جولان دلالان ارز در راسته سپه/تنها فروشنده‌ایم


جولان دلالان ارز در راسته سپه/تنها فروشنده‌ایم

طی چند روز گذشته بازار ارز سیر نزولی را تجربه می‌کند به نحوی که نرخ ارز که از مرز 19 هزار تومان نیز گذشته بود در برخی شهرها حتی به کمتر از 10 هزار تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، بازار ارز در اصفهان امروز سه‌شنبه همچون سایر نقاط کشور پر از تلاطم است و سپه که از خیابان‌های معروف خریدوفروش ارز در اصفهان و کشور است همچون دیروز پر از فروشنده ارز و به خصوص دلار است.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از معاملات ارز در راسته خیابان سپه حاکی از اشتیاق بیشتر مردم عادی و دلارفروشان غیررسمی (آزاد) نسبت به روز گذشته برای خریدوفروش است و نرخ اعلام‌شده بنا بر آنچه دلارفروش و یا دلالان می‌گوید، بستگی دارد، اما به هر حال روند کاهشی نرخ دلار را نشان می‌دهد.

مهدی از دلارفروشان راسته سپه است، که دلار از خریدار با نرخ 12 هزار تومان می‌خرد و می‌گوید: در حال حاضر در اصفهان با این قیمت خریدوفروش می‌شود.

این دلال به خبرنگار ایسنا که به‌عنوان فروشنده دلار از قیمت‌ها سوال می‌کند، می‌گوید: اگر 500 دلار برای فروش داشته باشید 12 هزار تومان برای هر دلار پرداخت می‌کنم و همین الان خریدارم.

دلال دیگری، می‌گوید: دلار برای فروش دارم، اما قیمت فروش آن از 13 هزار و 400 تومان کمتر نیست.

این در حالی است که صرافی‌ها در اصفهان قیمت فروش دلار را 15 هزار تومان اعلام می‌کنند و فقط برای فروش دلار دارند. هرچند که صرافی دیگری در گفت‌وگو با ایسنا، قیمت دلار را 12 هزار تومان اعلام کرد و گفت: خریدار و فروشنده در صرافی به صورت توافقی قیمت ارز را تعیین و معامله می‌کنند.

آنچه از مصاحبه‌ها تا لحظه تنظیم این گزارش به دست می‌آید این است که مردم نسبت به روز گذشته تمایل بیشتری دارند و دلالان نیز بیشتر فروشنده هستند. برخی صرافی‌ها نیز کرکره صرافی خود را پایین کشیده‌اند نظاره‌گر دلار در بازار غیررسمی هستند از سوی دیگر دلالان بیشتر از صرافان تمایل به خریدوفروش دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان