عکس ؛ تصویری از رقیب هلندی مهدی طارمی و همسرش


عکس ؛ تصویری از رقیب هلندی مهدی طارمی و همسرش

تصویری از اسنایدر ستاره هلندی باشگاه فوتبال الغرافه قطر در کنار همسر و فرزندش را آماده کرده ایم که در زیر می توانید مشاهده نمایید. وسلی اسنایدر(به هلندی: Wesley Sneijder دربارهٔ این پرونده تلفظ هلندی راهنما·اطلاعات) (9 ژوئن 1984 در اوترخت) یکی از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال هلند و تیم الغرافه است. اسنایدر در 6 سپتامبر 2018 از بازی های ملی و تیم...

عکس ؛ تصویری از رقیب هلندی مهدی طارمی و همسرش

وسلی اسنایدر مهاجم الغرافه در کنار خانواده اش
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۱
عکس ؛ تصویری از رقیب هلندی مهدی طارمی و همسرش

وسلس اسنایدر که رقیب و هم بازی مهدی طارمی ملی پوش ایرانی برای قرار گرفتن در ترکیب الغرافه است را در کنار همسرش را مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تصویری از اسنایدر ستاره هلندی باشگاه فوتبال الغرافه قطر در کنار همسر و فرزندش را آماده کرده ایم که در زیر می توانید مشاهده نمایید.

عکس ؛ تصویری از رقیب هلندی مهدی طارمی و همسرش

وسلی اسنایدر(به هلندی: Wesley Sneijder دربارهٔ این پرونده تلفظ هلندی راهنما·اطلاعات) (۹ ژوئن ۱۹۸۴ در اوترخت) یکی از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال هلند و تیم الغرافه است.

اسنایدر در ۶ سپتامبر ۲۰۱۸ از بازی های ملی و تیم ملی فوتبال هلند خداحافظی کرد.

اسنایدر، محصول جوانان آژاکس است او یک هافبک مرکزی بود که در رئال به عنوان یک هافبک تهاجمی بازی کرد. به وجود بازی‌های خوبی که برای رئال انجام داد سرانجام در سال ۲۰۰۹ و در آخرین دقایق نقل و انتقالات به اینتر پیوست و یکی از ارکان اصلی تیمش لقب گرفت. وی در سال ۲۰۱۲ پس از کش و قوص‌های فراوان از اینتر جدا شد و به گالاتاسرای پیوست و منچستر یونایتد مشتری سرسخت او بود. خود اسنایدر هم می‌خواست که به این باشگاه برود. وی بعدها اعلام کرد که اینتر مانع از پیوستن او به شیاطین سرخ شد. او در سال ۲۰۱۷ به نیس پیوست. وی در حال حاضر در تیم الغرافه توپ می‌زند.

اسنایدر، بیش از ۱۰۰ بازی برای نارنجی‌ها انجام داده و یکی از مهم‌ترین بازیکن هلند در رسیدن این تیم به فینال جام جهانی ۲۰۱۰ وبهترین گلزن ان جام بود.

او در سال ۲۰۱۰ با یولانته اسنایدر-کابائو ازدواج کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج