تیم راث و کلایو اون به فیلم The Song of Names پیوستند


تیم راث و کلایو اون به فیلم The Song of Names پیوستند

به گزارش ددلاین تیم راث (Tim Roth) و کلایو اُون (Clive Owen) در فیلم The Song of Names حضور خواهند داشت. آن‌ها به فهرست دیگر ستارگان این فیلم از جمله کاترین مک کورمک (Catherine McCormack)، جونا هَوِر کینگ (Jonah Hauer King) و جرن هاول (Gerran Howell) خواهند پیوست. در ادامه خبر با روژان همراه باشید‌. در رمانی که فیلم از آن اقتباس شده است، نورمن...

به گزارش ددلاین تیم راث (Tim Roth) و کلایو اُون (Clive Owen) در فیلم The Song of Names حضور خواهند داشت. آن‌ها به فهرست دیگر ستارگان این فیلم از جمله کاترین مک کورمک (Catherine McCormack)، جونا هَوِر کینگ (Jonah Hauer King) و جرن هاول (Gerran Howell) خواهند پیوست. در ادامه خبر با روژان همراه باشید‌.

در رمانی که فیلم از آن اقتباس شده است، نورمن لبرکت گره‌های عشق و حسادت را تا جایی بازمی‌کند که ستایش و تحسین نوابغ زمان خود را برمی‌انگیزد. او با ادامه‌ی کار خود ضعف‌های بابل مقدس یهودیان لندنِ پیش از جنگی را تحریک می‌کند که شامل کارناوال بیمناک بلیتز و دنیای خاکستری جدیدی می‌شود که حیات خود را از خاکسترهای شهر آغاز کرده‌اند. اعلان جنگ با ایده‌ها و روشنگری با احساسات؛ فیلم The Song of Names شاهکاری است که حاصل یک قوه تخیل قدرتمند است.

فرنسوا جیرارد (Fracois Girard) کارگردانی این درام دیدنی را برعهده خواهد داشت. تهیه‌ی فیلم، این هفته و در لندن کلید خورده است. جیرارد کارگردان The Song of Names در مورد این پروژه می‌گوید:

دوستی، برادری و رستگاری در دو قاره و پنج دهه. این سفر جذاب سینمایی فیلم The Song of Names است که ما را به تاریک‌ترین صفحه‌ی تاریخی قرن بیستم می‌برد. من با راه رفتن در یادواره تربلینکا (Treblinka)، انگیزه‌ی خود را برای ساخت این پروژه پیدا کردم.

تهیه کنندگان این پروژه عبارتند از رابرت لانتوس (Robert Lantos)، لایسه لَفونتین (Lyse Lafontaine) و نیک هرشکورن (Hirschkorn). تهیه کنندگان اجرایی این اثر نیز شامل مارک موسلمن (Mark Musselman)، پیتر تاچ (Peter Touche) و استفن اسپنس (Stephen Spence) می‌شود. The Song of Names در بوداپست، تربلینکا، مونتریال و نیویورک فیلمبرداری خواهد شد. سرندپیتی پوینت فیلم (Serendipity Point Films)، لایلا فیلم (Lyla Films) و پروتون سینما (Proton Cinema) در کنار تِله‌فیلم کانادا (Telefilm Canada)، هن‌وی فیلم (HanWay Films) و فیل فیلم (Feel Films) در تهیه و تولید این فیلم نقش دارند.

Comingsoon

تیم راث و کلایو اون به فیلم The Song of Names پیوستند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403