سوفی ترنر: فصل آخر سریال بازی تاج و تخت بین طرفداران تفرقه خواهد انداخت


سوفی ترنر: فصل آخر سریال بازی تاج و تخت بین طرفداران تفرقه خواهد انداخت

سوفی ترنر یکسال قبل از پخش فصل آخر سریال بازی تاج و تخت حرف‌های جالبی زده است. او در مصاحبه با IGN گفته که فصل آخر بین طرفداران تفرقه ایجاد می‌کند. او این حرف را در واکنش به فیلم‌نامه فصل هشت زده است. در ادامه خبر با روژان همراه باشید. ترنر اظهار داشته: فقط اشک ریختم. می‌دانم بعنوان یک بازیگر همه چیز رضایت‌بخش است. فکر می‌کنم برای همه، این خط...

سوفی ترنر یکسال قبل از پخش فصل آخر سریال بازی تاج و تخت حرف‌های جالبی زده است. او در مصاحبه با IGN گفته که فصل آخر بین طرفداران تفرقه ایجاد می‌کند. او این حرف را در واکنش به فیلم‌نامه فصل هشت زده است. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

ترنر اظهار داشته:

فقط اشک ریختم. می‌دانم بعنوان یک بازیگر همه چیز رضایت‌بخش است. فکر می‌کنم برای همه، این خط داستانی چیزی است که همه چیز را به انتها می‌رساند. واقعا برای ما رضایت‌بخش بود. کسی چه می‌داند، شاید برای طرفداران اینگونه نباشد. فکر کنم خیلی از طرفداران ناامید شوند و خیلی‌ها هیجان‌زده گردند. فکر کنم دیدن واکنش مردم جالب باشد اما برای من خواندن فیلم‌نامه بیشتر ناراحت کننده بود. قلبم شکست. پایان فیلم‌نامه واقعا پایان بازی تاج و تخت است.

در پایان فصل آخر، اژدهاهای دنریس و ارتش‌اش سرانجام به وستروس می‌روند، جاییکه سرسی بعد از مرگ فرزندانش، ملکه شده است. ارتش پادشاه شب نیز به سمت جنوب می‌رود و جنگ رخ خواهد داد.

دیوید بنی‌آف و دی بی وایس، کارولین استراس، فرانک دوگلر و برنادت کالفیلد تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند و گایمون کاسدب، وینس جراردیس، جرج آر آر مارتین و بریان کاگمن در تهیه سریال نقش دارند و کریس نیومن، گرگ اسپنس د لیزا مک‌آتکنی تولیدکنندگان سریال هستند.

ترنر در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ در فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فینیکس) دیده می‌شود.

سریال بازی تاج و تخت، در سال ۲۰۱۹ روی آنتن شبکه HBO می‌رود.

ComingSoon

سوفی ترنر: فصل آخر سریال بازی تاج و تخت بین طرفداران تفرقه خواهد انداخت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...