راهکاری کم‌هزینه برای ورود به بازارهای خارج از کشور


با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور و نوسانات نرخ ارز، هوشمندانه‌ترین راهکار برای بنگاه‌های تولیدی، ورود به بازارهای خارج از کشور است. یکی از عمده مشکلات پیش روی بنگاه‌ها هزینه‌های زیاد تبلیغات و بازاریابی در کشورهای دیگر است. تبلیغات به شکل...

با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور و نوسانات نرخ ارز، هوشمندانه‌ترین راهکار برای بنگاه‌های تولیدی، ورود به بازارهای خارج از کشور است. یکی از عمده مشکلات پیش روی بنگاه‌ها هزینه‌های زیاد تبلیغات و بازاریابی در کشورهای دیگر است. تبلیغات به شکل سنتی، به‌طور یقین از توان بسیاری از بنگاه‌های کوچک و متوسط خارج است.

راهکاری کم‌هزینه برای ورود به بازارهای خارج از کشور

شاید تنها راه و کم‌هزینه‌ترین آن‌ها برای ورود به بازار دیگر کشورها، دیجیتال مارکتینگ باشد. البته صادرکنندگان قدرتمند نیز برای دستیابی به سهم بیشتر از بازارهای هدف و عقب راندن رقبا در حال استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال هستند.

شرکت دانش پرداز مهر با برخورداری از تجربه چندین ساله در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تسلط در حوزه بین‌الملل در این زمینه، سعی نموده راهکارهای علمی و کم‌نظیری را پیش روی بنگاه‌های اقتصادی قرار دهد تا ضمن سرمایه‌گذاری به‌صرفه در تبلیغات برون‌مرزی، درآمد ارزی قابل‌توجهی را کسب نمایند.

شرکت دانش پرداز مهر، تجربه ده‌ساله خود، شامل تسلط بر زبان، همچنین شناخت فرهنگ و سلیقه کشورهای مختلف در حوزه دیجیتال مارکتینگ را در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد تا با شناخت بهتر از بازار هدف، سهمی در سبد کالای شهروندان آن کشور داشته باشند.

همچنین شرکت دانش پرداز مهر، جهت دسترسی فیزیکی بنگاه‌ها به بازار هدف، شرایط ثبت برند محصولات، ارتباط مؤثر با توزیع‌کننده و ایجاد انگیزه در مشتریان برای خرید را تسهیل می‌نماید.

راهکاری کم‌هزینه برای ورود به بازارهای خارج از کشور

دانش پرداز مهر برای موفقیت هرچه بیشتر بنگاه‌ها درزمینه مهندسی اجتماعی، صادرات و بازاریابی در کشورهای دیگر، پکیج‌های شناور و پیشنهاد‌های مؤثر و قدرتمند را پیشنهاد می نماید. این پیشنهادات شرایط مناسب جهت صادرات محصولات ایرانی را به نحو شایسته و نتیجه­بخش فراهم آورده تا تولیدکنندگان در مسیر تقویت تولید داخلی گام بردارند. پکیج‌های پیشنهادی دانش پرداز مهر شامل:

ارائه قدرتمندترین خدمات SEO بهینه‌سازی موتورهای جستجو (Google) به زبان بازار هدف بازاریابی محتوایی شامل تیزرهای تبلیغاتی و انیمیشن به زبان بازار هدف ایجاد و توسعه شبکه‌های اجتماعی فعال در کشور هدف (فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب و...) ایمیل و اس ام اس مارکتینگ بازاریابی بر اساس پکیج بازخوردها و آنالیز اطلاعات بروز شده کمپین 360 درجه (تبلیغات دیجیتال، تلویزیونی، بیلبورد، تلویزیون شهری و ...) طراحی اپ موبایل و بازی

اگر گزینه صادرات را در ذهن دارید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. برای این منظور کافی است به سایت ما به آدرس dm.dpmehr.com مراجعه فرموده و فرم درخواست را تکمیل نمایید. همکاران ما خود با شما تماس خواهند‌ گرفت

تلفن: 22915155-021

فکس: 22915154-021

ایمیل: dm@dpmehr.com

آدرس اینستاگرام: @dpmehr.biz

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403