نه به تجملات؛ آغاز زندگی مشترک در مدرسه دو نفره!


نه به تجملات؛ آغاز زندگی مشترک در مدرسه دو نفره!

مدیر آموزگار جوان آموزش‌وپرورش منطقه طارم سفلی به همراه همسرش با نه گفتن به تجملات، پس از تشرف به حرم مطهر امام رضا (ع)، اولین روز زندگی مشترک خود را با حضور در دبستان «شهید مروتی» روستای ماهین که تنها دو دانش‌آموز دارد، آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، بهار تعلیم و تربیت پر نشاط و پر انگیزه با شروع مهرماه ماه آغاز شد و از گوشه و کنار شهر و دیارمان صدای هیاهوی دانش‌آموزان بلند است.

این روزها روزهای آغاز است، آغازی برای تحصیل و نو شدن؛ در این میان دبستان «شهید مروتی» روستای ماهین نیز فعالیت خود را با دو دانش‌آموز شروع کرد با این تفاوت که مدیر آموزگار جوان این مدرسه همراه با آغاز سال تحصیلی جدید زندگی مشترکش را نیز در فضای این مدرسه شروع کرد.

محسن ذوالقدر مدیر آموزگار جوان آموزش‌وپرورش منطقه طارم سفلی به همراه همسرش پس از تشرف به حرم مطهر امام رضا (ع) در واپسین روزهای شهریورماه به همراه همسرش با شروع سال تحصیلی در این مدرسه به‌عنوان محل خدمت خود حاضر شد و اولین روز زندگی مشترک خود را با حضور در دبستان «شهید مروتی» روستای ماهین که تنها دو دانش‌آموز دارد، آغاز کرد.

ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بسیار خرسندم که اولین روز سال تحصیلی 1397را به‌عنوان اولین روز زندگی مشترک خود و همسرم انتخاب کردیم.

وی افزود: با توجه به توصیه‌های دین مبین اسلام و اهل‌بیت (ع) نسبت به اصل ساده زیستی و دوری از تکلف و سختگیری در امر ازدواج با همسرم تصمیم گرفتیم با پیروی از فرهنگ غنی اسلام و سیره ممتاز پیامبر (ص) زندگی خود را با زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) متبرک و آغاز کنیم.

این مدیر آموزگار جوان در آموزش‌وپرورش منطقه طارم سفلی به ویژگی‌های ازدواج آسان و اهمیت آن در زندگی زوج‌های جوان اشاره و تصریح کرد: به جهت ترویج و توسعه سنت حسنه ازدواج بهتر است پایه و اساس زندگی مشترک را بر ساده زیستی و دوری از تجملات بنا و سبک زندگی خود را اصلاح‌کرده و آنچه خیر و صلاح در آن است را انتخاب کنیم.

جعفر سپهریان رئیس آموزش‌وپرورش طارم سفلی که از این اتفاق جالب و به‌یادماندنی غافلگیر شده بود، نیز ضمن ابراز خوشحالی و تبریک به این زوج جوان گفت: امیدوارم خیر و برکت و آثار نیک خدمت به دانش‌آموزان در مدارس مناطق محروم همواره در زندگی شما عزیزان جاری و ساری باشد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا