چمران: باید منتظر گوشمالی شدیدتری باشیم


چمران: باید منتظر گوشمالی شدیدتری باشیم

نایب رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمادگی عملیاتی، اشراف اطلاعاتی و سرعت عملیاتی بسیار در پاسخ موشکی سپاه به تروریست‌ها تأثیرگذار بود، گفت: پیام این حمله برای کشور‌های حامی تروریسم این است که قدرت تقابل با آنان را داریم، ولی جمهوری اسلامی نجابت به خرج می‌دهد.

خبرگزاری فارس: مهدی چمران نایب رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی با اشاره به پاسخ کوبنده سپاه به عملیات تروریستی ۳۱ شهریور ماه اظهار داشت: در مدتی که این عملیات صورت گرفت اشراف اطلاعاتی سپاه به محل تجمع تروریست‌ها خود بسیار ارزشمند است.

وی افزود: توانستند در فرصت کوتاهی محل تجمع این تروریست‌ها را پیدا کنند و این نشان از آمادگی عملیاتی سپاه است.

چمران با بیان اینکه آمادگی عملیاتی، اشراف اطلاعاتی و سرعت عملیاتی بسیار در انجام این عملیات تأثیرگذار بود، گفت: سرعت عملیاتی داریم و زودتر از این هم می‌توان انجام داد، ولی اطلاعات باید کامل باشد تا بتوان یک عملیات دقیق انجام داد و در این عملیات اطلاعات بسیار دقیق بود.

نایب رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه این گوشمالی مقدماتی است و باید منتظر گوشمالی شدیدتری باشیم، تصریح کرد: پیام این حمله برای کشور‌های حامی این تروریست‌ها این است که ما قدرت تقابل با آنان را به خوبی داریم، ولی اگر جمهوری اسلامی ایران نجابت به خرج می‌دهد و مواضع آن‌ها را هدف قرار نمی‌دهد، بحث دیگری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به طور کلی باید روی این مسئله هم فکر شود که در شرایطی که یک عده فریب‌خورده جایی جمع شده و عملیات می‌کنند ما آن‌ها را بزنیم یا کشور‌هایی که رسماً اعلام می‌کنند ما از این گروه‌ها حمایت می‌کنیم. این باید مورد توجه و بررسی قرار گیرد، چون کشوری که از یک گروه تروریستی رسماً اعلام حمایت می‌کند آن کشور خود می‌بایست مورد بررسی قرار بگیرد و شاید روزی فرا برسد که مستقیماً این کشور‌ها مورد هدف قرار گیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس