شکایت یک ماساژور از رفتار غیراخلاقی بازیگر مشهور


شکایت یک ماساژور از رفتار غیراخلاقی بازیگر مشهور

یک ماساژور مرد از کوین اسپیسی به دلیل آزار جنسی شکایت کرد.

به گزارش جام نیوز به نقل از صدای آمریکا، «کوین اسپیسی» هنرمند نامدار آمریکایی با یک شکایت حقوقی از سوی ماسوس یا ماساژوری مواجه شد که او را به آزار جنسی متهم کرده است.

رسانه های خبری گزارش داده اند مرد میانسالی با مراجعه به دادگاه عالی لس آنجلس از کوین اسپیسی به دلیل رفتارهای ناشایست و غیر اخلاقی شکایت کرده است.

این مرد که یک ماساژور حرفه ای است مدعی شد، کوین اسپیسی هنگام ماساژ به او دست درازی کرده، رفتار خشنی داشته و او را مجبور به رابطه جنسی ... کرده است.

به گفته شاکی، این واقعه در سال ۲۰۱۶ و در منزل شخصی کوین اسپیسی در مالیبوی لس آنجلس رخ داده است.

این بازیگر سرشناس هنگام ماساژ، با اشاره به احساس ناراحتی در کشاله های ران خود، از ماساژور خواسته اعضای جنسی او را ماساژ دهد.

مرد مدعی می گوید، ابتدا این درخواست را نپذیرفته و با عصبانیت قصد خروج از منزل را داشته ولی کوین اسپیسی درها را قفل کرده و با خشونت تمام او را مجبور به پذیرش خواسته های غیراخلاقی خود کرده است.

به گفته این ماساژور، او پس از خروج از منزل کوین اسپیسی جزئیات این ماجرای شرم آور را به اجنت این هنرمند، پلیس و دادستانی اطلاع داده است. البته تاکنون صحت این ادعا تأیید نشده و مقامات نیز اظهار نظری رسمی نداشته اند.

مرد ماساژور با ارائه این شکایت به دادگاه از کوین اسپیسی تقاضای غرامت کرده، هنوز رقم دقیق درخواستی او منتشر نشده است.

کوین اسپیسی از ستاره های بزرگ هالیوود است که در ماههای اخیر با حواشی بسیاری مواجه بوده و به موارد مختلفی از آزار جنسی، رفتار ناشایست و سوءاستفاده از شهرت متهم شده است.

کوین اسپیسی به همین دلیل از سریال خانه پوشالی اخراج شد و بسیاری از استودیوهای بزرگ و تهیه کنندگان به همکاری با او خاتمه دادند.

آخرین فیلمی که با بازی این هنرمند به نمایش درآمد «باشگاه پسران میلیاردر» نام داشت که شکست سختی در گیشه خورد و پس از چند روز اکرانش متوقف شد.

به نظر برخورد یکسانی با رسوایی جنسی دیگر بازیگران با کوین اسپیسی نمی شود و صدای آمریکا بیش از دیگران فسادهای او را برجسته می کند دلیل این امر شاید به بازی او در سریال خانه پوشالی برگردد که از پس نمایش سیاست بازی های روسای جمهور آمریکا در کاخ سفید برآمده است.

115

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک