کلاهبرداری شرکت لیزینگی دنیز خودرو ایرانیان و تجمع مالباختگان در خیابان شریعتی


کلاهبرداری شرکت لیزینگی دنیز خودرو ایرانیان و تجمع مالباختگان در خیابان شریعتی

شرکت دنیز خودرو ایرانیان به عنوان یکی از شرکت‌های لیزینگی فروش انواع خودروهای خارجی، کلاهبرداری کرده و پول صدها نفر از مشتریان خود را خورده و اکنون مدیران آن فراری هستند. روز چهارشنبه 4 مهر 1397 نیز تعدادی از مالباختگان جلوی این شرکت تجمع کردند. شرکت دنیز خودرو ایرانیان کلاهبرداری کرد و اکنون مدیران آن... نوشته کلاهبرداری شرکت لیزینگی دنیز...

شرکت دنیز خودرو ایرانیان به عنوان یکی از شرکت‌های لیزینگی فروش انواع خودروهای خارجی، کلاهبرداری کرده و پول صدها نفر از مشتریان خود را خورده و اکنون مدیران آن فراری هستند. روز چهارشنبه 4 مهر 1397 نیز تعدادی از مالباختگان جلوی این شرکت تجمع کردند.

شرکت دنیز خودرو ایرانیان کلاهبرداری کرد و اکنون مدیران آن فراری هستند. دنیز خودرو یکی از شرکت‌های لیزینگی فروش خودرو است که از چند سال پیش در ایران فعالیت می‌کند و انواع خودروهای خارجی را به فروش می‌رساند. دفتر این شرکت لیزینگی در خیابان شریعتی تهران، پایین‌تر از سه راه ملک، نبش کوچه دوج واقع شده است.

در سایت این شرکت ادعا شده که دنیز خودرو چند سال است در عرصه واردات و خرید و فروش خودرو فعالیت می‌کند و در سال 1395 به دلیل تحویل 250 دستگاه خودرو زودتر از موعد تحویل در شش ماه اول سال به عنوان بهترین برند در این عرصه معرفی شد. همچنین این شرکت در سال 1396 اقدام به اخذ نمایندگی‌های مجاز کرده و به زودی به مجموعه نمایندگی‌های مجاز دنیز خودرو ایرانیان تبدیل می‌شود.

از جمله خودروهای خارجی که توسط شرکت دنیز خودرو ایرانیان به مشتریان عرضه می‌شده می‌توان به تویوتا راو 4، کیا اپتیما، رنو ساندرو اتوماتیک، تویوتا پریوس، پورشه ماکان، هیوندای آی 20، هیوندای النترا، اچ 30 کراس، کیا اسپورتیج، هیوندای سانتافه، لکسوس آر ایکس 200، پژو 508 و رنو تلیسمان اشاره کرد.

مدیران شرکت دنیز خودرو ایرانیان در یکی دو سال اخیر با تبلیغات فراوان و انجام کارهایی چون تحویل زودتر از موعد خودروها سعی داشت اعتماد مشتریان را به خود جذب کند. حتی در تیرماه امسال، این شرکت چندین دستگاه از خودروهای فروخته شده را با برگزاری یک مراسم تبلیغاتی، زودتر از موعد به خریداران تحویل داد. علیرضا سرشار، مدیرعامل دنیز خودرو در این مراسم گفته بود، دنیز خودرو با وجود افزایش قیمت ارز و تغییر قیمت در کارخانه‌ها، بخشی زیادی از خودروهای فروخته شده را با همان قیمت قبلی و بدون افزایش بها به مشتریان تحویل داده است. سرمایه‌ی ما اعتماد مشتریان است و این سرمایه بیش از چند میلیون افزایش قیمت برای ما ارزش دارد. اما حالا همین شرکت پول مشتریان خود را خورده و همین آقای مدیرعامل که ادعا می‌کرد اعتماد مشتریان بیشتر از هر چیزی ارزش دارد، اکنون فراری است.

کلاهبرداری شرکت لیزینگی دنیز خودرو ایرانیان و تجمع مالباختگان در خیابان شریعتی

تجمع مالباختگان شرکت دنیز خودرو ایرانیان

روز گذشته یعنی چهارشنبه 4 مهر 1397، تعدادی از مالباختگان شرکت دنیز خودرو ایرانیان در مقابل شوروم اصلی این شرکت در خیابان شریعتی تهران تجمع کردند. گفته می‌شود دنیز خودرو از خردادماه امسال از حدود 200 نفر پول گرفته و اقدام به پیش فروش خودرو کرده، اما به وعده‌اش عمل نکرد. تحویل خودروهای پیش فروش شده چند بار به تعویق افتاد و سرانجام چند روز پیش یعنی در روز تاسوعا به بهانه‌ی تغییرات و جابجایی، شرکت را تعطیل کردند و دیگر هیچ خبری از آن‌ها نشد. اخیرا 200 نفر از مالباختگان پس از آن که شنیدند مدیران دنیز خودرو ایرانیان متواری شده‌اند، در دادسرای خیابان مطهری، خیابان علی اکبری شکایت کردند و روز گذشته این مالباختگان در مقابل شرکت جمع شدند.

کلاهبرداری شرکت لیزینگی دنیز خودرو ایرانیان و تجمع مالباختگان در خیابان شریعتی

روی در شرکت بنری نصب شده که روی آن نوشته شده شرکت به مدت 10 روز به دلیل تغییرات و جابجایی تعطیل است و برای پیگیری اسناد و مدارک خودرو با شماره‌‌ای که درج شده تماس بگیرید، اما نه این شماره و نه هیچ شماره‌ی دیگری پاسخگوی مالباختگان نیست.

کلاهبرداری شرکت لیزینگی دنیز خودرو ایرانیان و تجمع مالباختگان در خیابان شریعتی

حتی گفته می‌شود این شرکت در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت شده و مجوزهای لازم را دریافت کرده، اما در هر صورت شرکت لیزینگی دنیز خودرو ایرانیان اکنون از صدها نفر کلاهبرداری کرده و مدیران آن هم فراری هستند. امیدواریم هر چه زودتر این افراد دستگیر شده و سرمایه‌ی مالباختگان به آنها بازگردانده شود.

کلاهبرداری شرکت لیزینگی دنیز خودرو ایرانیان و تجمع مالباختگان در خیابان شریعتی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید