بیرانوند: اختلاف بین رقبا در حد صدم ثانیه است/ هدفم کسب طلای المپیک است


بیرانوند: اختلاف بین رقبا در حد صدم ثانیه است/ هدفم کسب طلای المپیک است

ملی پوش قایقرانی کشورمان گفت: به کسب مدال در المپیک جوانان آرژانتین امیدوار هستم و تمام تلاش خود را برای کسب مقام انجام خواهم داد.

بیرانوند: اختلاف بین رقبا در حد صدم ثانیه است/ هدفم کسب طلای المپیک استسبحان بیرانوند ملی پوش جوان تیم ملی قایقرانی کشورمان که برای مسابقات المپیک جوانان آرژانتین عازم این کشور است، در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط تمرینات آماده سازی و شرایط آمادگی خودش برای این مسابقات گفت: تمرینات سختی را در طول اردوها پشت سر گذاشته ایم. تمریناتمان شامل بدنسازی، دو، تمرینات هوازی و سرعتی بود. با توجه به تمرینات منظمی که برای این مسابقات داشته ایم و انگیزه ی بالایی که دارم شرایط را مناسب می بینم. اختلاف بین حریفان و تعیین کننده اینکه چه کسی می تواند صاحب مقام شود را صدم ثانیه ها مشخص می کند. به کسب مدال در المپیک جوانان آرژانتین امیدوار هستم و تمام سعی و تلاش خود را برای کسب مقام در این مسابقات انجام خواهم داد.

از حریفانم شناخت مناسبی دارم

او در مورد حریفانی که در المپیک آرژانتین با آن ها رقابت خواهد کرد گفت: در مسابقات انتخابی و کسب سهمیه المپیک با حریفانی که در المپیک آرژانتین حضور دارند رقابت کرده ام و نسبت به آن ها شناخت مناسبی دارم. اصلی ترین رقیبان من در المپیک آرژانتین ورزشکارانی از کشور های قزاقستان و ازبکستان هستند. رقبایی از کشورهای پرتغال، روسیه و آلمان نیز در مسابقات حضور دارند که ورزشکاران خوبی هستند.

ملی پوش قایقرانی کشورمان در مورد شرایط کسب سهمیه برای المپیک جوانان آرژانتین گفت: من سهمیه ام را در مسابقات جهانی اسپانیا بدست آوردم که رتبه بندی در این مسابقات به شکل قاره به قاره بود و قزاقستان، ازبکستان و ایران توانستند سهمیه های آسیا را برای خود کنند. با توجه به اینکه سهمیه به قایق تعلق می گیرد مسابقات انتخابی نیز در ایران برگزار شد و توانستم سهمیه المپیک جوانان آرژانتین را در انتخابی داخل کشور بدست آورم.

او در مورد رشته ای که در آن فعالیت می کند و در المپیک جوانان قرار است مسابقه دهد گفت: من در رشته ی کانوینگ مسابقه می دهم که شامل 2 بخش کانو اسپرینت و کانو اسلالوم است.

بیرانوند در مورد زادگاهش و شهری که ورزش حرفه ای را در آن آغاز کرده است گفت: اهل خرم آباد در استان لرستان هستم. ورزش قایقرانی را حدود 3 سال است که در شهر خرم آباد آغاز کرده ام و 2 سال است که عضو تیم ملی قایقرانی ایران هستم.

فقط برای اردوی تیم ملی به تهران می آیم

او در مورد اینکه تمرینات و اردوهایش را در کدام شهر برگزار می کند گفت: فقط برای اردوهای تیم ملی به تهران می آیم و در زمان استراحتی که بین اردوها وجود دارد به شهر خودم می روم و تمرینات اختصاصی را آنجا انجام می دهم.

پاروی هر ورزشکار مخصوص خودش است

بیرانوند در مورد شرایط پاروها و قایق ها برای المپیک گفت: پارو هارو همراه خودمان به آرژانتین می بریم چون پاروی هر فرد شخصی و مخصوص خودش است اما قایق ها را همانجا فراهم می کنند و در اختیارمان می گذارند.

هدفم طلای المپیک است

او در مورد شرایط سنی و هدف اصلی اش در ورزش قهرمانی گفت: من 15 سال سن دارم و از 12 سالگی قایقرانی می کنم. هدف اصلی ام در ورزش قهرمانی کسب مدال طلای المپیک است.

بیرانوند در مورد شرایط ورزش قهرمانی در ایران گفت: شرایط که در ایران وجود دارد برای همه سخت است و این سختی ها شامل ورزشکاران هم می شود. آنطور که باید به ورزشکاران توجه نمی شود اما به نظرم می توان برای پیشرفت تلاش کرد و امیدوار بود.

9 مهر عازم آرژانتین می شویم

او در مورد تاریخ اعزام به آرژانتین و زمان برگزاری مسابقه هایش گفت: فردا ( 9 مهر 97 ) به آرژانتین اعزام می شویم و 20 مهر اولین مسابقه ام در رشته اسپرینت برگزار می شود و 23 مهر مسابقه اسلالوم را برگزار می کنیم.

بیشتر بخوانید:

امینی: برای اولین بار توانستیم سهمیه المپیک جوانان کسب کنیم

3 قایقران اعزامی به المپیک جوانان سفیران صلح و دوستی سازمان ملل شدند

قایقرانان اعزامی ایران به المپیک جوانان آرژانتین معرفی شدند

انتهای پیام/

صحبت های بیرانوند در مورد المپیک جوانان آرژانتین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !