مجری سعودی هواداران پرسپولیس را گاو و خر نامید!


مجری سعودی هواداران پرسپولیس را گاو و خر نامید!

مجری شبکه سعودی ضمن توهین به شایان مصلح بازیکن پرسپولیس، اعتقادات وی و میلیون‌ها ایرانی را به سخره گرفته و به ایشان توهین می کند و حتی آن ها را با (عرض پوزش) گاو و خر می نامد.

به گزارش جام نیوز، عشق و ارادت به حضرات معصومین و اهل بیت عصمت و طهارت، یک امر پسندیده است. شرکت در مراسمات شادی و عزاداری ایشان و همچنین مراسم ماه محرم نیز تنها مخصوص شیعیان نیست بلکه حتی اهل تسنن، مسیحیان و زرتشتیان و ... نیز در آن شرکت می‌کنند. مراسمی که شرکت کنندگان آن فارغ از نژاد، زبان، فرهنگ، جایگاه اجتماعی یا اقتصادی و ... برای توسل به اهل بیت حتی اشک می‌ریزند و به طرق مختلف تأثر و تألم خود را اعلام می‌کنند.

در این میان، اما هستند کسانی که چشم دیدن ارادت ها و توسلات مردم ایران به اهل بیت علیهم‌السلام را ندارند، در همین بین مجری هتاک شبکه سعودی-وهابی که بار‌ها و بار‌ها دشمنی خود را با مردم ایران ثابت کرده است؛ اقدام به انتشار کلیپی از ارادت شایان مصلح به حضرات اهل بیت می نماید و ضمن توهین به این ورزشکار، اعتقادات وی و میلیون‌ها ایرانی را به سخره گرفته و به ایشان توهین می کند و حتی آن ها را با (عرض پوزش) گاو و خر می‌نامد و حتی یکی از عوامل این شبکه طی تماسی اعلام می‌کند کاش امروز شایان مصلح کشته می‌شد!


خباثت این شبکه و سایر شبکه‌های وهابی_سعودی که توسط دولت سعودی، دولت حامی ترور، پشتیبانی می‌شوند، در حمایت از حادثه تروریست‌ها اهواز نیز بیش از پیش آشکار می‌شود.

110

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک