فیلم ترسناک راهبه پرفروش شد +تصاویر


فیلم ترسناک راهبه پرفروش شد +تصاویر

فیلم سینمایی راهبه به کارگردانی کورین هاردی پس از گذشت دو هفته از اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان با فورشی معادل 300 میلیون دلار رتبه بیستم جدول فروش جهانی را از آن خود کرد.

خبرگزاری میزان: فیلم سینمایی "راهبه" به کارگردانی "کورین هاردی" پس از گذشت دو هفته از اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان با فورشی معادل ۳۰۰ میلیون دلار رتبه بیستم جدول فروش جهانی را از آن خود کرد.

این فیلم روایتی ترسناک از داستان مرگی عجیب در یک کلیسا است. یک کشیش توسط واتیکان برای بررسی مرگ یک راهبه جوان به رومانی فرستاده می‌شود، اما مشخص می‌شود که این مرگ طبیعی نبوده است.

نگارش فیلم‌نامه اثر ترسناک "راهبه" را "گری دوبرمن" بر پایهٔ داستانی از دوبرمن و جیمز وان بر عهده داشته و کمپانی "نیو لاین سینما" ساخت این اثر را انجام داده است.

فیلم ترسناک راهبه پرفروش شد +تصاویر

این فیلم اسپین‌آف از فیلم احضار ۲ است و پنجمین فیلم در مجموعه فیلم‌های احضار محسوب می‌شود. فیلم احضار از جمله ترسناک‌ترین آثار سینمایی هالیوود طی سال‌های گذشته ست.

احضار فیلمی فراطبیعی ترسناک، محصول سال ۲۰۱۶ آمریکا به کارگردانی جیمز وان است. این فیلم دنبالهٔ فیلم ترسناک احضار می‌باشد که در ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۳ اکران شده بود.

فیلم ترسناک راهبه پرفروش شد +تصاویر

پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا یکبار دیگر نقش دو متخصص مسائل ناشناخته به نام‌های اِد و لورِن وارن (بر اساس واقعیتی نقل شده از همین زوج) را ایفا می‌کنند. احضار ۲ در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ توسط برادران وارنر اکران شد.

تیسا فارمیگا، دمیان بیچیر، شارلوت هوپ، اما اپلتون، سندرا روسک، مارک استیگر، سیمون ری، بونی آرونز و بانی آرونز بازیگرانی هستند که در فیلم راهبه به ایفای نقش پرداخته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس