برگزاری کلاس آموزش زبان اشاره برای کارکنان شهرداری


برگزاری کلاس آموزش زبان اشاره برای کارکنان شهرداری

به گزارش شهرآراآنلاین، فرشته تنهایی در مراسم بزرگداشت هفته جهانی ناشنوایان که به همت شهرداری مشهد و با مشارکت اداره کل بهزیستی خراسان رضوی و کانون ناشنوایان و جمعی از خیران این حوزه و با حضور جمع زیادی از شهروندان ناشنوای مشهدی و...


به گزارش شهرآراآنلاین، فرشته تنهایی در مراسم بزرگداشت هفته جهانی ناشنوایان که به همت شهرداری مشهد و با مشارکت اداره کل بهزیستی خراسان رضوی و کانون ناشنوایان و جمعی از خیران این حوزه و با حضور جمع زیادی از شهروندان ناشنوای مشهدی و تعدادی از مسئولین استانی و شهری در تالار شهر برگزار شد، با تبریک این هفته به تک تک ناشنوایان اظهار داشت: شهرداری مشهد هم 6 ماهی هست که به حامیان شهروندان معلول پیوسته است و من به عنوان مشاور شهردار در امور شهروندان معلول در این سازمان حضور دارم تا برای تحقق دسترسی‌پذیری شهر برای همه شهروندان از جمله معلولان بکوشم.

وی افزود: مظلوم‌ترین گروه معلولان، ناشنوایان هستند. من در این مراسم حضور دارم تا پیام شهردار مشهد را به ناشنوایان برسانم که ما با تمام توان در خدمت شما هستیم تا برابرسازی فرصت‌ها را برای همه شهروندان از حوزه‌های حمل و نقل گرفته تا ورزشی و فرهنگی فراهم سازیم.

تنهایی خاطرنشان ساخت: ما برای رفع همه نیازهای شما ناشنوایان و همه جامعه معلولان در شهرداری مشهد برنامه داریم به شرط اینکه همه با هم، هم‌افزایی داشته باشیم و دست به دست هم بدهیم تا بهترین اتفاقات را برای خودمان و سایر معلولان فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید معلولان نیز مانند سایر شهروندان از حقوق خود بهره‌مند شوند، تصریح کرد: از همه شما دعوت می‌کنم در جلسات ماهیانه مدیران شهری با تشکل‌های افراد دارای معلولیت، شرکت نموده و ما را همراهی کنید.

مشاور شهردار مشهد در امور شهروندان معلول خاطر نشان ساخت: مهمترین گام در شهرداری مشهد برای شهروندان ناشنوا، برگزاری دوره آموزش زبان اشاره است که از امروز ثبت نام آن در شهرداری برای پرسنل آغاز شد و در اولین دقایق ثبت نام، ظرفیت این کلاس‌ها تکمیل گردید که به همین علت همکاران بسیاری ابراز علاقه کردند که قصد دارند با آموزش این زبان، لذت ارتباط شیرین با ناشنوایان را که به شهرداری مشهد مراجعه می‌کند و یا در این نهاد مشغول کارند را بچشند.

تنهایی با تشکر از شهردار مشهد که یکی از اولویت‌هایش رسیدگی به امور معلولان بوده است، بیان کرد: شهردار مشهد، پیگیری همه امور در حوزه معلولان را به من تفویض اختیار کرده است تا همه کارهای لازم در این حوزه انجام شود. شما هم کمک کنید تا بهترین شهر را برای معلولان بسازیم.

وی در پایان گفت: ما همیشه دغدغه افراد دارای معلولیت را داریم پس فقط یک هفته هفته ناشنوایان نیست. ما به خودمان می‌بالیم که افرادی در جمع خود داریم که دغدغه معلولان را دارند پس کنار آنها باشیم تا برابرسازی فرصت‌ها را رقم بزنیم زیرا معلولیت ما نباید محدودیت و مانع باشد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!