گزارش سالیانه عملکرد آموزشی همراه اول


گزارش سالیانه عملکرد آموزشی همراه اول

افزایش کارآیی سازمان ها و رسیدن به اهداف سازمان بستگی به توانایی کارکنان در انجام وظایف محوله و انطباق با محیط متغیر دارد.اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می شود تا کارکنان به افراد مؤثرتری تبدیل شده و متناسب با قابلیت ها و توانمندیهای خود بر بهره وری حوزه مربوطه بیافزایند. شرکت ارتباطات سیار […]

افزایش کارآیی سازمان ها و رسیدن به اهداف سازمان بستگی به توانایی کارکنان در انجام وظایف محوله و انطباق با محیط متغیر دارد.اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می شود تا کارکنان به افراد مؤثرتری تبدیل شده و متناسب با قابلیت ها و توانمندیهای خود بر بهره وری حوزه مربوطه بیافزایند.
شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان بزرگترین اپراتور کشور با درک دقیق اهمیت این موضوع و با نگاه حرفه ای به نیروی انسانی همواره از طریق سرمایه گذاری گسترده بر آموزش و بهسازی منابع انسانی تاکید داشته است .اداره کل توسعه دانش و آموزش به عنوان متولی امر آموزش و بهسازی منابع انسانی در شرکت، همواره تلاش کرده است از طریق توسعه و بهبود مستمر فرایند های آموزشی، شناخت دقیق نیازهای شرکت، طراحی برنامه های آموزشی متنوع، تعامل با وندورها و پیمانکاران مختلف، برگزاری برنامه های آموزشی مختلف و حمایت از فعالیت های دانش آفرینی و دانش گستری در زمینه توسعه شایستگی های راهبردی همکاران و اشاعه فرهنگ تسهیم دانش و در این زمینه گام بردارد.
گزارش سالانه عملکرد آموزشی همراه اول در سال ۱۳۹۶ این شرکت که توسط تیم اینفوگرافیک طراحی گردیده در گالری تصاویر زیر قابل مشاهده است.

در صورتی که سازمان یا نهاد شما نیاز به طراحی یک گزارش سالانه جذاب و متفاوت در هر زمینه ای دارد، کارشناسان و طراحان ما می‎توانند شما را در این راه یاری رسانند. با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد