ابهامات ناتمام کادر فنی السد برای انتخاب دروازه بان برای دیدار با پرسپولیس !


محمد الدوساری دروازه بان اول و ملی پوش السد بعد از نزدیک به دو ماه غیبت و دوری از میادین به خاطر مصدومیت کتف از هفته گذشته به تمرینات بازگشت بلکه بتواند بار دیگر جایگاه اصلی خود را به دست بیاورد. این اتفاق اما باعث نشد تا اوسوالدو پریرا قید استفاده از برشام گلر 19 ساله و جدید خود را بزند تا جایی که در جریان بازی با القطر که با برد 5-1 توام شد باز...

ابهامات ناتمام کادر فنی السد برای انتخاب دروازه بان برای دیدار با پرسپولیس !

تردید در انتخاب برشام یا الدوساری در دیدار برابر پرسپولیس
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ | ۹:۵۰
ابهامات ناتمام کادر فنی السد برای انتخاب دروازه بان برای دیدار با پرسپولیس !

بازگشت دروازه بان سرشناس اما مصدوم به تمرینات السد باعث شد تا رسانه های قطر از تردید در انتخاب مرد شماره یک این تیم در بازی فرداشب خبر بدهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد الدوساری دروازه بان اول و ملی پوش السد بعد از نزدیک به دو ماه غیبت و دوری از میادین به خاطر مصدومیت کتف از هفته گذشته به تمرینات بازگشت بلکه بتواند بار دیگر جایگاه اصلی خود را به دست بیاورد.

این اتفاق اما باعث نشد تا اوسوالدو پریرا قید استفاده از برشام گلر ۱۹ ساله و جدید خود را بزند تا جایی که در جریان بازی با القطر که با برد ۵-۱ توام شد باز هم ترجیح داد از این بازیکن جوان به عنوان سنگربان اصلی در ترکیب بهره ببرد تا همین موضوع در آستانه بازی حساس با پرسپولیس ایران در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به سوژه جالب توجهی تبدیل شود.

الدوساری و برشام در آخرین تمرین السد که شب گذشته در جاسم بن حمد برگزار شد زیر نظر مربی دروازه بان های اسپانیایی تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتند تا رقابت خود برای پوشیدن پیراهن شماره یک این تیم را نشان بدهند از همین رو استاد الدوحه با انتشار تصویری از این تمرین نوشت:«

کادر فنی السد هنوز با ابهامات زیادی در خصوص انتخاب دروازه بان اول مقابل پرسپولیس مواجه است».

برشام ۱۹ ساله در بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال در دو بازی رفت و برگشت نتوانست عملکرد قابل قبولی ارائه بدهد به خصوص در تهران که تک گل شاگردان شفر با اشتباه مرگبار او در دفع توپ به ثمررسید از همین رو هیچ بعید نیست الدوساری دوباره با رسیدن به مرز آمادگی مرد شماره یک این تیم در بازی فرداشب لقب بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان