بررسی و مشخصات ظاهری “بی ام دبلیو ایکس 5” | فیلم


بررسی و مشخصات ظاهری “بی ام دبلیو ایکس 5” | فیلم

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اندآشنایی با بی ام دبلیو کوپه 2018 | فیلم...BMW با رنگ متفاوت در ایران/ عکس...عکس/ BMW با آرم ایران خودرو در دوبی... سال...

سال ۱۹۹۹ اولین نسل بی ام دبلیو X5 معرفی شد که اولین عرض اندام این برند در کلاس SUVهای لوکس بود. از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی در این خودرو رخ داده که از طراحی ظاهری تا پلتفرم و طراحی داخلی آن را در بر می گیرد. بی ام و X5 جدید طراحی داخلی و خارجی بسیار جذاب تر و فرهیخته‌تری دارد و آماده نبرد با نسخه به روز شده مرسدس GLE است.

ابعاد بی ام و X5 مدل ۲۰۱۹ نسبت به مدل قبلی خود بزرگتر شده است و اکنون طول آن ۳۶ میلی متر، عرض آن ۶۶ میلی متر و ارتفاع آن ۱۹ میلی متر افزایش یافته است. فاصله محوری آن نیز با ۴۲ میلی متر افزایش به ۲۹۷۵ میلی متر رسیده است.

بی ام و X5 جدید ظاهر آشنای یک SUV را حفظ کرده است اما اکنون مجهز به یک جلوپنجره با حفره‌های بسیار بزرگتر شده است. اکنون چراغ‌های جلوی LED با سیستم تنظیم ارتفاع نور خودکار جزو امکانات استاندارد این خودرو است و چراغ های لیزری بی ام و جزو امکانات سفارشی است.

در قسمت عقب نیز یک دریچه دو قسمتی برای بارگیری وجود دارد که بار زدن اشیای کوچک را آسانتر می‌کند. باز و بسته شدن خودکار هر دو قسمت این دریچه یک آپشن سفارشی است.

بررسی و مشخصات ظاهری “بی ام دبلیو ایکس 5” | فیلم

(۰)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی