کریس اسمالینگ: رختکن منچستر یونایتد متحد است؛ برابر والنسیا مستحق زدن گل بودیم


کریس اسمالینگ: رختکن منچستر یونایتد متحد است؛ برابر والنسیا مستحق زدن گل بودیم

آشوب در رختکن (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/node/1103911)این تیم شنیده می‌شود، اسمالینگ می‌گوید تیم متحد است و به دنبال تغییر اوضاع. به گزارش بی‌تی اسپرت، کریس اسمالینگ پس از پایان بازی و تساوی بدون گل...

طرفداری- پس از این‌که منچستر یونایتد برای چهارمین بار پیاپی نتوانست در یک بازی پیروز شود و از طرفی اخبار ضد و نقیض در مورد آشوب در رختکن این تیم شنیده می‌شود، اسمالینگ می‌گوید تیم متحد است و به دنبال تغییر اوضاع.

به گزارش بی‌تی اسپرت، کریس اسمالینگ پس از پایان بازی و تساوی بدون گل منچستر یونایتد برابر والنسیا، گفت:

ما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. اما می‌توان گفت از این‌که نتوانستیم گل بزنیم ناراحت هستیم، گلی که در نیمه دوم مستحق به ثمر رساندن آن بودیم. این‌که ما هرکاری انجام دادیم جز گل زدن، ناامید کننده است. اما باید سرمان را بالا بگیریم. درحال حاضر در برهه سختی قرار داریم و فقط خودمان هستیم که می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم. رختکن ما متحد است. ما به یکدیگر تکیه کرده‌ایم تا مطمئن شویم شرایط تغییر می‌کند. یونایتد بازیکنان با استعدادی دارد که به آن‌ها اطمینان دارد، اما درحال حاضر از نظر روانی دچار مشکل شده‌ایم. می‌دانیم که بردن در بازی‌های خانگی بسیار مهم است، اما حالا نگاه‌مان باید به بازی روز شنبه باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا