مربی تیم ملی گلبال بانوان : نیازمند تشکیل تیم ملی ' ب 'هستیم


مربی تیم ملی گلبال بانوان : نیازمند تشکیل تیم ملی ' ب 'هستیم

اصفهان - ایرنا - مربی تیم ملی گلبال بانوان گفت: نیازمند تشکیل تیم دوم یا همان تیم 'ب' هستیم تا در صورت لزوم بتوان از بازیکنان آن بهره برد.

زهره ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت گو با ایرنا افزود: تشکیل تیم دوم ضروری به نظر می رسد، زیرا برخی بازیکنان ممکن است به دلیل افزایش سن از تیم جدا شوند و یا به واسطه مصدومیت توانایی همراهی تیم ملی را نداشته باشند.
وی همچنین با اشاره به مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا اندونزی گفت: در مدت اخیر با برگزاری جلسات تمرینی و مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی میزان آمادگی بازیکنان را افزایش دادیم تا برای رویارویی با حریفان، یکپارچه و قدرتمند ظاهر شوند.
مربی تیم ملی گلبال بانوان افزود : امیدواریم تیم گلبال ایران بتواند در این مسابقات به مدال طلا دست پیدا کند و در این راه باید از پس تیم های قدرتمندی چون ژاپن و چین بر آید.
ابراهیمی تصریح کرد: تیم ملی از 6 ورزشکار خوزستانی، 3 بازیکن از تهران و یک بازیکن از قزوین تشکیل می شود و طیبه استکی تنها بازیکن اصفهانی این تیم است.
وی به برپایی اردوهای مختلف در شهرهایی نظیر مشهد، قزوین و تهران اشاره کرد و گفت : این اردوها در سطح کیفی مطلوبی برگزار شد.
مربی تیم ملی گلبال بانوان به اهمیت استعداد یابی و شناخت بازیکنان جدید در این رشته ورزشی اشاره کرد و افزود: تاکنون در اصفهان 6 بازیکن 7 تا 9 ساله و 6 بازیکن 14 تا 18 ساله شناسایی کرده ایم تا پس از آموزش های لازم بتوانند رشته گلبال را در سطح استانی و ملی بازی کنند.
ابراهیمی همچنین اصفهان را به عنوان یکی از مراکز اصلی گلبال بانوان در کشور دانست و گفت: این منطقه می تواند با برنامه ریزی بیشتر نفرات متعددی را برای تیم ملی معرفی کند، همچنین شهرستان نجف آباد نیز قابلیت معرفی بازیکنان جدید این رشته را دارد.
گلبال یک ورزش تیمی مخصوص نابینایان و کم بینایان است که بازیکنان آن با بستن چشم های خود طبق قوانین خاص تلاش می کنند توپ را وارد دروازه حریف کنند.
/ 6022 / 6020

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟