پیام دبیر‌کل UNWTO به‌مناسبت روز جهانی گردشگری


دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در پیامی به‌مناسبت روز جهانی گردشگری بر نیاز به سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری‌های دیجیتال نوین در این صنعت تاکید کرد و افزود تحقق این امر به نوآوری‌ها و کارآفرینی‌های بیشتر در صنعت توریسم منجر خواهد شد. ...

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در پیامی به‌مناسبت روز جهانی گردشگری بر نیاز به سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری‌های دیجیتال نوین در این صنعت تاکید کرد و افزود تحقق این امر به نوآوری‌ها و کارآفرینی‌های بیشتر در صنعت توریسم منجر خواهد شد.

پیام دبیر‌کل UNWTO به‌مناسبت روز جهانی گردشگری

دنیای اقتصاد: زوراب پولولیکاشویلی در پیام خود ادامه داد: «امروزه تحولات در فناوری‌ها و عرصه دیجیتال، جهانی در هم تنیده رقم زده که منجر به تغییر و تحول در سطوح مختلفی شده است.

در سراسر بخش‌های سازمان ملل تلاش می‌شود که به‌واسطه این پیشرفت‌ها، نوآوری‌ها و خصوصا نوآوری در عرصه روش‌های تفکر تشویق شوند.» وی تصریح کرد: «با بهره‌گیری از پیشرفت‌های دیجیتال و برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار، گردشگری فرصتی برای توانمندسازی جوامع محلی فراهم خواهد آورد. «تحول دیجیتال» که شعار امسال روز جهانی گردشگری است، برای نفع رساندن به تمامی انسان‌ها و در همه زمینه‌ها است و ما اطمینان می‌دهیم که گردشگری می‌تواند به تحقق این تعهد جهانی کمک کند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول