کنایه عجیب و تند اسطوره سرخپوشان به سرمربی آبی ها


فرانچسکو توتی در روز تولد چهل و دو سالگی اش، کتاب بیوگرافی خود را منتشر کرد و خاطرات جالبی در این کتاب مطرح کرده است. او در این کتاب مدعی شده که اسپالتی، سرمربی سابق رم و بالدینی، از مدیران اصلی باشگاه باعث شدند که او بازنشسته شود. اما این دو نفر انتقاداتی از این کتاب مطرح کردند و حال توتی پاسخ این انتقادات را داد. توتی گفت: ” من انتظار واکنش...

کنایه عجیب و تند اسطوره سرخپوشان به سرمربی آبی ها

توتی: اسپالتی باید خوشحال باشد که اسمش را آوردم!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۳
کنایه عجیب و تند اسطوره سرخپوشان به سرمربی آبی ها

فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم، پاسخ لوچانو اسپالتی و فرانکو بالدینی را داد و مدعی شد که آنها باید خوشحال باشند که او اسمشان را مطرح کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرانچسکو توتی در روز تولد چهل و دو سالگی اش، کتاب بیوگرافی خود را منتشر کرد و خاطرات جالبی در این کتاب مطرح کرده است. او در این کتاب مدعی شده که اسپالتی، سرمربی سابق رم و بالدینی، از مدیران اصلی باشگاه باعث شدند که او بازنشسته شود. اما این دو نفر انتقاداتی از این کتاب مطرح کردند و حال توتی پاسخ این انتقادات را داد.

توتی گفت:

” من انتظار واکنش آنها را نداشتم. امیدوارم کس دیگری از این کتاب عصبانی نشود، من این کتاب را نوشتم تا راجع به ۲۵ سال حضورم در رم صحبت کنم. آنها باید خوشحال باشند زیرا من نام آنها را مطرح کردم. ترجیح می‌دادم خودم زمان بازنشستگی را انتخاب کنم زیرا من بدنم را می‌شناسم و می‌دانم چه زمانی برای بازنشستگی مناسب است. شاید یک سال بعدش بازنشسته می‌شدم ولی به شکلی متفاوت.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)