روزنامه ایران تبرئه شد/ جمهوری اسلامی مجرم شناخته شد


روزنامه ایران تبرئه شد/ جمهوری اسلامی مجرم شناخته شد

شفقنا- جلسه رسیدگی به پرونده‌های «پایگاه خبری شهدای ایران»، «روزنامه ایران» و «سایت انتخاب خبر» صبح امروز (یکشنبه) -8 مهرماه – در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عباسی برگزار شد. در این جلسه به پرونده مدیرمسئول پایگاه خبری شهدای ایران به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر و افترا با شکایت شاکی خصوصی […]

روزنامه ایران تبرئه شد/ جمهوری اسلامی مجرم شناخته شد

شفقنا- جلسه رسیدگی به پرونده‌های «پایگاه خبری شهدای ایران»، «روزنامه ایران» و «سایت انتخاب خبر» صبح امروز (یکشنبه) -۸ مهرماه – در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عباسی برگزار شد.

در این جلسه به پرونده مدیرمسئول پایگاه خبری شهدای ایران به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر و افترا با شکایت شاکی خصوصی رسیدگی شد که پس از پایان جلسه دادگاه، با نظر هیات منصفه مطبوعات مدیرمسئول این سایت مجرم شناخته نشد.

همچنین در جلسه امروز به پرونده مدیرمسئول وقت روزنامه ایران به اتهامات انتشار نام و مشخصات و موقعیت اداری و اجتماعی افراد، فاش کردن مسایل محرمانه و استنکاف از اجرای اوامر قضایی با سوءاستفاده از مقام خود رسیدگی شد که با نظر هیات منصفه مطبوعات مدیر مسوول سابق این روزنامه مجرم شناخته نشد.

همچنین درجلسه امروز به پرونده مدیرمسئول سایت انتخاب خبر با اتهامات فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی رسیدگی شد که در هر دو اتهام مدیرمسوول این سایت مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف دانسته نشد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...