تکواندوکاران از المپیک جوانان گفتند


سه دختر تکواندوکار ایران با حضور در اردو‌های آماده سازی خود را برای حضور در المپیک بوینس آیرس جوانان آماده کردند.

تکواندوکاران از المپیک جوانان گفتندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ تیم تکواندو نوجوانان دختر با کسب سهمیه کامل (سه سهمیه) در سومین دوره بازی‌های المپیک بوینس آیرس شرکت می‌کند. تکواندوکاران این تیم قبل از اعزام از تمرینات و شرایط خود قبل از اعزام صحبت کردند.

مومن زاده: برای مدال طلا آماده شده ام

مهلا مومن زاده درباره حضور در المپیک بوینس آیرس گفت: ده تکواندوکار در وزنم حضور دارند، حریفان خوبی هستند که همه آن‌ها را می‌شناسم و با کمک کادر فنی همه ان‌ها آنالیز شده اند.
وی افزود: تقریبا به آمادگی کامل رسیده ام و اگر شرایط روز مسابقه را داشته باشم می‌توانم مدال طلای وزن ۴۴-کیلوگرم را در المپیک جوانان کسب کنم.

ولی نژاد: آشنایی خوبی از حریفانم دارم

یلدا، ولی نژاد هم با بیان اینکه المپیک نام بزرگ و زیبایی برای همه ورزشکاران دارد، به حضورش در المپیک بوینس آیرس جوانان اشاره کرد و گفت: در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک که فروردین امسال در تونس برگزار شد با اکثر حریفانم آشنا شدنم. در المپیک و در وزن من ۱۰ نفر حضور دارند که تقریبا همه آن‌ها را می‌شناسم.
وی افزود: بهترین حریفانم در المپیک جوانان از کشور‌های صربستان، مکزیک، کرواسی و ایتالیا هستند که با چند نفر از آن‌ها هم بازی کرده ام و قبلا ان‌ها را شکست داده ام.

همتی: اردوی روسیه به سودم شد

در ادامه کیمیا همتی در خصوص اردوی تیم تکواندو نوجوانان گفت: برای المپیک بوینس آیرس جوانان حدود چهار ماه است که به صورت مستمر در اردو‌های تدارکاتی هستیم و روزانه چهار تا ۶ ساعت تمرین می‌کنیم.
وی با اشاره به اردوی مشترک در روسیه افزود: این اردو خیلی به من کمک کرد تا حریفانم را شناسایی کنم و بهتر ان‌ها را بشناسم از جمله "کریستینا آدبایور" یکی از رقیبان اصلی و سرسختم در این اردو حضور داشت و توانستم با او تمرین کنم. در اردوی روسیه توانستم حریفم را آنالیز کنم و با نوع مبارزه اش آشنا شوم.
تیم تکواندو دختران نوجوان بامداد ۱۰ مهر راهی بوینس آیرس می‌شود و مسابقات تکواندو المپیک جوانان از ۱۵ مهر آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس