بخش یازدهم راهنمای Monster Hunter World / نکات و ترفندها


با بخش یازدهم راهنمای Monster Hunter World در خدمت شما کاربران محترم هستیم تا باهم نکات و ترفندهای دیگری که دانستنشان بسیار مهم است را یاد بگیریم. در ادامه بدون هیچ معطلی بیشتر به سراغ نکات و ترفندهای Monster Hunter World می‌رویم. با روژان همراه شوید. مرتب سازی همه آیتم‌های Monster Hunter World به معنای واقعی کلمه می‌تواند زجرآور باشد. شما باید...

با بخش یازدهم راهنمای Monster Hunter World در خدمت شما کاربران محترم هستیم تا باهم نکات و ترفندهای دیگری که دانستنشان بسیار مهم است را یاد بگیریم. در ادامه بدون هیچ معطلی بیشتر به سراغ نکات و ترفندهای Monster Hunter World می‌رویم. با روژان همراه شوید.

مرتب سازی همه آیتم‌های Monster Hunter World به معنای واقعی کلمه می‌تواند زجرآور باشد. شما باید با تجهیزات خود آشنا باشید چون داشتن آیتم‌های مناسب می‌تواند به معنی تفاوت بین یک شروع دوباره طولانی و یک ماموریت موفق باشد. در ادامه ما به شما در مورد موثرترین موارد موجود در Monster Hunter World، نحوه یافتن و استفاده از آن‌ها آموزش می‌دهیم.

معجون‌ها (Potions)

بیشترین تعداد معجون‌هایی که می‌توانید حمل کنید را به همراه داشته باشید. شما می‌توانید حداکثر ۱۰ معجون را در کوله پشتی خود داشته باشید زیراکه شما نمی‌دانید چه وقت لازم است یکی از این معجون‌ها را مصرف و سلامت خود را بازگردانید. به یاد داشته باشید که باید معجون را کامل بنوشید تا کامل اثر کنند. همچنین می‌توانید در حین فرار و دویدن معجون‌ها را بنوشید.

بخش یازدهم راهنمای Monster Hunter World / نکات و ترفندها

در حالی که حمل معجون‌ها محدودیت دارد اما می‌توانید از یک راهکار مناسب در اینجا استفاده کنید؛ شما می‌توانید تعداد ۱۰ مگا معجون Mega Potion (از ترکیب معجون و عسل) را که در اصل یک نسخه ارتقاء یافته از معجون‌ها هستند، به همراه داشته باشید. استفاده زیرکانه از معجون‌ها نیز یک کلید اساسی است؛ شما نباید از مگا معجون‌ها برای آسیب‌های کوچک استفاده کنید. در آخر می‌رسیم به Max Potionها؛ از ترکیب Mega Nutrients و Mandragora درست می‌شوند و در دسته معجون‌ها قرار دارند. به یاد داشته باشید که استفاده از این معجون‌ها، علاوه براینکه سطح سلامت شما را به صورت کامل پر می‌کند، همپنین نوار سلامت شما را افزایش می‌دهد پس مثل آب خوردن این معجون‌ها را مصرف نکنید.

بسازید تا سیستم را دور بزنید

درست است هنگامی که درحال انجام ماموریت‌ یا سفرهای اکتشافی هستید محدودیت‌هایی در داشتن آیتم‌ها وجود دارد اما می‌توانید این آیتم‌ها را مصرف کرده و کوله پشتی را با انبار ذخیره خود پر کنید.

بخش یازدهم راهنمای Monster Hunter World / نکات و ترفندها

بهترین روش برای اینکه سیسم را دور بزنید این است که به مقدار بسیاری از آیتم‌های Herbs و Honey داشته باشید. به محض اینکه موجودی معجون‌های شما کم شد، به منوی ساختن بروید تا سریعا کوله پشتی خود را پر از معجون کنید یا از یک روش بهتر یعنی ساختن خودکار برخی از آیتم‌ها استفاده کنید تا کوله پشتی شما سریع‌تر پر شود.

از آنجایی که Herb زیاد پیدا می‌شوند، پرورش دادن عسل در Botanical Research شهر آسترا می‌تواند به شما کمک کند تا تولید مگا معجون‌ها را به حداکثر برسانید. داشتن آذوقه کامل از مگا معجون‌ها و پر بودن موجودی عسل به شما کمک می‌کند که بسیاری از چالش‌های اولیه و اواسط بازی را پشت سر بگذارید.

آیتم‌هایی با تاثیرات موقتی

همراه داشتن Nutrients برای استفاده از آن‌ها پیش از شروع هر ماموریت بسیار مهم است. Nutrientها آیتم‌هایی هستند که به طور موقت حداکثر سلامت شما را (مانند غذا) افزایش می‌دهند.

بخش یازدهم راهنمای Monster Hunter World / نکات و ترفندها

داشتن یک Nutrient ساده که می‌تواند سلامت شما را افزایش دهد بهتر از هیچ چیزی است. مواد مورد نیاز برای ساخت Nutrientها در اولین قسمت از نقشه یعنی جنگل باستانی بسیار فراوان است (Bitterbug و Blue Mushroom) بنابراین تا آنجایی که می‌توانید از این آیتم‌ها بسازید و در ابتدای هر ماموریت یکی را مصرف کنید. درست است که مصرف این آیتم‌ها تاثیر بالایی در افزایش سلامت ندارد اما این افزایش سلامت کوچک می‌تواند به معنای تفاوت بین اینکه یک هیولا شما را بکشد یا داشتن سلامتی اندک و فرار کردن و نوشیدن معجون برای بازیابی سلامت باشد.

Energy drink که از Nitroshrooms و Honey ساخته می‌شوند، استقامت شما را افزایش می‌دهند. Demondrug (از Catalysts و Might seeds) قدرت را افزایش و Armorskin (از Catalyst و Adamant Seed) دفاع شما را بهبود می‌بخشد. از Catalyst که (از ترکیب Bitterbugs و Honey) ساخته می‌شود، می‌توانید با آیتم‌های بالا ترکیب کنید تا اثر آن‌ها را به مقدار قابل توجهی بهبود ببخشید. عسل (Honey) یکی از آیتم‌هایی است که با مواد مختلف ترکیب و آیتم‌‎های مفیدی برای استفاده در دسترس شما قرار می‌دهد و می‌توان گفت که یک ماده کلیدی در بسیاری از دستور العمل ساخت آیتم‌هاست، بنابراین اگر می‌خواهید در اوایل بازی ماهر شوید، تا جایی که می‌توانید عسل جمع آوری کنید.

مطمئنا تنها به خاطر اینکه عسل خود را برای ساخت چیز دیگری استفاده کرده‌اید، نمی‌خواهید که در حین مبارزه با یک باس فایت بی‌قرار منوی کرافتینگ خود را باز کنید تا سریعا یک مگا معجون برای بازیابی سلامت خود بسازید زیرا تا بخواهید این کار را انجام دهید، دار فانی را بسته‌اید.

هنگامی که در حال تجربه بازی Monster Hunter World هستید، هیچ کمبودی احساس نمی‌کنید. افرادی هستند که باید با آن‌ها ملاقات کنید ، هیولاهایی برای شکار، قارچ‌هایی برای جمع کردن و دنیای جدید برای اکتشاف. این فعالیت‌ها با فعالیت‌هایی مانند ماموریت‌های اکتشافی، باونتیزها، سفرهای اکتشافی و ماموریت‌های تعیین شده مرتبط هستند. دنبال کردن همه فعالیت‌ها و یاد گرفتن اینکه چگونه برخی از آن‌ها را نادیده بگیرید زمان بر است و نیازمند تمرین بسیاری است. در ادامه نگاهی دوباره بر ماموریت‌هایی که شما را در امتداد Monster Hunter World هدایت می‌کند، تمرکز خواهیم کرد. این ماموریت‌ها همان ماموریت‌های اصلی (تعیین شده یا داستانی) هستند.

ماموریت‌های تعیین شده چی هستند؟

بخش یازدهم راهنمای Monster Hunter World / نکات و ترفندها

داستان اصلی بازی Monster Hunter World حول ماموریت‌های تعیین شده (ماموریت‌های اصلی) جریان دارد. نادیده گرفتن این ماموریت‌ها سخت است زیرا معمولا شخصیت‌های غیرقابل بازی مدام به شما گوش زد می‌کنند که ماموریت بعدی را شروع کنید. کسی که ماموریت را به شما می‌دهد یا نقطه شروع آن، با یک آیکون قرمز رنگ مشخص شده و در گوشه سمت راست قسمت بالای صفحه نمایش شما یک ردیاب ظاهر می‌شود.

برای پیدا کردن این ماموریت‌ها نیاز به انجام کار خاصی نیست و مدیریت کردن آن‌ها برخلاف ماموریت‌های اکتشافی و باونتیزها کار بسیار سختی نیست. این ماموریت‌ها توسط شخصیت‌های غیرقابل بازی (یا به اختصاص NPC) که معمولا دستیار یا فرمانده شما هستند، به شما داده می‌شوند. بعد از اینکه ماموریت به شما داده شد، به بیرون بروید و ماموریت را پست کنید. بعد از اینکه ماموریت به پایان رسید، خود را برای ماموریت بعدی آماده کنید. ماموریت‌های تعیین شده برای این است که شما چگونه کار خود را به عنوان شکارچی برای کمیسیون و پیشرفت خود در طول بازی انجام می‌دهید. این ماموریت‌ها، مناطق جدید را باز می‌کند، هیولاهای جدید را معرفی می‌کند و لوازم و محتوای جدیدی را برای فروشندگان و دست فروشان بازی، باز می‌کند. فقط به این خاطر که روی داستان اصلی تمرکز کرده‌اید، به این معنا نیست که نمی‌توانید چیزهای دیگری را همزمان انجام دهید. در حالی که شما به انجام ماموریت مشغول هستید، می‌توانید جستجو برای باونتیزها را شروع کنید یا می‌توانید ردپاها را دنبال و جمع آوری کرده و ماموریت اکتشافی جدیدی را آغاز کنید.

چه زمانی باید ماموریت بعدی را شروع کنید؟

بخش یازدهم راهنمای Monster Hunter World / نکات و ترفندها

ماموریت جدید به محض اینکه ماموریت قبلی تکمیل شد، ظاهر می‌شود. اغلب اوقات، دیالوگ‌ها و یادآورها برخی از ماموریت‌ها کار را دشوار و سریع می‌کنند. با عجله رفتن سراغ ماموریت بعدی، بدون صرف زمان برای آماده‌سازی، بهبود و ارتقا، شما را با شکست در ماموریت مواجه می‌کند. چالش‌هایی که با آن مواجه می‌شوید با سرعت بیشتری نسبت به بهبود لوازم و تجهیزات شما افزایش می‌یابد و موادی که در طی ماموریت‌های تعیین‌شده جمع‌آوری می‌کنید، کافی نخواهد بود تا لوازم خود را به سطحی که برای ماموریت بعدی نیاز دارید، ارتقا دهید. این بدان معناست که شما باید زمانی بین ماموریت‌های تعیین شده برای ارتقا لوازم و یا ساختن چیزهای جدید اختصاص دهید، کیسه‌ی آیتم خود را پر کنید و به فروشندگان شهر Astera مراجعه کنید. و برای انجام این کار، شما باید دیگر فعالیت‌های مهم Monster Hunter World یعنی ماموریت‌های اکتشافی و باونتیزها را انجام دهید. همان طور که در مقاله‌های پشین توضیح دادیم به به این چرخه ناگفته می‌گوییم.

هیچ پاسخ قطعی برای اینکه لوازم شما چه قدر به روزرسانی لازم دارد تا برای ماموریت بعدی آماده شوید، وجود ندارد. اگر آخرین ماموریتی که تکمیل کرده‌اید، خیلی آسان بوده، پس می‌توانید ماموریت بعدی را شروع کنید اما در غیر این صورت، لازم است که لوازم و تجهیزات خود را کمی ارتقا دهید. سی دقیقه تا یک ساعت زمان منطقی به نظر می‌رسد که بین ماموریت‌ها صرف کنید. به یاد داشته باشید که زمان زیادی را صرف ارتقا و بهبود بخشیدن تجهیزات خود نکنید زیرا هنگامی که به ماموریت اصلی برگشتید، گاها” تجهیزات جدیدی را باز خواهید کرد که بدون توجه به اینکه تجهیزات فعلی چه قدر ارتقا و به روزرسانی شده‌اند، از آن‌ها بهتر و پیشرفته‌تر خواهند بود. در بخش چرخه ناگفته بیشتر در این باره توضیح داده‌ایم.

بخش یازدهم راهنمای Monster Hunter World / نکات و ترفندها

Monster Hunter World به شما اجازه می‌دهد که به سرعت از HUD به چیزهای زیادی دسترسی داشته باشید، اما رسیدن به آن‌ها می‌تواند گیج‌کننده باشد. در ادامه، گزینه‌های انتخابی شما با جهت‌های D-pad، منوی رادیال، (ایکس باکس وان) L1/LB (پلی استیشن ۴) و نوار آیتم را بررسی خواهیم کرد.

منوی آیتم (Item Menu)

برای استفاده و دسترسی به آیتم‌های اِنوِتوری (Inventory) خود، آیتم‌هایی مانند معجون‌ها و Whetstone، شما دوتا گزینه دارید: منوی رادیال و نوار آیتم. کلیک L1 در پلی استیشن ۴ و کلیک LB در ایکس باکس وان را فشار و نگه دارید تا گزینه‌های منو را مشاهده کنید. هنگامی که کلیک‌های مربوطه را نگه داشتید، گزینه‌های دیگر HUD روی صفحه نمایشگر شما در قسمت پایین بالا می‌آیند. در همان حالت منوی رادیال شما قابل دسترسی است و می‌توانید آیتم‌های نوار آیتم (Item Bar) خود را بررسی کنید.

فهمیدن این که چگونه و زمانی که از هر منو استفاده می‌کنید ، بسیار واضح نیست اما ما همه آن را در بخش‌های زیر توضیح خواهیم داد. در Monster Hunter World شما نمی‌توانید جهت‌های D-pad را برای انجام برخی از عمل‌ها شخصی سازی کنید. برای مثال، شما نمی‌توانید از جهت بالای D-pad برای معجون‌ها استفاده کنید زیراکه استفاده یک مرحله‌ای (دسترسی سریع) آیتم‌ها در نوار آیتم قسمت پایین سمت راست نمایشگر تعریف شده است.

منوی رادیال و جهت‌های D-pad

برای دسترسی به منوی رادیال قدم‌های پایین را دنبال کنید.

کلیک‌ L1/LB را فشار و نگه دارید تا منوی انتخاب آیتم‌ها (Select Item Menu) ظاهر شود. یکی از جهت‌های D-pad (راست، چپ، پایین، بالا) را فشار دهید تا یکی از منوی‌های رادیال را انتخاب کنید. در این بازی، منوی رادیال “Switch Wheels” تعریف شده است. بعد جهت فرمان سمت چپ کنترلر خود را به سمت آیتمی که می‌خواهید در منوی رادیال قرار دهید، ببرید. پس از اینکه آیتم مدنظر خود را انتخاب کردید، فرمان چپ کنترلر خود را رها کنید تا آن آیتم روی یکی از جهت‌های منوی رادیال (راست، چپ، پایین، بالا) هایلایت شود.

روش استفاده از منوی رادیال به شکل بالا است. با این قدم‌ها می‌توانید چهار جهت D-pad را با آیتم‌هایی که اجازه قرار دادن آن‌ها روی این چهار جهت‌ها را دارید، قرار دهید.

شخصی سازی منوی رادیال

بخش یازدهم راهنمای Monster Hunter World / نکات و ترفندها

شما می‌توانید منوی رادیال را شخصی سازی کنید. برای این منظور، منو (Menu) را باز کنید، وارد Items و Equipment شوید و سپس Customize Radial Menu را انتخاب کنید (تصویر بالا). از اینجا به بعد، علاوه بر شخصی سازی جهت‌های D-pad، شما می‌توانید نام جهت‌های بالا و پایین راکه به طور پیش فرض Shortcut 1 و Shortcut 2 هستند، تغییر دهید (تصویر پایین).

بخش یازدهم راهنمای Monster Hunter World / نکات و ترفندها

نوار آیتم (Item Bar)

با فشردن تنها یک کلیک می‌توانید به آیتم‌های نور آیتم (قسمت پایین سمت راست HUD) دسترسی داشته باشید. با جهت‌های راست و چپ D-pad می‌توانید به صورت دایره‌ای آیتم‌ها را بررسی کنید. برای استفاده از نوار آیتم سه قدم پایین را دنبال کنید.

کلیک‌ L1/LB را فشار و نگه دارید تا منوی انتخاب آیتم‌ها (Select Item Menu) ظاهر شود. کلیک مربع (پلی استیشن ۴) / X (ایکس باکس وان) یا دایره (پلی استیشن ۴) / B (ایکس باکس وان) را فشار دهید تا آیتم‌ها را بررسی کنید. بعد از اینکه کارتان با نوار آیتم تمام شد، کلیک‌ L1/LB را رها کنید.

توجه داشته باشید زمانی که سلاحی تجهیز کرده‌اید، نمی‌توانید از کلیک مربع/X برای این منظور استفاده کنید.

شخصی سازی نوار آیتم

بخش یازدهم راهنمای Monster Hunter World / نکات و ترفندها

شما می‌توانید محتوای نوار آیتم خود را شخصی سازی کنید. برای این منظور، منو (Menu) را باز کنید، وارد Items و Equipment شوید، سپس Item Pouch (تصویر بالا) و از آنجا کلیک مثلث/Y را فشار تا منوی تصویر پایین برای شما ظاهر شود.

بخش یازدهم راهنمای Monster Hunter World / نکات و ترفندها

از اینجا می‌توانید آیتم‌هایی که می‌خواهید در نوار آیتم نشان داده و قابل دسترسی باشند را انتخاب کنید.

مطمئنا در بخش‌های پیشین راهنمای Monster Hunter World واژه HUD را دیده‌اید. در ادامه قصد داریم اطلاعات و اعلان‌هایی که این سیستم روی صفحه نمایشگر شما به نمایش می‌گذارد را به طور کامل توضیح دهیم. سیستم HUD (یا Heads Up Display) اطلاعات بسیاری را برای شما فراهم می‌کند. این ابزار مفید برای درک بهتر جهان بازی، گزینه‌های پیش روی و توانایی مبارزه کردن کمک شایانی به شما خواهد کرد.

همه چیزهای روی صفحه نمایشگر شما

بخش یازدهم راهنمای Monster Hunter World / نکات و ترفندها

ساعت: به طور معمول، این یک شاخص روز/شب است، خورشید به معنای روز و ماه به معنای شب است. با آغاز کردن یکی از ماموریت‌هایی که محدودیت زمانی دارند، این ساعت به یک شمارش معکوس تبدیل می‌شود و تا زمانی که دسته آبی رنگ به مارک قرمز رنگ می‌رسد، فرصت دارید تا ماموریت را به اتمام برسانید. سطح سلامت (Health)، استقامت (Stamina) و باف‌های Status Effects: هنگامی که در حال گشت و گذار هستید و هیچ صدمه‌ای دریافت نکرده‌اید، این نوارها پنهان می‌شوند. اگر دچار یا یکی از باف‌های Status Effects را استفاده کردید، نوار آن بالا نوار سبز رنگ سلامت شما ظاهر می‌شود. تیزی سلاح‌: با مرور و استفاده از سلاح، تیزی خود را کم کم از دست می‌دهد. هنگامی که هر ۵ اسلات آن خالی شد، حملات شما هیچ گونه آسیبی به هیولاها وارد نمی‌کنند. از Whetstone یا آیتمی با کارایی مشابه آن برای تیز کردن سلاح‌های خود استفاده کنید. حمله ویژه سلاح (Weapon Special Attack): برخی از سلاح‌ها مانند long Sword یا Charge Blade حملات قدرتمندی دارند که می‌توانید در مبارزات خود با باس فایت‌ها و هیولاهای سرسخت از آن‌ها استفاده کنید. وضعیت پالیکو (Palico Status): این نشانگر وضعیت سلامت و دیگر موارد پالیکوی شماست. آیتم‌های اطراف شما: هنگامی که هدایت گر شما چیز جالبی را در اطراف شما پیدا کرد، روی نمایشگر علامت بالا ظاهر می‌شود. مینی مپ و وضعیت مبارزه (Minimap And Combat Status): مینی مپ که نسخه کوچک‌تر از نقشه اصلی است طبق انتظارات شما عمل می‌کند. اما اگر بیشتر به آن دقت کنید، متوجه نوار رنگی که به صورت یک حلقه به دور مینی مپ کشیده شده، می‌شوید. هنگامی که رنگ حلقه سفید یا نامرئی می‌شود یعنی همه چیز عادی و نرمال است، هنگامی که رنگ آن مشکی و قطر آن گسترش می‌یابد یعنی هیولا از وجود شما در آن ناحیه باخبر است، قرمز شدن حلقه یعنی هیولا می‌خواهد شما را بخورد و بنفش شدن حلقه یعنی هیولا می‌خواهد شما را بخورد، منتها شما در دید آن نیستید. کنترل تمرکز دوربین: از این گزینه برای قفل کردن روی هدف خود استفاده کنید. سرنخ‌ها (Control Hints): در سمت راست، یک برگه تقلب مفید از کنترل‌های موجود را مشاهده می‌کنید. اهداف ماموریت‌ها: اگر درحال انجام ماموریت با هدف خاصی هستید، آن هدف روی نمایشگر شما به صورت یک چک لیست ظاهر می‌شود تا آن را تکمیل کنید. فعالیت‌های اخیر: چیزهایی که جمع آوری کرده‌اید، آیتم‌هایی که با Auto-Craft ساخته‌اید، پیام‌های بخش چند نفره و پیشرفتی که در باونتیزها داشته‌اید، همه در این قسمت نمایش داده می‌شوند. نوار آیتم (Item Bar): آیتم‌هایی که در pouch برای استفاده دارید. راهنمای استفاده از نوار آیتم را در قسمت بالا مطالعه کنید. مهمات کنونی Slinger: هر دفعه تنها یک نوع از مهمات Slinger را می‌توانید جمع آوری کنید. این بخش از نمایشگر، نوع مهمات کنونی Slinger (سنگ و…) و تعداد آن‌ها را نشان می‌دهد.

برای آخرین قسمت از راهنمای ترفندها و نکات، سراغ انواع منو‌های بازی رفته‌ایم. مانند بسیاری از چیزهای موجود در Monster Hunter World، منوها نیز تعداد بسیاری از گزینه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. و مانند همه چیز در این بازی، شما باید برای درک این گزینه‌ها تلاش کنید. در ادامه راهنمای استفاده از این منوها را برای شما لحاظ کرده‌ایم.

منوی آیتم‌ها و تجهیزات

بخش یازدهم راهنمای Monster Hunter World / نکات و ترفندها

لیست Crafting: این گزینه به شما دسترسی به ساختن آیتم‌های موجود در Item Pouch را می‌دهد. Item Pouch: آیتم‌های موجود در Pouch خود را بررسی و مدیریت کنید. همچنین می‌توانید آیتم‌هایی را از Pouch خود با دیگر بازیکنان نیز به اشتراک بگذارید. دریافت آیتم‌ها (Receive Items): اگر یکی از اعضای گروه شما در بخش چند نفره به شما یک آیتم بدهد، شما می‌توانید آن را در اینجا دریافت کنید. شخصی سازی منوی رادیال (Customize radial menu): در قسمت‌های بالا به طور کامل توضیح دادیم که چگونه این بخش را شخصی سازی کنید. اطلاعات تجهیزات (Equipment info): این به شما یک تفکیک کامل از زره، اسلحه، مهارت‌ها و باف‌ها می‌دهد. این بخش دارای جزئیات بیشتری است بنابراین تا زمانی که بهتر بتوانید آن را درک کنید، فقط بدانید که اعداد بزرگ‌تر بهتر هستند.

منوی ماموریت

محتویات این منو بسته به این که آیا در حال حاضر در حال انجام یک ماموریت هستید یا خیر، تغییر می‌کند.

بخش یازدهم راهنمای Monster Hunter World / نکات و ترفندها

اطلاعات ماموریت (Quest info): اگر درحال انجام ماموریت (تعیین شده، اختیاری و یا اکتشافی) هستید، این گزینه نقشه حیات وحش شما را با اهداف جستجو باز می‌کند. رها کردن ماموریت (Abandon Quest): این گزینه به شما اجازه می‌دهد که ماموریت فعلی خود را رها کنید. آیتم‌هایی که جمع آوری کرده‌اید را می‌توانید نگه دارید اما هیچ گونه پاداش نهایی دریافت نخواهید کرد. به شهر برگردید (Return From Expedition): اگر شما در جهان بیرون درحال ماجراجویی هستید و برای بازگشت به شهر آماده هستید، چندین گزینه در پیش دارید؛ می‌توانید با دستیار خود صحبت کنید، از نقشه استفاده کنید و یا از این گزینه برای بازگشت به شهر آسترا استفاده کنید. پرتاب منور SOS: در هنگام ماموریت یا سفرهای اکتشافی اگر به کمک نیاز داشتید، این گزینه را انتخاب کنید تا منور SOS را پرتاب و دوستان و یا دیگر بازیکنان به کمک شما بیابند. هر بازیکنی که کنار بورد ماموریت‌ها باشد، می‌تواند به شما کمک کند. Research Points: این گزینه میزان ریسرچ پوینی که در طی ماموریت فعلی به دست آورده‌اید را نشان می‌دهد. پیوستن به ماموریت (Join Requests): این جایی است که شما درخواست‌های بازیکنان دیگر برای پیوستن به ماموریت خود را مدیریت می‌کنید. Party Settings: به شما اجازه می‌دهد چیزهایی مثل اندازه گروه را برای ماموریتی که ارسال کرده‌اید، تنظیم کنید.

منوی اطلاعات

یادداشت‌های شکارچی (Hunter’s notes): این دفتر شما با اطلاعات در مورد مناطق، هیولاها و کنترل‌های شما است. همانطور که سطح monster research را افزایش می‌دهید، اطلاعات مفصل‌تری در رابطه با هیولاها کسب خواهید کرد. اطلاعات پالیکو (Palico Info): به شما اجازه می‌دهد که آمار و تجهیزات مورد نیاز همراه خود را بررسی کنید. Resource Center: باونتیزها، ماموریت‌های اکتشافی و تحویل‌ها را اینجا بررسی کنید. البته با این گزینه نمی‌تواند باونتیز یا ماموریت‌ اکتشافی جدیدی ثبت کنید و برای این کار باید به شهر آسترا برگردید. لیست علاقه مندی‌ها (Wishlist): به پیشرفت خود در مسیر درست کردن آیتم در Wishlist خود نگاه کنید. گِلد کارت (Guild card): پروفایل بازی شما. این شامل Statها، تاریخچه و لوازم کنونی شما می‌شود. در بخش چند نفره می‌توانید این را به عنوان یک کارت کاری به اشتراک بگذارید. راهنمای بازی کردن (Play Guide): باوجود اینکه باید چند منو را رد کنید تا به این گزینه برسید اما این یک گزینه فوق‌العاده مفید است. شما می‌توانید تمام نکات صفحه نمایش و آموزش‌هایی را که در این بازی دیده‌اید، در این قسمت پیدا کنید.

منوی ارتباطات

بخش یازدهم راهنمای Monster Hunter World / نکات و ترفندها

حرکات بدن (Gestures): با این گزینه ژست‌ها و رفتارهای متفاوتی از خود به نمایش بگذارید. Shoutouts: با این گزینه برخی از عبارات و اصطلاحات مفید را در بخش چند نفره به کار ببرید. استیکرها (Stickers): استیکرهای Monster Hunter World در واقع همان شکلک‌های شبکه‌های اجتماعی هستند. از آن‌ها می‌توان در بخش آنلاین نیز استفاده کرد. Chat: این گزینه به شما این امکان را می‌دهد که در بخش آنلاین از Shoutouts ،Stickers و Gestures و هر چیز مرتبط دیگر استفاده کنید. لیست بازیکنان (Player list): با این گزینه افرادی که در بخش آنلاین شما هستند، قابل مشاهده است. دعوت دوست (Invite A Friend): بازیکن دیگری را به بخش آنلاین خود دعوت کنید. به تازگی حضور داشته (Recently Played): بخش آنلاینی را که اخیرا در آن بازی کردید، پیدا کنید. جوخه‌ها (Squads): جوخه (گروهی) که به آن تعلق دارید را بررسی و مدیریت کنید.

قسمت آخر از راهنمای نکات و ترفندهای Monster Hunter World به پایان رسید. این دو قسمت از نکات و ترفندها را با دقت مطلعه کنید و در روز‌های آینده منتظر بخش‌های بعدی راهنمای بازی باشید.

منبع

بخش یازدهم راهنمای Monster Hunter World / نکات و ترفندها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا