حضور بانک مسکن در منطقه آزاد، باعث رونق است


پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جمع اعضای هیأت مدیره بانک در نشست کمیسیون عالی وصول مطالبات که در این منطقه برگزارشد، نقش بانک مسکن در رونق منطقه آزاد را مهم دانست.به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این نشست که به‌منظور...

پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جمع اعضای هیأت مدیره بانک در نشست کمیسیون عالی وصول مطالبات که در این منطقه برگزارشد، نقش بانک مسکن در رونق منطقه آزاد را مهم دانست.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این نشست که به‌منظور شناسایی، بررسی و رفع مشکلات و موانع پروژه‌های مورد مشارکت بانک در جزیره کیش و به دعوت محمدابراهیم انصاری‌لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، جعفر آقاملایی، نادر قاسمی و دکتر محمدعلی دهقان‌دهنوی اعضای هیأت مدیره بانک، محمدحسن علمداری و داود خلجستانی مدیران امور اعتباری و حقوقی، مالک آزادیان رییس اداره کل پیگیری وصول مطالبات و محمدرضا بوستان‌افروز مدیر شعب هرمزگان نیز حضور داشتند.

حضور بانک مسکن در منطقه آزاد، باعث رونق است

در این نشست انصاری‌لاری با برجسته شمردن نقش بانک مسکن در رونق منطقه آزاد کیش اظهار داشت: به دلیل مهم بودن پروژه‌های مورد مشارکت بانک مسکن و اهمیت موضوع وصول مطالبات، سازمان منطقه آزاد از بانک مسکن به‌عنوان نخستین بانک به‌منظور حل‌وفصل مشکلات پروژه‌های کلان دعوت به‌عمل آورد.

در ادامه نادر قاسمی عضو هیأت مدیره بانک با تشکر از دعوت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ادامه این روند و تشکیل جلسات بعدی و همکاری‌ها و پیگیرهای مستمر را خواستار شد.

دکتر محمدعلی دهقان‌دهنوی عضو هیأت مدیره بانک نیز اهمیت‌بخشی و اقدام خردمندانه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در خصوص رفع مشکلات پروژه‌ها و مجتمع‌های منطقه را قابل تقدیر دانست و بر تأثیر آن در این منطقه تأکید کرد.

در ادامه جعفر آقاملایی عضو هیأت مدیره از تلاش‌های صورت گرفته در خصوص تشکیل این جلسات تشکر کرد و هم‌افزایی بین بانک و سازمان منطقه آزاد کیش به منظور رونق بیش‌ازپیش منطقه را مورد تأکید قرار داد.

در ادامه طی نشستی با مدیونین بانک، نقطه نظرات آن‌ها به منظور برون‌رفت از این وضعیت و شرایط ایجادشده که باعث غیرجاری شدن تسهیلات شده، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این مذاکرات و با در نظر گرفتن پیشنهاد‌های مدعوین و همچنین شرایط و ضوابط بانک، تصمیماتی برای تعیین‌تکلیف پروژه‌ها اتخاذ شد و مقرر شد به‌صورت جداگانه برای هر یک از پروژه‌ها، صورت‌جلسه‌ای مستقل تنظیم شده و به امضای مدیونین، بانک و سازمان منطقه آزاد برسد.

همچنین در این نشست مقرر شد در صورت عدم انجام تعهدات توسط مشتریان نسبت به توافقات این جلسات و خلف وعده از طرف آنان، سازمان منطقه آزاد کیش از اختیارات حاکمیتی و قانونی که در اختیار دارد استفاده نماید و سازمان در این خصوص قول مساعد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان