چرا مردان رابطه جنسی مقعدی را بیشتر دوست دارند | رابطه از پشت


چرا مردان رابطه جنسی مقعدی را بیشتر دوست دارند | رابطه از پشت مشکلی که بسیاری از خانم ها با آقایان دارند پیشنهاد رابطه مقعدی به خانم ها است. در این مقاله پزشکی می خوانیم علت علاقه بیش از حد آقایان به رابطه مقعدی چیست. چرا مردان رابطه مقعدی را دوست دارند؟ آیا زنان به رابطه مقعدی تمایل دارند؟ آیا به عوارض رابطه مقعدی فکر کرده اید؟ رابطه مقعدی یا...

چرا مردان رابطه جنسی مقعدی را بیشتر دوست دارند | رابطه از پشت

مشکلی که بسیاری از خانم ها با آقایان دارند پیشنهاد رابطه مقعدی به خانم ها است. در این مقاله پزشکی می خوانیم علت علاقه بیش از حد آقایان به رابطه مقعدی چیست.

چرا مردان رابطه مقعدی را دوست دارند؟ آیا زنان به رابطه مقعدی تمایل دارند؟ آیا به عوارض رابطه مقعدی فکر کرده اید؟ رابطه مقعدی یا سکس مقعدی نوعی از رابطه جنسی است که در آن از مقعد به عنوان عضو جنسی زنانه استفاده می‌شود.

رابطه مقعدی

در کشور ما آمار دقیقی از رابطه جنسی مقعدی وجود ندارد. رابطه مقعدی با محدودیت‌ های اجتماعی ومذهبی روبروست. رابطه مقعدی بین دختر و پسر جوان در دوران نامزدی از سوی خانواده و جامعه پذیرفته نیست.

بیشترین علت ناموجه بودن این نوع رابطه دلایل پزشکی و عوارض جسمی آن است. دوره ای که میل و رغبت فراوان به رابطه جنسی مقعدی است ، عمدتا در طول دوره بلوغ دختران و پسران، ابتدای بلوغ جنسی و از روی کنجکاوی‌ جنسی است.

برخی از دختران ممکن است برای لذت جویی و تجربه یک رابطه جنسی در دوران نامزدی و جلوگیری از بارداری ، فکر رابطه مقعدی را در ذهن خود بپرورانند.

چرا مردان رابطه جنسی مقعدی را بیشتر دوست دارند | رابطه از پشت

چرا مردان رابطه مقعدی را دوست دارند؟

یکی از دلایلی که مرد را به سوی رابطه جنسی از پشت می‌ کشاند، عدم رضایت مرد در به ارگاسم رساندن همسرش است. مرد از این موضوع ناراحت است و بنابراین تمایل پیدا می کند که از پشت نزدیکی کند.

در چنین شرایطی زن می‌ تواند با محبت به شوهرش کمک و او را راهنمایی کند تا او با لمس و بازی با اندام های حساس جنسی‌ ، سریع‌ تر آماده شده و به ارگاسم برسد.

مردها بیشتر دنبال رابطه مقعدی هستند به این دلیل که از راه چشم تحریک می شوند . یعنی کافیست باسن همسر برای آنها صحنه تحریک کننده باشد.

ولی خانم ها این طور نیستند. آنها نوازش و لمس را بر تحریک به وسیله آلت یا باسن ، ترجیح می دهند.

اینکه برخی مردها به نوع خاصی از رابطه جنسی مانند رابطه مقعدی علاقه دارند جزء مسایل شخصی و اختصاصی است و شاید یک نوع انتخاب در لذت جویی جنسی است. پس می توان گفت هر فردی از یک نوع نوازش و یا رابطه جنسی لذت می برد.

زنان به رابطه مقعدی تمایل دارند؟

تمایل برقراری رابطه جنسی مقعدی در خانم ها بسیار پایین است. به این دلیل که رابطه مقعدی برای زنان از نظر زیستی و فیزیولوژیکی دردر ناک است.

اگر زنی تمایل به این رابطه داشته باشد شاید به خاطر این است که احساس می کند شوهرش لدت می برد و درد را به جان می خرد تا همتای جنس اش لذت ببرد.

چرا مردان رابطه جنسی مقعدی را بیشتر دوست دارند | رابطه از پشت

البته زنانی هم هستند که برای تسخیر مرد و در کنترل داشتن او به این نوع رابطه تن می دهند، شاید شریک جنس اش ، او را نسبت به سایر زنان و دختران ترجیح دهد.

در یکی از جلسات درمانی مشاوره دوران نامزدی ، خانم مراجعه کننده ای ، تنها انگیزه پذیرش رابطه مقعدی با همتای جنسی اش را صرفا تابو شکنی و اینکه فقط رفتاری تجربه کند که برای دیگران قبیح و زشت است. از نظر او انجام دادن رابطه مقعدی یک برانگیزاننده عالی بوده است.

برخی زنان تن دادن به این نوع رابطه را شاید کهنگی رابطه های قدیمی (رابطه جنسی از طریق واژینال) و تکرار مداومت در پوزیشن های خسته کننده و پاسخ به یک کنجکاوی جنسی می دانستند که هم برای خود او و هم شریک جنسی اش تجربه جنسی تازه باشد.

از موارد گفته شده که بیانگر تجربیات زنان مراجعه کننده به مشاوره مشکلات جنسی بوده است ، یک اصل را باید خاطر نشان کرد زن ها قابل احترامند و چه بهتر است که بپذیریم

رفتار و اعمال زنان در زندگی به دور از خود بینی و خود خواهی بوده و شاید دگر خواهی مادرانه و افراطی آنها این موجودات مهربان برای تداوم یک زندگی آرمانی به هر کاری وا می دارد. باید مراقب بود لذت جویی جنسی تنها هدف زندگی نیست.

چرا مردان رابطه جنسی مقعدی را بیشتر دوست دارند | رابطه از پشت

آسیب های پزشکی رابطه مقعدی

جدای از نظر شرعی اصول بهداشتی رابطه مقعدی مهم است. از نظر پزشکی احتمال ابتلاء به بسیاری از عفونت ها و بیماری ها برای زن و مرد و به خصوص زن با رابطه جنسی از مقعد وجود دارد:

۱- احتمال خراش برداشتن و خون ریزی حلقه خروجی جداره مقعد به دلیل عدم قابلیت ارتجاعی و انعطاف پذیری مانند واژن وجود دارد.

هم چنین احتمال خراش برداشتن و خون ریزی نوک آلت تناسلی مردان نیز به دلیل عدم وجود محیطی مناسب برای حرکت رفت و برگشتی وجود دارد.

۲- زخم های دیواره مقعد ناشی از رابطه جنسی شاهراه بزرگی برای ورود باکتریها و ویروسهای خطرناک به داخل جریان خون هستند.

۳- در صورت آلوده بودن هر یک از شرکای جنسی، ریسک انتقال ویروس ایدز و سایر بیماری های آمیزشی که از طریق خون انتقال می یابند، در تماس جنسی از راه مقعد بسیار بالا می باشد.

۴- تکرار رابطه مقعدی می تواند موجب ایجاد بی اختیاری مدفوعی شود، به این دلیل که این عمل موجب تضعیف ماهیچه های اسفنگتر شده و ماهیچه قدرت اولیه خود برای جمع شدن و جلوگیری از خروج مدفوع را از دست می دهد.

۵- لذت واقعی جنسی برای یک زن ، واژن و رابطه جنسی از طریق آن است . بنابراین رابطه مقعدی زمینه را برای دورشدن زن از لذت واقعی و رفتن به سمت بی میلی را فراهم می کند.

چرا مردان رابطه جنسی مقعدی را بیشتر دوست دارند | رابطه از پشت

اگر شوهر یا نامزد اصرار به رابطه مقعدی داشت چه کنیم؟

دادن اطلاعات در مورد عوارض جسمی این رابطه برای زنان ، احترام به خواسته جنسی شوهر یا نامزد، پیشنهاد راههای جایگزین مثل عشق بازی و رعایت اصول بهداشتی ، یکی از کارهایی است که می توان پیشنهاد داد.

از نظر سکسولوژی ، به منظور حفظ سلامتی جسمی خود همیشه و هنگام انجام رابطه جنسی به هر طریق و با هر فرد ، حتما بهتر است از کاندوم استفاده کنید.

به طور طبیعی، مقعد محل تراکم عوامل بیماری زا است. بدین ترتیب تماس هر عضو از بدن با آن می تواند سلامت فرد را به خطر بیندازد.

در دوران نامزدی نوازش اندام های جنسی و بیان کلمات تحریک آمیز می تواند جایگزین رابطه مقعدی باشد.

رابطه مقعدی با دختر / آمیزش مقعدی در ایران

اثرات رابطه مقعدی بر زندگی جنسی

دلایل تمایل مردان به رابطه جنسی از مقعد

راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی (18+)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت