لروی سانه به دنبال درخشش مقابل هوفنهایم


لروی سانه به دنبال درخشش مقابل هوفنهایم

منچسترسیتی که در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان در کمال شگفتی مقابل لیون شکست خورده بود سه‌شنبه برای دومین دیدار خود در این رقابتها به خانه‌ی هوفنهایم خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گواردیولا مسلماً برای این بازی انگیزه‌ی بالایی خواهند داشت ولی یکی از آنها مسلماً با انگیزه‌ای خاص در خاک آلمان به میدان خواهد رفت. لروی سانه، ستاره‌ای که فصل گذشته در قهرمانی متقدرانه‌ی سیتی در لیگ برتر نقش مهمی داشت ولی توسط یواخیم لوو به تیم ملی کشورش دعوت نشد تا جام جهانی روسیه را از دست بدهد.

با حذف فاجعه‌بار آلمان از مرحله‌ی گروهی جام جهانی که برای اولین بار بعد از 80 سال اتفاق افتاد بسیاری از منتقدین یواخیم لوو یکی از اشتباهات بزرگ او را دعوت نکردن لروی سانه به تیم ملی می‌دانستند. سرعت، استارتهای طوفانی و شم گلزنی لروی سانه که پیش از سیتی سابقه‌ی بازی در شالکه را دارد، همان خصوصیت‌هایی بودند که در صورت حضور سانه در مانشافت می‌توانستند سرنوشت آلمان در روسیه را تغییر دهند.

بعد از شروع فصل جدید لیگ برتر، گواردیولا نیز در چند بازی از سانه استفاده نکرد تا شایعاتی مبنی بر اختلاف بین پپ و سانه در بیرون از زمینهای فوتبال مطرح شود. در بازی مهم آلمان مقابل فرانسه در رقابتهای لیگ ملتها اما یواخیم لوو سانه را به تیم ملی دعوت کرد و از او بازی گرفت.


در انگلیس هم ورق به نفع سانه برگشت و او دوباره با پیراهن آبی آسمانی سیتی در میادین ظاهر شد. گواردیولا بعد از پیروزی 2-0 پریروز سیتی در مقابل برایتون که در جریان آن، سانه پاس اولین گل بازی که توسط رحیم استرلینگ زده شد را داد، درباره‌ی او گفت:" لروی در چند بازی اخیر عالی بازی کرده. ما هیچوقت به توانایی‌های او شک نداشتیم".

سانه که حالا موفق شده اعتماد سرمربی‌ باشگاهش را دوباره بدست آورد با اعتماد به نفس به آلمان می‌رود تا به هموطنانش و دست‌کم به یواخیم لوو نشان دهد که در تابستانی که گذشت، در روسیه با از دست دادن او مرتکب چه اشتباه بزرگی شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش