مدعیان دروغین حقوق بشر؛ حامیان سینه چاک الاحوازی


مدعیان دروغین حقوق بشر؛ حامیان سینه چاک الاحوازی

عناصر تکفیری وابسته به گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب الاحوازی علاوه بر مورد حمایت و پشتیبانی مالی قرار گرفتن از سوی سعودی‌ها و آمریکایی‌ها، از سوی عناصر معاند و ضدانقلاب نیز تبلیغ و ترویج می‌شوند.

خبرگزاری میزان: حمله تروریستی روز شنبه به اهواز که توسط ۴ عضو گروهک تروریستی و تجزیه طلب الاحوازی صورت گرفت و منجر به شهادت ۲۵ هموطن اهوازی‌مان از جمله یک کودک ۴ ساله شد، موجی از خشم و تنفر مردم ایران را از این گروهک وابسته به رژیم مرتجع سعودی و تجهیز شده از جانب آمریکایی‌ها، ایجاد کرده است.

حمایت عناصر ضدانقلاب از تروریست‌های الاحوازی
اما عناصر تکفیری وابسته به گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب الاحوازی علاوه بر مورد حمایت و پشتیبانی مالی قرار گرفتن از سوی سعودی‌ها و آمریکایی‌ها، از سوی عناصر معاند و ضدانقلاب نیز تبلیغ و ترویج می‌شوند.

وقتی تروریست‌ها نام خود را تغییر می‌دهند
نکته قابل تامل در مورد گروهک مورد اشاره آن است که این گروهک در ابتدا خود را «حرکه نضال» می‌نامید که به معنای اقدام مسلحانه است، اما برای اینکه در مجامع غربی ژست حقوق بشری بگیرند و به دروغ اینچنین تبلیغ کنند که حق شان تضییع شده، نام خود را به «الاحوازی» تغییر داده‌اند.

در همین راستا خیمه شب بازان حقوق بشری ضدانقلاب و معاند نیز در قلب کشور‌های غربی با آغوش باز به استقبال عناصر گروهک تروریستی و تجزیه طلب مزبور رفته‌اند.

مدعی دروغین حقوق بشر؛ حامی سینه چاک تروریست‌های تجزیه طلب
شیرین عبادی برای اکثر فعالان سیاسی و رسانه‌ای در ایران نام آشنایی است؛ فردی که تبحر ویژه‌ای در حمایت از عناصر تروریستی و پوشاندن لباس فعال مدنی به تروریست‌ها دارد و سالهاست که زیر پرچم مدعیان دروغین حقوق بشر به سیاسی کاری مشغول است.

اردیبهشت ۹۲، عبادی در حاشیه بیست و دومین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو با دو تن از عناصر گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب الاحوازی به نام‌های «امیر الساعدی» و «صالح حمید» دیدار کرد.

مدعیان دروغین حقوق بشر؛ حامیان سینه چاک الاحوازی

عبادی که شعار‌های حقوق بشری‌اش گوش فلک را کر کرده باید توضیح دهد که محتوای جلسه‌اش با عناصر تروریستی مذکور که همپالگانشان روز شنبه ۲۵ هموطن اهوازی ما را به شهادت رساندند، چه بود؟ دیدار با این جانیان و اشرار با چه معیاری در راستای حراست از حقوق بشر ارزیابی می‌شود.

عنصر هتاک به مقدسات، یار تروریست‌های تجزیه‌طلب از آب درآمد.
اما علاوه بر عبادی که به سبب حمایت‌های بی‌شائبه‌اش از تروریست‌ها، در ایران به «وکیل مدافع شیطان» معروف است، افراد دیگری نیز ازعناصر ضدانقلاب، با تروریست‌های عضو گروهک تجزیه طلب و تکفیری الاحوازی دیدار داشته‌اند. از جمله این عناصر می‌توان به شادی صدر اشاره کرد.

فرد مورد اشاره که در مقطعی به سبب بی‌احترامی و توهین به شعائر عاشورایی، احساسات مردم ایران اسلامی را جریحه دار کرده بود، علاقه زایدالوصفی به عناصر تروریستی و تجزیه طلب دارد. این فرد که زمانی در پوشش بنیاد فمینیستی «ولوم» در تهران، مقاصد جاسوسی دول متخاصم را پی می‌گرفت، پس از فرار از کشور به آغوش رسانه‌ها و محافل ضدانقلاب رفت. نامبرده در یکی از میتینگ‌های گروهک تروریستی و تجزیه طلب الاحوازی به دفاع از اقدامات ضدایرانی آن‌ها پرداخت.

مدعیان دروغین حقوق بشر؛ حامیان سینه چاک الاحوازی

وی در مطالبی که در فضای مجازی منتشر می‌کند، سعی دارد خط سوخته و کور تجزیه ایران و مخدوش کردن تمامیت ارضی کشورمان را در راستای اقدامات تروریستی گروهک‌هایی نظیر الاحوازی دنبال کند. وی در یکی از پست‌های خود که با سوت و کف عناصر تروریستی گروهک الاحوازی مواجه شد، از عبارت سخیف و توهین آمیز «ایران لعنتی» استفاده کرد.

ارتباط شادی صدر با یک عنصر تروریستی نشان‌دار
شادی صدر همچنین ارتباط نزدیکی با نام «عبدالکریم خلف» دارد. الخلف عنصری تروریستی است که در زمان رژیم صدام، عضوی از حزب بعث بود. نامبرده اکنون در انگلیس زندگی می‌کند و در محفلی با نام «انجمن اهوازی‌های بریتانیا» زیر نظر سرویس جاسوسی انگلیس ماموریت تولید محتوای کذب ضد ایرانی دارد.

عنصر رسانه‌ای تروریست‌های الاحوازی کیست؟
سحر بیت‌مشعل عنصر دیگری است که در انگلیس با حمایت مالی مشترک سعودی‌ها و غربی‌ها در راستای پشتیبانی از گروهک تروریستی و تجزیه طلب الاحوازی فعالیت می‌کند.

بیت مشعل را باید عنصر رسانه‌ای تروریست‌های الاحوازی دانست؛ فردی که گفته می‌شود کویتی‌الاصل است و ماموریت مشخصش مصاحبه با شبکه‌های ضدانقلاب و معاند با دو دستور کارِ «تحریک اعراب ایرانی در راستای توطئه شوم تجزیه ایران» و همچنین «توهین به رسومات قومی اعراب کشورمان» است.

بیت مشعل در چند میتینگ تروریست‌های تجزیه طلب و تکفیری گروهک الاحوازی، از جمله در میتینگ اکتبر ۲۰۱۵ این گروهک در لندن حضور داشته و ارتباط نزدیکی با سرکردگان این گروهک که در نقاط مختلف اروپا از جمله هلند و دانمارک و انگلیس مستقر هستند، دارد.

مدعیان دروغین حقوق بشر؛ حامیان سینه چاک الاحوازی

بیت‌مشعل؛ از سینه چاکی برای داعش تا حمایت از تجزیه ایران
بیت‌مشعل نیز که مدعی حقوقدانی است همچون شیرین عبادی در مصاحبه با رسانه‌های ضدانقلاب سعی می‌کند تا تروریست‌هایی را که دستانشان به خون پاک فرزندان ایران اسلامی آلوده است، تطهیر کند؛ نامبرده در این راه حتی ابایی از مورد حمایت قرار دادن عناصر داعشی که تروریستی بودن شان، اظهر من الشمس است نیز ندارد.

وی در جریان یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه تلویزیونی سلطنت طلب «منوتو» صراحتا از تجزیه ایران حمایت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی