دومین جشنواره ملی دانش آموزی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی (سنتی)


دومین جشنواره ملی دانش آموزی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی (سنتی)

دومین جشنواره ملی دانش آموزی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) همزمان با برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی در تاریخ 21 الی 24 آبان ماه 1397 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می گردد. ]]>

دومین جشنواره ملی دانش آموزی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی (سنتی)
دومین جشنواره ملی دانش آموزی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) همزمان با برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی در تاریخ 21 الی 24 آبان ماه 1397 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می گردد.
دومین جشنواره ملی دانش آموزی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی (سنتی)عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دومین جشنواره ملی دانش آموزی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی (سنتی)
ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می کند.

بخش های این رویداد:
- بخش دانش آموزی
- نمایشگاه محصولات گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی
- فن بازار (نوآوری های صنعت گیاهان دارویی)
- سلامتکده طب ایرانی (سنتی)
- نمایش گیاهان زنده (هربراتوم)

جشنواره دانش آموزی
به عنوان پایه های اصلی ستون طب ایرانی و گیاهان دارویی می توان یک نگاه عمیق به جشنواره های دانش آموزی است. دانش آموزان می توانند سازنده های ستون محکم این علم در آینده باشند. اگر دانش آموزان از امروز ترغیب شوند تا بر این حوزه به عنوان یک علم نگاه کنند دو اثر مثبت دریافت می کنیم. یک اثر این است که در زندگی روزمره خود به راحتی از این موضوعات بهره می برند. اثر دوم این است که در آینده می توانند در رشته هایی فعالیت کنند که مرتبط با این موضوع است و به طور ناخودآگاه به جای این که فقط چند حوزه مشخص را به عنوان علم به دانش آموزان یاد دهیم بدانند که از عرصه گیاهان دارویی و طب ایرانی نیز می توان در عرصه های مختلف علمی، صنعت و غیره استفاده کرده و به عنوان شغل های آینده انتخاب کنند.با توجه به اینکه جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی یک رویداد کامل است که از بخش های مختلفی تشکیل شده است، جشنواره دانش آموزی گیاهان دارویی و طب ایرانی نیز در دل این جشنواره بزرگ برگزار می شود. این جشنواره می تواند منتج به برنامه های گشترده ای در آینده مانند تشکیل پژوهش سراهای تخصصی دانش آموزی، کمپین دانش آموزی اختصاصی در این زمینه، خانه رشد و فعالیت های مفید دیگر شود. بخش دانش آموزی می تواند موجب گسترش فرهنگ پژوهشگری در بین دانش آموزان، ایجاد زمینه های ظهور خلاقیت و توانایی های بالقوه دانش آموزان، ارائه و عرضه دستاوردهای پژوهشی و فناوری آینده سازان ایران، توسعه همکاری ها و مبادلات علمی و فنی مراکز پژوهشی و اجرایی، ایجاد انگیزه برای بالا بردن سطح علمی، افزایش حساسیت جامعه نسبت به پژوهش در حوزه تخصصی گیاهان دارویی و طب ایرانی، متجلی کردن نتایج آن و تبیین نقش و اهمیت بالای تفکر و پژوهش در اشتغال زایی و کار آفرینی شود.

فرآیند ثبت‌ نام:
- حضور در نمایشگاه برای عموم بازدیدکنندگان رایگان و آزاد می باشد.
- کلیه متقاضیان درخواست غرفه (شرکت های خصوصی، مراکز دولتی، دانش آموزی، فن بازار) ضروریست جهت ثبت درخواست خود در سایت ثبت نام نموده و سپس فرم مربوطه را تکمیل نمایند.
- مهلت ثبت نام از فروردین ماه 97 لغایت مرداد ماه ۹7 می باشد.

ثبت نام غرفه در چهارمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی،فرآورده های طبیعی و طب ایرانی(سنتی) به صورت زیر انجام می پذیرد:
1- ابتدا با انتخاب گزینه ثبت نام (سمت چپ بالای سایت) نام کاربری خود را ثبت نموده و سپس پیامی به ایمیل شما جهت فعال سازی نام کاربری ارسال خواهد شد.پس از تایید ایمیل ارسالی، وارد پروفایل کاربری شده و فرم مربوطه را تکمیل نمایند.
2- در مرحله دوم درخواست‌ها مورد بررسی و پایش قرار خواهند گرفت.
3- پس از پایان مهلت ثبت نام موارد تکمیلی به اطلاع متقاضیان می رسد.

حامیان:
وزارت آموزش و پرورش
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
وزارت صنعت، معدن و تجارت
وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
جهاد کشاورزی
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

دبیرخانه اجرایی جشنواره: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، خیابان لادن، پلاک 20 . معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی

تلفن: 83532165 - 021
نمابر: 83532166 - 021

دبیرخانه علمی جشنواره: استان مرکزی، شهر اراک، خیابان امام خمینی (ره)، جنب سالن ورزشی 22 بهمن، پژوهش سرای دانش آموزی قلم چی

تلفن: 32241020 - 086
نمابر: 32228084 - 086

دومین جشنواره ملی دانش آموزی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی (سنتی)




حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش و پرورش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق