اسدبیگی: آمادگی لازم را برای حضور در المپیک آرژانتین دارم


اسدبیگی: آمادگی لازم را برای حضور در المپیک آرژانتین دارم

ملی پوش قایقرانی کشورمان گفت: با توجه به تمریناتی که داشته ام، آمادگی لازم را دارم تا بتوانم مقام بهتری نسبت مسابقات جهانی اسپانیا بدست آورم.

اسدبیگی: آمادگی لازم را برای حضور در المپیک آرژانتین دارمنیروانا اسد بیگی ملی پوش جوان تیم ملی قایقرانی کشورمان که برای مسابقات المپیک جوانان آرژانتین عازم این کشور است، در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط آمادگی خودش برای این مسابقات گفت: با توجه به اردوهایی که برگزار شد و تمریناتی که داشتیم به نظر خودم آمادگی لازم را دارم تا بتوانم مقام بهتری نسبت مسابقات جهانی اسپانیا بدست آورم. در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا علاوه بر کسب سهمیه المپیک جوانان آرژانتین توانستم مقام دوم و مدال نقره جهانی را برای کشورم بدست آورم.

سهمیه المپیک به قایق تعلق می گیرد

او در مورد شرایط کسب سهمیه برای المپیک جوانان آرژانتین گفت: به دلیل اینکه سهمیه المپیک به قایق تعلق می گیرد فدراسیون قایقرانی بعد از قطعی شدن سهمیه کشورمان، اردویی را برگزار کرد و با دعوت از نفرات برگزیده و برگزاری یکسری تمرینات، مسابقه انتخابی برگزار شد که توانستم سهمیه شرکت در المپیک جوانان را به خود اختصاص دهم.

می توانم 2 مدال کسب کنم

اسد بیگی در مورد رشته هایی که در آن با حریفان خود رقابت می کند و جزئیات اهدای مدال توضیح داد: در 2 رشته کانو اسپرینت و کانو اسلالوم در المپیک با حریفانم رقابت خواهم کرد. شرایط کسب سهمیه برای المپیک به گونه ای بود که رنک اسپرینت و اسلالوم با هم جمع می شد و نفرات برتر سهمیه می گرفتند. اما در مسابقات المپیک امتیازات این 2 رشته جداگانه محاسبه می شود و برای هر رشته مدال جداگانه ای به نفرات برتر تعلق می گیرد. مقام قبلی ام را در رشته اسلالوم بدست آوردم و به کسب مقام در این رشته امیدوارتر هستم.

هدفم قطعا کسب مدال است

او در مورد هدفی که در مسابقات المپیک آرژانتین دنبال می کند گفت: هدفم در این مسابقات قطعا کسب مدال خواهد بود. با توجه به رکورد هایی که در تمرینات دارم و با امید به دعای مردم فکر می کنم بتوانم در المپیک جوانان آرژانتین مقام بیاورم.

شناخت نسبی از حریفانم دارم

نیروانا اسدبیگی در مورد میزان شناختی که از حریفانش در المپیک آرژانتین دارد و شرایط قایق و پاروهایشان گفت: تا حدودی حریفانم را می شناسم چون همان کسانی هستند که در مسابقات انتخابی با آن ها رقابت کردم. در آرژانتین قایق در اختیارمان می گذارند و در مورد پارو باید پارو های شخصی خودمان را همراه خودمان به آن جا ببریم.

او در مورد سن خود و هدفش برای آینده ورزشی اش گفت: 16 سال سن دارم و اهل تهران هستم و 3 سال است که عضو تیم ملی قایقرانی هستم. هدفم برای آینده ورزشی ام کسب مدال های زیاد، مخصوصا مدال طلای المپیک است.

وضعیت قایق های تمرینی بد نبود

دختر ملی پوش قایقرانی کشورمان در مورد امکانات تمرینی که فدراسیون قایقرانی در اختیارشان می گذارد گفت: شرایط قایق هایی که در اختیارمان گذاشتند بد نبود و پارو ها را خودمان به شکل شخصی تهیه کردیم.

از دبی به برزیل و بعد آرژانتین

او در مورد تاریخ اعزام به آرژانتین و زمان برگزاری مسابقاتش گفت: 9 مهر تاریخ اعزاممان به آرژانتین است. از تهران به دبی می رویم و از آنجا به برزیل و بعد آرژانتین. در تاریخ های 21 مهر و 24 مهر نیز مسابقاتمان را برگزار می کنیم.

نیروانا اسد بیگی در آخر گفت: از هموطنانم می خواهم برایمان دعا کنند تا بتوانیم به مانند مسابقات گذشته پرچم ایران را بالا ببریم و با دست پر به کشور برگردیم.

بیشتر بخوانید:

امینی: برای اولین بار توانستیم سهمیه المپیک جوانان کسب کنیم

3 قایقران اعزامی به المپیک جوانان سفیران صلح و دوستی سازمان ملل شدند

قایقرانان اعزامی ایران به المپیک جوانان آرژانتین معرفی شدند

انتهای پیام/

صحبت های اسدبیگی در مورد المپیک جوانان آرژانتین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان