معرفی سوزوکی ارتیگا اسپرت 2018 | فیلم


ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اندمعرفی سوزوکی ارتیگا اسپرت 2018 | فیلم... سوزوکی ارتیگا که در سال 2012 معرفی شد با فروش نزدیک به 350 هزار دستگاه تاکنون به موفقیتی قابل...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

معرفی سوزوکی ارتیگا اسپرت 2018 | فیلم

معرفی سوزوکی ارتیگا اسپرت 2018 | فیلم...

سوزوکی ارتیگا که در سال ۲۰۱۲ معرفی شد با فروش نزدیک به ۳۵۰ هزار دستگاه تاکنون به موفقیتی قابل توجه برای این خودروساز در هند تبدیل شده است.

سوزوکی و ماروتی هند بی شک با نسل بعدی ارتیگا را با ظاهری معمولی تر عرضه می‌کنند. البته قسمت جلوی این خودرو به اندازه طراحی ذهنی آن تهاجمی نخواهد بود. طراحی ذهنی از سوزوکی ارتیگا اسپرت با قسمت جلو و رینگ های گرفته شده از سوزوکی سویفت اسپرت ۲۰۱۷ با سقفی شیب دار تکمیل می‌شود. می‌توان انتظار داشت نسل دوم ارتیگا Drezza نیز از چنین طراحی بهره ببرد.

ارتیگای کنونی بر اساس نسخه کشیده‌ای از پلتفرم نسل قبلی سویفت بهره می‌برد. ارتیگا ۲۰۱۸ از نسخه کشیده‌تر پلتفرم HEARTECT سویفت جدید بهره خواهد برد. سویفت بازطراحی شده ۱۲۰ کیلوگرم سبک تر بوده و ۲۰ میلی متر فاصله بیش تری بین دو محور دارد.

ارتیگای جدید نیز کاهش وزن قابل توجهی داشته و جای پای بیش تری برای سرنشینان جلو و عقب دارد. این خودرو از موتور ۱٫۵ لیتری دیزلی و ۱٫۵ لیتری بنزینی مشترک با فیس لیفت سیاز بهره خواهد برد.

(۰)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی