دانلود Mafia Empire: City of Crime؛ بازی استراتژیک امپراتوری مافیا


موبنا – این بازی محصول استودیو بازی سازی Farbflut Entertainment GmbH است که برای سیستم‌های عامل اندروید به بازار عرضه شده است. در این بازی مهیج شما نقش رئیس مافیای خود را به عهدا خواهید داشت و باید برای تصاحب شهر با گروه‌های مافیایی دیگر مبارزه کنید. در این بازی باید با استفاده از هوش و ابتکار خود ماموریت‌هایی به اعضای گروه خود دهید تا بتوانید...

موبنا – این بازی محصول استودیو بازی سازی Farbflut Entertainment GmbH است که برای سیستم‌های عامل اندروید به بازار عرضه شده است. در این بازی مهیج شما نقش رئیس مافیای خود را به عهدا خواهید داشت و باید برای تصاحب شهر با گروه‌های مافیایی دیگر مبارزه کنید.

در این بازی باید با استفاده از هوش و ابتکار خود ماموریت‌هایی به اعضای گروه خود دهید تا بتوانید نفوذ خود را در شهر و قدرت خود بر سایر گروه‌های مافیایی را افزایش دهید. همچنین می‌توانید با سایر بازیکنان در سراسر جهان به صورت آنلاین اتحاد تشکیل دهید و با انتخاب منطقه‌ای از شهر به عنوان پایگاه خود با سایر گروه‌های خلافکار و مافیایی مبارزه کنید. در زیر می‌توانید تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.

این بازی با کسب امتیاز ۴.۴ از ۵ و با بیش صد هزار دانلود به یکی از بازی‌های محبوب گوگل پلی در این سبک تبدیل شده است. کاربران سیستم‌های اندروید ۴.۳ به بالا می‌توانند این بازی را از وبسایت اندروید زوم به صورت رایگان دانلود کنند. در زیر برخی از ویژگی‌ها و تغییرات نسخه جدید اشاره شده است و تریلری از این بازی را می‌توانید مشاهده کنید.

برخی از ویژگی‌های بازی Mafia Empire: City of Crime

طراحی فوق العاده و جذاب گسترش نفوذ و محدوده گروه مافیایی در شهر تشکیل اتحاد و تجارت با آن‌ها اکان مبارزه یا تشکیل اتحاد با سایر بازیکنان تشکیل گروه مافیایی مدیریت گروه مافیایی از جمله مدیریت منابع پولی رویدادهای متنوع تغییرات نسخه جدید Mafia Empire: City of Crime رفع باگ‌ها و کرش‌ها رفع مشکل ورود با اکانت فیسبوک

تریلری از گیم پلی بازی Mafia Empire: City of Crime

دانلود فایل APK بازی با لینک مستقیم

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس