انهدام باند دماغ با 400 فقره سرقت


انهدام باند  دماغ  با 400 فقره سرقت

رییس کلانتری 158 کیانشهر از دستگیری باندی معروف به دماغ با 400 فقره سرقت در ابن محدوده خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ سید امین موسوی پور دراین‌باره گفت: در پی وصول چندین مورد سرقت خودرو و موتورسیکلت در منطقه کیانشهر رسیدگی به موضوع دردستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت تا اینکه روز گذشته تیم عملیاتی این یگان در حین گشت زنی در کیانشهر به یکدستگاه خودرو پراید مشکوک شدند و پس ازاستعلام مشخص شد خودرو در روز عاشورا ساعت ۶ صبح از منطقه نواب سرقت شده است و فیلم دوربین مدار بسته در زمان سرقت در اختیار شاکی است.

وی افزود: لذا با بررسی‌های تخصصی در محل کشف خودرو صورت گرفت شهروندان بیان داشتند که یکی از همسایگان آنان که با افراد خلافکار مراوده دارد خودرو را در آنجا پارک کرده است و پس از شناسایی منزل متهم و پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی، عوامل این یگان نسبت به اجرای حکم ورود به منزل اقدام که پس از ورود به مخفیگاه فردی معروف به مهدی پهن اعتراف کرد که خودرو را توسط یکی ازهمدستانش که حدودا سه ماه پیش از زندان آزاد شده و از سارقان سابقه دار است سرقت کرده است و قبلا به جرم مشارکت در قتل به زندان رفته که در اقدامی سریع همدستش نیز دستگیر و از داخل جیب وی مقداری مواد روان گردان از نوع شیشه کشف شد که جهت بررسی بیشتر به کلانتری انتقال داده شد.

رییس کلانتری کیانشهر ادامه داد: همدست این فرد در کلانتری به ۳۹۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد و گفت که پس از دستگیری آخر به مدت ۵ سال در زندان بود.

به گفته وی نفر سوم و چهارم این باند که در همان منطقه با موتور سیکلت سرقتی در حال خرید مواد مخدر بودند به محض رویت مامورین فرارکردند که عوامل کلانتری ۱۵۸ کیانشهر طی تعقیب و گریز مسافت ۲ کیلومتری اقدام به شلیک ۳ تیر کرده و هر دو نفر را دستگیر کردند که مشخص شد هر دو نفر از سابقه داران سرقت موتور سیکلت هستند.
به گفته وی متهم سوم ۲۹ ساله در کلانتری به ۱۰ فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد و به گفته وی حدود ۱۰ سال از جوانیش را در زندان سپری کرده . همدست ۳۸ ساله‌اش معروف به حسین دماغ که نفر چهارم متهم است که از سابقه دارهای سطح منطقه می باشند ۲ دو روز پیش از زندان آزاد شده بود که دوباره به دام پلیس افتاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد