مشتریان نگین خودرو بزودی خودروهای پیش فروش شده را تحویل می گیرند


بازار خودروهای وارداتی به قدری پیچیده و بهم ریخته است که بسیاری از شرکت‌های واردکننده رسمی برندهای معتبر خودروسازی را نیز دچار مشکل نموده و شرکت‌هایی مانند نگین خودرو که تا سال قبل از جمله شرکتهای بسیار معتبر و معروف در زمینه خودروهای وارداتی به شمار می رفت حالا با انبوه شکایاتی روبرو شده که عملا به دلیل نوسانات ارزی داخل کشور است که منتج به...

بازار خودروهای وارداتی به قدری پیچیده و بهم ریخته است که بسیاری از شرکت‌های واردکننده رسمی برندهای معتبر خودروسازی را نیز دچار مشکل نموده و شرکت‌هایی مانند نگین خودرو که تا سال قبل از جمله شرکتهای بسیار معتبر و معروف در زمینه خودروهای وارداتی به شمار می رفت حالا با انبوه شکایاتی روبرو شده که عملا به دلیل نوسانات ارزی داخل کشور است که منتج به ممنوعیت واردات خودروهای خارجی شد که حالا خبر خوشی برای مشتریان نگین خودرو صادر شده است. با روژان همراه شوید.

شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی محصولات رنو در ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به زودی خودروهای ثبت نامی را با ارز دولتی به مشتریان تحویل خواهد داد و طبیعتا مشتریانی که در چندماه گذشته و یا سال قبل اقدام به پیش خرید محصولات این شرکت کرده‌اند با قیمت‌هایی نزدیک به قیمت قبلی این شرکت قادر به تحویل گرفتن خودروها خواهند بود.

مشتریان نگین خودرو بزودی خودروهای پیش فروش شده را تحویل می گیرندالبته گفتنی است که این شرکت طبق اولیت ثبت نامی صرفا آن دسته از خودروهایی که با ارز دولتی خریداری شده‌اند را با قیمت همین ارز تحویل خواهد داد و خودروهای دیگر با قیمت تمام شده برای این شرکت به مشتریان تحویل داده خواهد شد که قطعا تجربه افزایش قیمت شدیدی را باید در انتظار این خودروها داشته باشیم.

گفتنی است که بسیاری از ثبت سفارش‌های انجام شده و پیش خریدهای صورت گرفته توسط مردم دو خودروی رنو تلیسمان و رنو کولئوس بوده که نگین خودرو تمام ثبت سفارش‌های مربوطه را انجام داده و تا زمانی که به ثبت سفارش‌های صورت گرفته ارز ۴۲۰۰ تومانی تعلق گرفته باشد طبق همان ارز به مشتری تحویل داده می‌شود.

مشتریان نگین خودرو بزودی خودروهای پیش فروش شده را تحویل می گیرندنکته جالب در این اطلاعیه که البته قصوری هم بر گردن نگین خودرو نیست، این است که بسیاری از مشتریانی که با فاصله اندکی اقدام به ثبت نام کرده‌اند با قیمت‌های متفاوتی باید خودروی خود را تحویل بگیرند و البته گفتنی است که این اطلاعیه برای مواردی است که تکمیل وجه انجام شده و هنوز تکلیف پیش فروش‌های غیر قطعی این شرکت مشخص نیست.

منبع

مشتریان نگین خودرو بزودی خودروهای پیش فروش شده را تحویل می گیرند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک