه دختر 15 ساله با فروشنده لباس زنانه / زن این مرد آن در را در اتاق خواب گیر انداخت +عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش