شهر صنعتی کاوه سرمایه زیرساختی اقتصاد کشور است


شهر صنعتی کاوه سرمایه زیرساختی اقتصاد کشور است

به گزارش ایرنا،‌ «داود ناصری امید» روز یکشنبه در آیین تجلیل از آتش نشانان فعال در شهر صنعتی کاوه به مناسبت روز آتش نشانی (هفتم مهر)، افزود: روند توسعه زیرساخت های این شهر صنعتی همچنان ادامه دارد و مشکلات اقتصادی نیز مانع و...

به گزارش ایرنا،‌ «داود ناصری امید» روز یکشنبه در آیین تجلیل از آتش نشانان فعال در شهر صنعتی کاوه به مناسبت روز آتش نشانی (هفتم مهر)، افزود: روند توسعه زیرساخت های این شهر صنعتی همچنان ادامه دارد و مشکلات اقتصادی نیز مانع و کندی ایجاد نکرده است.
وی گفت: تامین آب مورد نیاز صنایع این کانون صنعتی با 700 میلیارد ریال سرمایه گذاری و اجرای خط انتقال انجام شده و‌ ایجاد منطقه ویژه اقتصادی کاوه،‌ استقرار گمرک، آتش نشانی و هاب سوخت و نیز فضا سبز و راه اندازی خط ریلی ترانزیتی مزیت جذب سرمایه گذار را در پی داشته است.
ناصری امید ‌ اظهار کرد: عوامل آتش نشانی با فعالیت های خاص و مضاعف خود منشا خدمات قابل توجه در شهر صنعتی کاوه هستند.
وی افزود: راه اندازی واحد ایمنی و آتش نشانی در شهر صنعتی کاوه از جمله زیرساخت هایی است که در کنار تلاش صاحبان صنایع و تولیدکنندگان از عوامل پیشرفت این منطقه صنعتی است.
معاون امور شهری شرکت شهر صنعتی کاوه گفت: استقرار اداره آتش نشانی در این شهر صنعتی از امور ضروری بود و پیش از این معضلاتی به دلیل نبود آن رخ داده بود.
وی آتش نشانی را یک تخصص و مهارت فنی عنوان کرد و گفت: برای فراگیری این مهارت و ایجاد توان مقابله با آتش و حوادث باید دوره های تخصصی از قبیل امداد و نجات را فراگرفت تا بتوان به سلامت افراد و صیانت از اموال و محیط زیست کمک کرد.
ناصری امید عنوان کرد: اداره آتش نشانی شهر صنعتی کاوه نمونه موفقی از اهمیت کار آتش نشانان و ارج نهادن به زحمات آنان است.
رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی شهر صنعتی کاوه نیز از انجام 62 ماموریت توسط آتش نشانان در مهار حوادث آتش سوزی،‌ سوانح رانندگی،‌ نجات حیوانات گرفتار و نیز فعالیت های زیست محیطی در نیمه نخست امسال خبر داد.
«فرشاد محمودی» اظهار داشت: 41 مورد از این ماموریت ها در زمینه اطفای حریق و 21 مورد نیز مربوط به سایر حوادث از جمله کمک به حادثه دیدگان سوانح رانندگی در درون شهر صنعتی و نیز مسیرهای خارج از این محدوده بوده است.
وی گفت: در اداره آتش نشانی شهر صنعتی کاوه 35 آتش نشان در سه نوبت کاری آماده ارائه خدمات و انجام عملیات امداد و نجات در هنگام بروز حوادث است.
گفته محمودی با اهتمام مسئولان شهر صنعتی کاوه،‌ تجهیزات مدرن آتش نشانی از قبیل بالابر 32 متری،‌ خودروهای آتش نشان،‌ ست نحات و سایر ملزومات تهیه شده است.
وی همچنین برگزاری دوره های آموزشی نظری و عملی را از امور روزمره در این مرکز آتش نشانی برشمرد و گفت: سه هزار و 212 نفر ساعت آموزش در سال جاری ارائه شده که در بهبود دانش آتش نشانان و به روز کردن آمادگی آنان برای مقابله با حوادث نقش مهمی دارد.
در این آیین، آتش نشانان عملیات نجات فرد حادثه دیده و نحوه انتقال ایمن مصدوم،‌ عملیات راپل و سایر توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.
همچنین از آتش نشانان فعال در شهر صنعتی کاوه تجلیل شد.
شهر صنعتی کاوه با داشتن افزون بر 500 واحد تولیدی به عنوان بزرگترین شهر صنعتی ایران محسوب می شود.
6539/6013/
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد