مجلس به‌جای پیگیری «FATF» به مشکلات مردم و اجرای اقتصاد مقاومتی بپردازد


مجلس به‌جای پیگیری «FATF» به مشکلات مردم و اجرای اقتصاد مقاومتی بپردازد

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس ضمن اعتراض به تصویب لوایح «FATF» اعلام کرد: نمایندگان مجلس بهتر است در این شرایط حساس اقتصادی به مسائل و مشکلات مردم و نظام بپردازند و اقتصاد مقاومتی این نسخه نجات بخش ملت را دریابند.

مجلس به‌جای پیگیری «FATF» به مشکلات مردم و اجرای اقتصاد مقاومتی بپردازد
به گزارش فانوس، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس ضمن اعتراض به تصویب لوایح fatf طی بیانیه‌ای اعلام کرد: نمایندگان مجلس بهتر است در این شرایط حساس اقتصادی به مسائل و مشکلات مردم و نظام بپردازند و اقتصاد مقاومتی این نسخه نجات بخش ملت را دریابند.

متن این نامه در ادامه آمده است:

« "هیچ ضرورتی ندارد به کنوانسیون‌هایی بپیوندیم که از عمق اهداف آن‌ها آگاه نیستیم یا می دانیم مشکلاتی هم دارند"

مقام معظم رهبری مدظله العالی، دیدار با نمایندگان مجلس دهم

هنوز عرق شرم تصویب بیست دقیقه‌ای برجام بر پیشانی بهارستان نشینان خشک نشده که به دنبال تصویب و اجرای طرحی هستند (شما بخوانید تصویب شده) که گویا نه از تجربه نقض برجام عبرت گرفتند و نه ابعاد خلاف مصالح ملی آن را در نظر گرفته‌اند که چیزی جز ناآگاهی و ساده‌لوحی یا آگاهی و خیانت مدافعان این کنوانسیون نیست. این روز‌ها خبر‌هایی از مجلس می‌رسد که متاسفانه مردم و دلسوزان کشور از عصاره فضایل ملت، ناامید شده‌اند، مخالفت با طرح ممنوعیت انتصاب مدیران دو تابعیتی، مخالفت با فوریت طرح شفافیت آراء نمایندگان، عدم ارسال سوالات از رییس جمهور به قوه قضاییه و از دستور کار خارج کردن طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی.

اما این داستان ادامه دارد...

آقایان نماینده! آیا مصالح ملی را می‌دانید؟ یا آنکه برای تصویب FATF هم مثل برجام مسابقه گذاشته اید ...اینبار اصرار به تصویب طرحی دارید که هرچند 73 بند آن اجرا شده ولی هیچ نمود و آثار مثبتی نداشته‌است. هر چند هدف تأسیس از این سازمان، شعارهای عوام فریبانه ای چون مبارزه با پول‌های کثیف در سطح جهان و ممانعت از کمک مالی به تروریست‌ها عنوان‌شده است، اما آیا نمیدانید تعریف FATF از تروریسم و پولهای کثیف چیست؟

خود بهتر می‌دانید که با اجرای این طرح تمام نقل و انتقالات مال مابین نهادهایی نظیر وزارت دفاع و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در لیست تحریم‌های شورای امنیت هستند را به این سازمان و کشورهای عضو آن خواهد داد و این دو نهاد با تعریف ریاست محترم سازمان FATF که خود دستیار وزرات خزانه‌داری آمریکاست که به تعبیر مقام عظمای ولایت اتاق جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران است، مصداق کامل تروریسم شناخته می‌شوند یا آنکه پیوستن به این کنوانسیون باعث انسداد راه‌های دور زدن تحریم های ظالمانه مثل در اختیار گذاشتن اطلاعات صرافی ها که روزنه های تنفسی جنگ اقتصادی بودند به کشور های عضو FATF خواهد شد.

استقلال کشور را با چه معامله می‌کنید که با اجرای این طرح دور زدن تحریم مصداق پولشویی محسوب شده و باید فرزندان این ملت را به کسانی بسپارید که رحمی در وجودشان نسبت به این مردم نجیب از ابتدای تاریخ نشان نداده اند. اما بدانید خوشخالی است که فکر کنیم تحریم ها با تصویب این طرح برداشته خواهد شد و دل ناقضان برجام را اینگونه بدست می‌آورید چرا که پدر این طرحها (برجام) هم دروغی بیش نبود.

آری دلواپسیم ... همچون گذشته چرا که دلواپسیمان از روی اطلاع و تجربه است. گویا جز ما دلواپسان هم ندایی از کسی بر نمی آید... بهتر است در این شرایط حساس اقتصادی به مسائل و مشکلات مردم و نظام بپردازید. نمایندگان مردمید، اقتصاد مقاومتی چه شد؟! این نسخه نجات بخش ملت را دریابید.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟