50 موکب اربعین حسینی از طرف استان بوشهر راه اندازی می‌شود


50 موکب اربعین حسینی از طرف استان بوشهر راه اندازی می‌شود

رئیس کمیته اسکان و تغذیه اربعین استان بوشهر گفت: در برگزاری مراسم اربعین حسینی، استان بوشهر 50 موکب در مسیرهای داخلی استان بوشهر ، مرز شلمچه تا کربلای معلی برپا می‌کند.

به گزارش بوشهر24، عبدالرضا مطاف ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی اربعین استان بوشهر به وضعیت برپایی موکب‌ در نقاط مختلف استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی 19 موکب در مسیر تردد زائران اربعین حسینی از نقاط شمالی تا جنوبی استان بوشهر با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، خیران و سوگواران ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به برپایی 3 موکب در مرز شلمچه گفت: در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی 3 موکب در مرز شلمچه، یک موکب در شهر نجف، 9 موکب در مسیر نجف به کربلا و 18 موکب در کربلا با استفاده از ظرفیت‌های مردم استان بوشهر ایجاد می‌شود.

رئیس کمیته اسکان و تغذیه اربعین استان بوشهر افزود: در مجموع 50 موکب در مسیرهای داخلی استان بوشهر ، مرز شلمچه تا کربلای معلی در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی برپا می‌شود.

مطاف با اشاره به اینکه از زائران در 5 وعده پذیرایی می‌شود خاطر نشان کرد: در این موکب‌ها از زائران کربلا و اربعین حسینی 5 وعده روزانه پذیرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه 35 هزار نفر در موکب‌ها اسکان داده می‌شود گفت: کمیته اسکان اربعین استان بوشهر آمادگی توزیع روزانه 47 هزار پرس صبحانه، 50 هزار پرس ناهار، 52 هزار دست شام و 84 هزارمیان وعده و پخت روزانه 57هزار و 500 قرص نان را پیش بینی کرده است. /تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا