تجهیز نیروهای امنیتی فاریاب/ رفع خطر سقوط


تجهیز نیروهای امنیتی فاریاب/ رفع خطر سقوط

گروه بین‌الملل ــ پس از بررسی اوضاع عمومی استان فاریاب، رئیس‌جمهور افغانستان از تجهیز نیروهای امنیتی در این ولایت خبر داد که احتمال سقوط این شهر را برطرف می‌کند.

تجهیز نیروهای امنیتی فاریاب/ رفع خطر سقوط

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری «دید» افغانستان؛ در جلسه‌ای که با حضور محمد اشرف غنی برگزار شد،‌ وضعیت امنیتی فاریاب مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه که نقیب‌الله فایق، والی فاریاب و رؤسای نهادهای امنیتی و دفاعی کشور حضور داشتند، غنی عنوان کرد: نیروهای امینتی و دفاعی فاریاب تجهیز می‌شوند و از سویی برای تامین امنیت این استان، کمربندهای امنیتی ایجاد خواهد شد.

رئیس‌جمهور افغانستان پس از گزارش‌دهی استاندار فاریاب، اعلام کرد: کمک‌های نقدی و مواد غذایی برای مردم ولایت فاریاب ارسال می‌شود و حکومت در قسمت تامین امنیت این استان اقدامات همه‌جانبه‌ای انجام می‌دهد.

فایق روز گذشته گفته بود که خطر سقوط فاریاب به دست مخالفان مسلح دولت رفع شده است و مردم با خیال راحت می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

یادآور می‌شود، استان فاریاب یکی از ۳۴ استان افغانستان است. ناامنی‌ در شمال این کشور، سبب آوارگی بیش از ۶۰۰ خانواده در استان فاریاب شده است. مقام‌های محلی در این ولایت گفته‌اند که به دلیل ناامنی‌های گسترده، بسیاری از خانواده‌ها از ولسوالی المار و مناطق دیگری که از کنترل دولت خارج شده کوچ کرده‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل