پوسترهای جدید Creed II منتشر شد


مایکل بی‌جوردنِ (Michael B. Jordan) بزرگ در حساب توئیتر خود یک پوستر جدید از فیلم بسیار مورد انتظار Creed II «کرید 2» از MGM و Warner Bros که دنباله‌ای از فیلم زیبای اول است، منتشر کرد. شایان ذکر است فردا شاهد تریلری جدید برای آن خواهیم بود. برای آگاهی از جزئیات خبر و مشاهده‌ی پوستر در ادامه با روژان همراه باشید. Creed II ادامه‌ی داستان سری فیلم...

مایکل بی‌جوردنِ (Michael B. Jordan) بزرگ در حساب توئیتر خود یک پوستر جدید از فیلم بسیار مورد انتظار Creed II «کرید ۲» از MGM و Warner Bros که دنباله‌ای از فیلم زیبای اول است، منتشر کرد. شایان ذکر است فردا شاهد تریلری جدید برای آن خواهیم بود. برای آگاهی از جزئیات خبر و مشاهده‌ی پوستر در ادامه با روژان همراه باشید.

Creed II ادامه‌ی داستان سری فیلم Rocky «راکی» و دنباله‌ی اثر تحسین شده‌ی «کرید» در سال ۲۰۱۵ است که بیش از ۱۷۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت. رایان کوگلر (Ryan Coogler) کارگردان Black Panther «پلنگ سیاه»، کسی که فیلم اول را کارگردانی کرد، به این فرانچایز برگشته است اما این بار بعنوان یک تهیه کننده‌ی اجرایی برای «کرید ۲» خواهد بود. فیلم جدید توسط استیون کپل جونیور (Steven Caple Jr) که درام The Land در سال ۲۰۱۶ را هدایت کرد، کارگردانی می‌شود. مایکل بی‌جوردن و سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) نقش‌هایشان را بعنوان آدونیس کرید (Adonis Creed) و راکی بالبوآ (Rocky Balboa) از سر می‌گیرند.

زندگی برای آدونیس کرید مابین زندگی شخصی‌اش و تمرینات برای مسابقه‌ی بزرگ بعدی‌اش که چالش زندگی او به حساب می‌آید، متعادل شده است. در این مبارزه، راکی بالبوآ نیز در کنار اوست و میراث خودش را با او به اشتراک می‌گذارد. اما سوال اینجاست که برای چه مبارزه می‌کنند؟ پاسخ این که: تا کشف کنند هیچ چیز مهمتر از خانواده نیست. Creed II در مورد بازگشت به پایه است و کشف اینکه چه چیزی شما را به یک قهرمان تراز اول تبدیل می‌کند؛ همچنین یادآوری نکته‌ای مهم: صرف نظر از اینکه به کجا می‌روی، محال است بتوانی از گذشته‌ات فرار کنی.

از دیگر بازیگرانی که نقش‌هایشان را از فیلم اول از سرمی‌گیرند می‌توان به تسا تامسون (Tessa Thompson) در نقش بیانکا (Bianca)، فیلیکا رشاد (Phylicia Rashad) در نقش مری آن (Mary Anne)، وود هریس (Wood Harris) در نقش تونی بورتون ( Tony Burton) و آندره وارد (Andre Ward) در نقش دنی ویلر (Danny Wheeler) اشاره کرد. بازیگران جدید این فیلم شامل فلوریان مانتینو (Florian Munteanu) در نقش ویکتور دراگو (Viktor Drago)، دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) در نقش ایوان دراگو (Ivan Drago) و راشل هورنسبی (Russell Hornsby) در نقش بودی مارسل (Buddy Marcelle) می‌شوند. «کرید ۲» توسط MGM در ۲۱ نوامبر امسال (۳۰ آبان) در آمریکا پخش شده و توسط Warner Bros. Pictures در سراسر دنیا به پخش می‌رسد.

کپل جونیور کارگردانی فیلم که به قلم سیلوستر استالونه بر اساس شخصیت‌های فرانچایز راکی نوشته شده است را، بر عهده دارد. «کرید ۲» توسط ایروین وینکلر (Irwin Winkler)، چارلز وینکلر (Charles Winkler)، ویلیام چارتوف (William Chartoff)، دیوید وینکلر (David Winkler)، کوین کینگ-تمپلتون (Kevin King-Templeton) و استالونه تهیه می‌گردد. کوگلر و گای ریدل (Guy Riedel) تهیه کنندگان اجرایی هستند.

اما فیلم اول «کرید» که توسط کوگلر کارگردانی شده و در نوامبر ۲۰۱۵ به واسطه‌ی Warner Bros. Pictures و Metro Goldwyn Mayer Pictures روانه‌ی سینما شد، افتخارات زیادی برای استالونه کسب کرد که از جمله‌ی آن می‌توان به جایزه‌ی گولدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزدی جایزه‌ی اسکار در بخش بهترین نقش مکمل مرد اشاره کرد.

پوسترهای جدید Creed II منتشر شدپوسترهای جدید Creed II منتشر شد

پوسترهای جدید Creed II منتشر شدپوسترهای جدید Creed II منتشر شدپوسترهای جدید Creed II منتشر شدپوسترهای جدید Creed II منتشر شدپوسترهای جدید Creed II منتشر شدپوسترهای جدید Creed II منتشر شدپوسترهای جدید Creed II منتشر شدپوسترهای جدید Creed II منتشر شد

Comingsoon

پوسترهای جدید Creed II منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس