خوانش نمایشنامه «زُهیر» در سینما عمیق بجنورد آغاز شد


خوانش نمایشنامه «زُهیر» در سینما عمیق بجنورد آغاز شد

گروه فرهنگی ــ سرپرست معاونت امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: نمایشنامه «زُهیر» به مناسبت هفته دفاع مقدس در سینما عمیق بجنورد خوانش شد.

خوانش نمایشنامه «زُهیر» در سینما عمیق بجنورد آغاز شد

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، به نقل ازروابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، ابوالحسن حیدری، سرپرست معاونت امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: خوانش نمایشنامه «زُهیر» به نویسندگی عباس هادیان و کارگردانی احسان رحمتی از هفتم مهر‌ماه به مدت یک هفته در سینما عمیق بجنورد ادامه دارد.
وی افزود: حنانه آهوخوش، رها جمالی، نگین اصغری، مهساگریوانی، ملیکا زاهدی‌فر، محمد رمضانی، علی جوینی و آرتین ستاده به عنوان بازیگر و نیلوفر حسین زاده طراح صحنه و تصویربرداری این نمایشنامه را روح الله پروین به عهده دارد.
حیدری ادامه داد: داستان این نمایش در رابطه با یک مدافع حرم است که به سوریه می رود و در آنجا با افکار متفاوتی مواجه می شود و براساس این افکار دوباره برمی گردد و همسرش وی را متقاعد می کند که ...
یادآور می‌شود، نمایشنامه «زُهیر» از شب گذشته آغاز و به مدت یک هفته و هر روز ساعت ١٨ در محل مؤسسه فرهنگی ـ هنری عمیق بجنورد برای علاقمندان خوانش می شود.
انتهای پیام.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب